دکوراسیون

کمد دیواری مدرن

کمد دیواری مدرن

با توجه به این موضوع که این روزها متراژ خانه‌ها بسیار و بسیار کم شده است، وجود و حضور کمد دیواری امری الزامی به نظر می‌رسد. کمد دیواری در بازسازی خانه در واقع منجر به نظم و ترتیب بخشیدن به وسیله‌های خانه خواهد شد. علاوه بر این‌ها نقش به‌سزایی را در دکوراسیون خانه خواهد داشت. نبود این وسیله در طولانی مدّت منجر به بهم‌ریختگی و آزار خواهد شد. در واقع کمد دیواری‌ها از جمله مکان‌های اصلی در راستای نگهداری از اقسام گوناگون وسایل خانه و آشپزخانه نیز ظرف و ظروف و لوازم برقی و گازی خواهد بود. همچنین شما می‌توانید از آن‌ها تحت عنوان جای نگهداری و محافظت از رخت‌خواب‌ها، لباس و کیف، وسایل اعم از کوچک و بزرگ استفاده بنمایید.

از جمله حائز اهمیت‌ترین موارد در خانه محیطی برای نگهداری و ذخیره اسباب دور از دید است. کمد دیواری مناسب شما خواهد بود که کلیه‌ی نیازهای شما را برطرف نماید. نه آن‌که فضا به قدری کم باشد که نتوان اسباب را داخل آن جای داد نه آن‌که فضای بزرگی که تمامی متراژ خانه را به خود اختصاص بدهد.

کمد دیواری سلطنتی؛

پیش از پشت سر گذاشتن مراحل ساخت کمد دیواری میبایست به برخی از نکات بسیار مهم در این زمینه توجه داشته باشید. کمد دیواری سلطنتی را برای کدام یک از اتاق‌ها تهیه می‌نمایید؟ آیا این کمد برای اتاق‌های کودکان است و یا خود شما؟ در این اتاق قرار می‌باشد چند نفر از اعضای خانواده به زندگی خود ادامه دهند؟ اشخاصی که در این اتاق ساکن می‌باشند چه قدر لباس و لوازم مازاد دارند که می‌باید داخل کمدها جای گیرد؟ آیا وسایلی که شما دارید که مایل هستید درون کمد قرار گیرد! آیا مایل هستید تمامی این لوازم به حالت جدا و جدا و تفکیک گردیده درون کمد چیده بشود؟

ما به شما توصیه می‌کنیم پیش از هرگونه اقدامی به تمامی پرسش‌های مطرح شده به درستی پاسخ بدهید. سپس در ارتباط با هریک از آن‌ها با کمدساز سخن گویید. زمانی‌که شما دقیقاً بگویید به دنباله‌ی چه‌ها هستید، کمدساز می‌داند می‌باید چگونه کمد مدّنظر شما را بسازد تا شما کاملاً از نتیجه‌ی حاصله از کار رضایت خاطر به دست آورید.

پس از آن است که لازم می‌باشد به سمت و سوی طراحی کمد دیواری سلطنتی گام بگذاریم. این قبیل از کمد دیواری‌ها به نسبت سایر موارد موجود دارای طرح نسبتاً پرکاری می‌باشد. این طرح از کمدها طرح و نقش‌های بسیاری را برروی خود جای داده‌اند و برای افرادی که شلوغی کار را سرمشق خود قرار می‌دهند در راستای خرید توصیه می‌شود. درب این نوع از کمدها حاوی قاب می‌باشد و این کمدها اغلب حاوی تاج در قسمت بالایی و پاخور در پایین می‌باشند. جالب است بدانید که کمدهای سلطنتی ایرانی از نمونه‌های خارجی خویش، طرح و نقش بسیار بیشتری را برروی خود جای داده و پرکار تر می‌باشند.

کمد دیواری ال شکل؛

این قبیل از کمد دیواری می‌تواند استایل بسیار زیبایی به اتاق شما ببخشد. چنانچه که شما محیط لازم برای اجرای کمد دیواری نداشته ولو به محیط ذخیره سازی بسیاری نیازمند هستید، این گزینه برای شما بسیار و بسیار مناسب خواهد بود. مزایای کمد ال شکل این می باشد که می توانید عرض آن را به هر میزان که مایل هستید بیشتر بنمایید. از این جهت به قدر مورد نیاز خود فضای ذخیره سازی ایجاد خواهید کرد. پس نهایتاً آنچه که برجای خواهد ماند، یک اتاق خواب تمیز و مرتب‌تر خواهد بود.

مدل کمد دیواری شیک و جادار؛

اگر شما عزیزان مشکل کمبود فضا در خانه خود دارید، ما پیشنهاد می‌کنیم از مدل کمد دیواری شیک و جادار برای خانه‌های خود استفاده بنمایید. چرا که شما می‌توانید با قرار دادن این نوع از کمد دیواری‌ها در خانه‌های خود، کارایی و چَشم نوازی را به صورت همزمان در خانه‌ی خود رقم بزنید. در واقع این قبیل از کمدهای دیواری با توجه به عمق بسیار و ارتفاعی که به خود اختصاص داده است می‌توانند ایده‌های بسیار جذابی در استفاده ضمن بخش‌های گوناگون خانه باشند.

در دکوراسیون خانه شما بسیاری از ارکان همانند؛ تخت خواب، نورپردازی اتاق خواب بسیار حائز اهمیت است. کمدهای بزرگ و جادار در این قسمت از خانه از نقش بسیار مهمی برخوردار است و منجر به آرامش و آسایش بهتر شما در این زمینه خواهد شد. چرا که منجر به فراری از بهم‌ریختگی اتاق خواب می‌شود.

البته که برای محیط آشپزخانه هم می‌توانید کمد دیواری زیبا و جادار را براساس دیزاین آشپزخانه خود برگزینید. لوازم و تجهیزات برقی و سایر وسایل موجود در آشپزخانه را در آن با نظم مخصوصی واقع بنمایید و از بهم‌ریختگی آشپزخانه که بدان قلب خانه اطلاق می‌شود، پیش‌گیری نمایید و با سالم بودن قلب خانه خود منجر گردید که حال و احوال خانه‌ی شما خوب باشد.

کمد دیواری در واقع می‌‌تواند منجر به نظم و ترتیب هرچه بیشتر خانه شود. دکوراسیون تنها مختص به اتاق پذیرایی نیست و می‌باید تمامی محیط منزل حاوی دکوراسیونی شیک و زیبا باشد.

کمد دیواری ساده؛

بله، درست است کمدهای دیواری در انواع گوناگون ساده در بطن بازار به چشم می‌خورد و در طراحی برخی از این کمدهای دیواری از قفسه‌ها هم بهره‌گیری می‌شود. البته که شما می‌توانید از این قفسه‌ها در راستای قرار دادن وسیله‌های خود بهره گیرید. شما می‌توانید کمدهای دیواری ساده را که غالباً این نوع از کمدهای دیواری دارای درب‌های قفلی است، در ابعاد کوچک و یا بزرگ انتخاب بنمایید. درست است، این نیز کاملاً به ابعاد اتاق خواب شما وابسته خواهد بود. قطعاً که یک کمد دیواری می‌تواند به جهت قرار دادن وسیله‌ها بسیار مناسب باشد.

شرکت کورین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *