دکوراسیون, بازسازی

دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو

دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست

در این مقاله به بررسی موضوع دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو خواهیم پرداخت.

کلینیک زیبایی پوست و مو شما مکانی است که بیشتر وقتتان در زندگی را در آن جا می گذرانید، حتی بیش تر از خانه تان.

پس دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو، وسایل به کار رفته در آن، رنگ هایی که در آن به کار گرفته می شود، وسایلی که برای دکور کردن در آن استفاده می شود، همه و همه خیلی مهم هستند.

نه تنها برای روحیه و انرژی گرفتن شما، بلکه برای مراجعه کنندگانتان. این مساله را حتما جدی بگیرید که تعداد زیادی از مراجعه کننده های شما برای انجام کارهای درمانی و زیبایی دندان هایشان به کلینیک زیبایی پوست و موی مراجعه می کنند که در آن، احساس تمیزی، شیک بودن، لوکس بودن، به روز بودن داشته باشند و در آن احساس راحتی و امنیت کنند.

مخصوصا امروزه که بین کلینیک زیبایی پوست و مو های مختلف موقعیت رقابتی وجود دارد و شکی نیست که بیماران و مراجعه کنندگان کلینیک زیبایی پوست و موی را انتخاب خواهند کرد که علاوه بر مجرب بودن کادر آن، در آن احساس خوبی داشته باشند. و از خستگی، کسالت و استرشان بکاهد.

ما سعی داریم در مقاله قیمت دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو به موارد زیر بپردازیم:

1-نکاتی برای دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو

2-ضوابط و قوانین دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو ها

3-مواردی که باید در دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو رعایت شود

4-در باره دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو دندان پزشکی

5-دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو زیبایی

6- استاندارد ها و مقررات دکوراسیون که باعث بهتر شدن دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو می شوند

7-بخش بندی فضای کلینیک زیبایی پوست و مو

8-حفظ آرامش در یونیت های دندان پزشکی

9-فضاهای یک کلینیک زیبایی پوست و مو دندان پزشکی

10-استفاده از رنگ ها و نور ها در کلینیک زیبایی پوست و مو

11-راهنمایی برای رنگ مناسب کلینیک زیبایی پوست و مو

12- چرخه های رنگی مختلف برای کلینیک زیبایی پوست و مو ها

13-اصول دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو فیزیوتراپی

14-استاندارد های دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو

برای خواندن بهترین و جالب ترین مطالب در خصوص قیمت دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو ، سایت کورین را مطالعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو با ما همراه باشید.

برای دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو این نکات را مد نظر بگیرید:

دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست

شخصی سازی مخصوص کلینیک زیبایی پوست و مو

معنای شخصی سازی این است که؛ کلینیک زیبایی پوست و مو باید طوری دکوراسیون شود که با خدماتی که به مردم ارائه می دهد کاملا هماهنگ باشد. به طور مثال: کلینیک زیبایی پوست و مو یک دندان پزشک با کلینیک زیبایی پوست و مو یک پزشک قلب و عروق یا کلینیک زیبایی پوست و مو متخصص اطفال کاملا متفاوت است.

کلینیک زیبایی پوست و مو یک دکتر روان شناس بالینی باید به جنبه های احساسی و روانی اش خیلی دقت شود.

کلینیک زیبایی پوست و مو یک پزشک اطفال باید به نحوی دکوراسیون شود که برای روحیه کودکان بسیار مناسب باشد.

کلینیک زیبایی پوست و مو پزشک ارتوپدی باید جوری دکوراسیون شود که رفت و آمد به آن و به همه قسمت های آن راحت باشد.

و. . .

وقتی می خواهید برای یک پزشک کلینیک زیبایی پوست و موی دکوراسیون کنید، ماهیت کار خیلی مهم است.

پس پاسخ این سوالات را پیدا کنید که:

متراژ فضا چقدر است؟

خدمات کلینیک زیبایی پوست و مو تشخیص دادن است یا درمان کردن؟

به طور میانگین در هر روز چند نفر مراجعه کننده دارد؟

تخصص دکتر این کلینیک زیبایی پوست و مو چیست؟

به در ورودی خیلی دقت کنید:

دکوراسیون در ورودی کلینیک زیبایی پوست و مو ممکن است احساسات و راحتی بیمار را تغییر دهد. معمولا باید درها تا حد امکان بزرگ ساخته شود تا بیماران بتوانند همزمان با همراهشان داخل شوند. باید حتما در کنار پله های ورودی رمپ هم برای ویلچر دکوراسیون شود. در قسمت ورودی کلینیک زیبایی پوست و مو مبلمان تعبیه نشود.

در قسمت انتظار کلینیک زیبایی پوست و مو، یک فضایی اختصاص داده بشود برای گذاشتن وسایل بیماران.

به بخش پذیرش دقت کنید:

در این قسمت مهم است که فاصله و ارتفاع مراجعین تا منشی بسیار مناسب باشد، نه خیلی دور، نه خیلی نزدیک، نه خیلی پایین تر و نه خیلی در ارتفاع بالا تر. و مکانی تعبیه شود برای اینکه بیمار یا همراهش بتوانند به راحتی فرم ها را پر کنند و یا تسویه را انجام بدهند.

پیشنهاد می کنیم از مقاله قیمت دکوراسیون تهران دیدن کنید.

دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست

به قسمت انتظار توجه کنید:

قسمت انتظار کلینیک زیبایی پوست و مو، مهم ترین بخش آن است، زیرا بیماران و همراهانشان ممکن است زمان طولانی را آن جا بگذرانند، در این تایم ممکن است کار خاصی برای انجام دادن نداشته باشند پس به اطرافشان بسیار توجه می کنند. رنگ های به کار رفته در این قسمت باید خیلی ملیح و ملایم باشد و به بیماران آرامش بدهد و از شدت استرس آن ها کم کند.

علاوه بر این ها قسمت نشیمن گاه، صندلی یا مبلمانی که در این مدت روی آن می نشینند باید بسیار استاندارد و راحت باشد تا خسته نشوند.

نور این فضا باید متعادل باشد، نه خیلی کم و نه خیلی زیاد و زننده. سعی کنید در این قسمت وسایلی مانند مجله، روزنامه و کتاب برای خواندن قرار بدهید.

تجهیزات به روزی داشته باشید:

بحث تجهیزات کلینیک زیبایی پوست و مو بسیار مهم و تخصصی است. باید مکان تعبیه و نصب آن ها بسیار استاندارد باشد، پس تا حد امکان سعی کنید برای جایگذاری آن ها از یک مهندس پزشکی مشورت بگیرید، زیرا این لوازم و تجهیزات یا برای درمان کردن هستند و یا برای تشخیص دادن بیماری.

سیم ها و متعلقات آن ها باید در محل خاصی داخل دیوار یا یک جای پنهان دیگر تعبیه شوند تا فضا بسیار تمیز دیده شود.

به روشنایی کلینیک زیبایی پوست و مو توجه کافی داشته باشید:

نور موردی است که به خدمات کلینیک زیبایی پوست و مو بستگی زیادی دارد، مثلا کلینیک زیبایی پوست و مو یک دندان پزشک علاوه بر اینکه نور زیادی می خواهد، به نور های قابل تنظیم هم در نقاط مختلف کلینیک زیبایی پوست و مو احتیاج دارد.

نور معمولا باید در اتاق های معاینه بیشتر و در اتاق انتظار کمتر باشد.

به مبحث رنگ خیلی دقت کنید:

خیلی وقت است که دیگر تاثیر بازی رنگ ها به همه مردم ثابت شده است، علم روان شناسی رنگ ها بسیار تاثیرگذار و مهم است. رنگ ها می توانند روی بزرگی، کوچکی، تمیزی، کثیفی و. . . موثر باشند.

معمولا به عنوان رنگ غالب و اصلی فضای کلینیک زیبایی پوست و مو از رنگ های خنثی مانند؛ سفید، خاکستری کم رنگ، استخوانی، کرمی و. . . استفاده می شود.

علاوه بر رنگ دیوار ها و سطوح باید به رنگ متریال های مبلمان، نمایشگر ها، سقف و کف نیز توجه داشت.

به کف سازی بسیار دقت کنید:

در کلینیک زیبایی پوست و مو پزشکان و دندانپزشکان مسائل بهداشتی و استاندارد بسیار مهم است. کف پوش باید مدام ضدعفونی شود و همچنین در برابر رفت و آمد تعداد بالای مراجعین مقاومت بالایی داشته باشد.

علاوه بر این باید کف پوش هایی به کار برود که سطح لیزی نداشته باشند، مخصوصا در کلینیک زیبایی پوست و مو های پزشک اطفال و پزشک ارتوپدی.

ضوابط و قوانین دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو ها:

در این بخش از نوشتار قیمت دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو به بررسی نکاتی در خصوص ضوابط و قوانین دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو ها خواهیم پرداخت.

یک سری اصول و قوانین اولیه برای دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو وجود دارد که باید حتما رعایت شوند.

محیط کلینیک زیبایی پوست و مو باید برای بیماران بسیار راحت و دلنشین باشد تا بدون اینکه اذیت شوند، بتوانند ساعت ها انتظار را در آنجا تحمل کنند.

پس به اصولی که برایتان شرح داده ایم به دقت توجه کنید:

دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست

برای دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو رنگ مناسبی انتخاب کنید:

هر رنگی یک معنی و یک انرژی متفاوتی دارد، ترکیب کردن هر کدام از رنگ ها با هم حس متفاوتی را به بیماران و مراجعه کنندگان می دهد، در کلینیک زیبایی پوست و مو پزشکان اطفال باید حتما از رنگ های متنوع و شاد استفاده شود و بر خلاف بقیه کلینیک زیبایی پوست و مو ها که حداکثر از دو رنگ استفاده می کنند، در این جا میتوانند از چند رنگ مختلف رنگین کمانی نیز، استفاده کنند.

و همچنین از اکسسوری های بچه گانه نیز استفاده شود. این کار روح کودک را تلطیف می کند و برای ماندن و انتظار کشیدن در آنحا به او انگیزه می دهد.

یا مثلا در کلینیک زیبایی پوست و مو پزشکان روان شناس، روان پزشک و مغز و اعصاب باید رنگ هایی به کار برود که با اعصاب بیمار بازی نکند، ملایم باشد و آرامش بخش.

در دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو به پارتیشن بندی ها دقت کنید:

پارتیشن بندی موضوعی است که شاید در نظر افراد خیلی هم حائز اهمیت نباشد، ولی در اصل بسیار مهم است، زیرا این جدا کننده ها ممکن است فضا را از قسمت های نادرستی جدا کنند و بخشی از فضا بسیار تنگ و دلگیر بشود و یا باعث بشود که حریم خصوصی در یک قسمتی که واقعا مورد نیاز است اصلا رعایت نشود.

به کانتر و محلی که منشی در آن قرار دارد توجه کنید:

معمولا میز منشی در محل انتظار قرار دارد، پس تمام مراجعه کنندگان آن را می بینند و با آن سر و کار دارند.

یک پیشنهاد ویژه برای این فضا؛ قرار دادن آب نما در آن است، زیرا صدای آب همیشه باعث آرامش می شود. طبق تحقیقات به عمل آمده، استفاده از یک دیوار سبز در این محیط، شادی و نشاط آن جا را چند برابر می کند.

اگر مبلمان و میز و صندلی ها رنگشان روشن باشد، به مراجعه کنندگان آرامش می دهد.

در ضمن سبک دکوراسیون یک کلینیک زیبایی پوست و مو باید مدرن و مینیمال باشد و از دکوراسیون های شلوغ و سنتی پرهیز شود.

به تجهیزات و وسایل کلینیک زیبایی پوست و مو اهمیت بدهید.

دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو یک دکتر، به علت درمانی بودن ماهیت آن فضا، مستلزم توجه ویژه ای است. این دکوراسیون حساسیت های زیادی دارد که باید حتما رعایت بشوند.

یک گروه معماری یا شخص معمار باید به تجربه اش تکیه کند و بر اصول دکوراسیون کاملا مسلط باشد و بتواند برای دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو ایده های جذاب، کاربردی ارائه بدهد.

برای بالا بردن اطلاعات خود درباره دکوراسیون به سایت کورین بپیوندید.

دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست

مواردی که باید در دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو رعایت شوند:

در این بخش از نوشتار قیمت دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو به بررسی نکاتی در خصوص مواردی که باید در دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو رعایت شوند خواهیم پرداخت.

به حال مراجعان باید کاملا توجه بشود:

به کلینیک زیبایی پوست و مو یک پزشک چه کسانی رفت و آمد دارند؟ مسلم است که بیماران. بیماران به خاطر شرایط جسمانی خاص و دردناکی که دارند روحیه شان هم بسیار حساس و زود رنج است، آن ها معمولا ضعیف هستند حتی همراهانشان نیز همین طور هستند.

همچنین به علت مراجعه کردن به پزشک؛ دچار استرس هم هستند. پس یک طراح داخلی کلینیک زیبایی پوست و مو در دکوراسیون اش به ایجاد حس آرامش در مراجعین باید توجه خیلی زیادی داشته باشد و آن را در اولویت قرار بدهد.

تسهیلات بیماران خاص را در نظر بگیرید:

برای این موضوع به طور مثال به کلینیک زیبایی پوست و مو دندان پزشکی می پردازیم.

جدا از افرادی که برای کارهای زیبایی به کلینیک زیبایی پوست و مو مراجعه می کنند، الباقی مراجعه کنندگان مشکلات دندانی دارند که زمان زیادی است از درد آن هارا کلافه کرده. علاوه بر این اکثر مردم از عملیات دندان پزشکی می ترسند وتا جای ممکن فراری هستند. محیط دندان پزشکی و مراجعه به دندان پزشک برای عوام با دلهره و ترس برابر است، بنابراین طراح باید در این کلینیک زیبایی پوست و مو حس آرامش و امنیت را در نظر بگیرد و اجرا کند.

این حس از سه طریق می تواند قابل اجرا باشد: رنگ شناسی و نور پردازی و چیدمان صحیح وسایل در کلینیک زیبایی پوست و مو.

در دسترس ترین سایت برای مطالب دکوراسیون، سایت کورین است.

در مورد دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو و دندانپزشکی:

در این بخش از نوشتار قیمت دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو به بررسی نکاتی در خصوص دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو دندانپزشکی خواهیم پرداخت.

دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو دندانپزشکی برای اینکه خدمات درمانی مختلفی مانند؛ جراحی، ارتودنسی، ایمپلنت، ترمیم و زیبایی را به مراجعینش بدهد، باید اصول دکوراسیون و قوانین خاص خودش را اعمال کند، پس می بایست در مراحل دکوراسیون آن این اصول در نظر گرفته و اعمال شود. در کل هر فضای درمانی نیاز دارد، فضایی عملکردی و آرامش بخش داشته باشد.

در پروسه دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو دندان پزشکی، باید به ابعاد، ترکیب بندی، سیرکولاسیون، رنگ، نور، دکوراسیون و به خصوص ارتباط فضایی دقت کافی بشود.

درست است که عامل اصلی جذب مشتری برای این کلینیک زیبایی پوست و مو؛ مجرب، ماهر بودن و متخصص بودن کادر درمانی اش است، ولی دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو هم در کنار این عامل بسیار موثر است.

کلینیک زیبایی پوست و مو دندان پزشکی سه کاربری مختلف دارد: محل رسپشن و انتظار، محل درمان و اتاق کار، محل نصب یونیت ها.

هر کدام از این فضا ها ماهیت و کاربری شان با هم فرق می کند پس نتیجه می گیریم که دکوراسیون شان نیز باید با هم متفاوت باشد.

پروسه دکوراسیون یک کلینیک زیبایی پوست و مو دکتر با تمرکز کردن بر حوزه کاری دهان و دندان، در ارتباط فضاها با هم خلاصه می شود.

یونیت

یکی از مهم ترین و اصلی ترین لوازم دندان پزشکی که نگهداری از آن خیلی مهم است، یونیت می باشد.

هسته یک کلینیک زیبایی پوست و مو دندان پزشکی، قسمت پذیرش و رسپشن آن است که باید در مرکز واقع شود.

تا اینجابا مبحث مواردی که باید در دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو رعایت شوند آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست قیمت دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو با ما همراه باشید.

دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست

قسمت هایی که ضوابط و استاندارد های خاص خودشان را دارند

دکوراسیون کمد هایی که وسایل پزشکان را نگه می دارند، قفسه های داروهایی که مورد نیاز است، محل قرارگرفتن یونیت ها، وسایل تاسیسات مکانیکی و الکتریکی برای چگونگی استفاده کردن درست از تجهیزات دندانپزشکی.

در زمان انجام انواع عمل های سرپایی در کلینیک زیبایی پوست و مو، دکوراسیون سقف و متریال آن خیلی مهم است. در کل در یک کلینیک زیبایی پوست و مو دندانپزشکی، مراجعه کننده بیشتر وقتش را روی یونیت دندان پزشکی می گذراد و حالت یونیت به شکلی است که مریض اکثرا به سقف کلینیک زیبایی پوست و مو خیره می شود.

عواملی که در دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو موثر هستند:

دیوار ها، اجتناب از پرداخت هزینه های زیاد، دکوراسیون یک نقشه مفید باز، دکوراسیون درست کانترهایی که وسط دو یونیت یا دو فضای کاری و مانیتورینگ درست کلینیک زیبایی پوست و مو است.

هر کدام از این موارد دارای استاندارد های دکوراسیون و مقررات اختصاصی هستند که به بهتر شدن یک کلینیک زیبایی پوست و مو خوب می انجامد.

در قسمت یونیت دندان پزشکی، بیمار زمان زیادی را می گذراند، پس دکوراسیون اش باید طوری باشد که در آن احساس خسته کننده ای نداشته باشد. بسیار خوب است که محل صندلی دندان پزشکی در نقطه ای قرار بگیرد که رو به روی یک پنجره به فضای بیرون باشد.

استفاده از آکواریم ماهی، گلدان ها و گیاهان تزئینی نیز ایده بسیار خوبی است.

از نور پردازی و رنگ بندی مناسبی نیز باید استفاده بشود که می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

بسیار واجب است که به نورپردازی کلینیک زیبایی پوست و مو دندان پزشکی خیلی اهمیت داده شود و روی آن فکر شود.

نور کلینیک زیبایی پوست و مو دندان پزشکی باید هم دارای رنگ مهتابی و هم آفتابی باشد. ترکیب این دو نور با هم نوری شبیه به نور روز را تشکیل می دهند. از نور های موضعی و قابل تنظیم هم در نقاط مختلف کلینیک زیبایی پوست و مو باید استفاده بشود.

قرار دادن گیاهان طبیعی در کلینیک زیبایی پوست و مو؛ باعث می شود که حس آرامش به بیماران و مراجعه کنندگان دست بدهد.

تا اینجابا مبحث عواملی که در دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو موثر هستند آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست قیمت دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو با ما همراه باشید.

دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو زیبایی:

در این بخش از نوشتار قیمت دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو به بررسی نکاتی در خصوص دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو زیبایی خواهیم پرداخت.

کلینیک زیبایی پوست و مو زیبایی از لحاظ تخصص بسیار مهم است، زیرا تمام ظاهر یک فرد تحت تاثیر آن است.

معمولا مراجعه کنندگان این کلینیک زیبایی پوست و مو نیز به زیبایی، شیک بودن، با سلبقه بودن و دکوراسیون آن جا اهمیت زیادی می دهند.

دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو زیبایی باید بسیار ظریف و دقیق باشد. اگر در دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو زیبایی به اصول درمانی زیبایی توجه بکنیم، روی بهبود روند کاری پرسنل آن و بالطبع افزایش مراجعه کنندگان نیز تاثیر به سزایی می گذارد.

ایده هایی که در کلینیک زیبایی پوست و مو زیبایی پیاده و اجرا می شوند باید از طبیعت الهام گرفته شده باشند.

روانشناسی باید در این دکوراسیون نقش زیادی داشته باشد، باید به سلیقه عموم مراجعین و خصوصیات رفتاری اکثریت ان ها توجه کرد.

بخش های مختلف کلینیک زیبایی پوست و مو زیبایی عبارتند از:

درمانگاه، اتاق مشاوره، اتاق ماساژ، اتاق عمل، اتاق بازیابی، بخش اداری و انتظار.

می توانید برای دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو زیبایی از شیشه زیاد استفاده کنید، همچنین می شود از سیستم نورپردازی اکلریک برای آن استفاده کرد، زیرا باعث می شود نور یکسان و یک نواختی بین فضاهای مختلف به وجود بیاید.

در شناختن و دکوراسیون کردن یک کلینیک زیبایی پوست و مو زیبایی باید سعی کرد که در این نوع عمل‌ها، واژه مصنوعی که در ذهن عموم است بیرون بیاید، واژه مصنوعی معنی اش ساختن است، یعنی به دست بشر ساخته ‌شده است، ولی باید با مهارت پزشکان و نیز ایده های خلاقانه و مدرن طراحان که این خودش یک هنر است، باعث شد که این کلمه مصنوعی منسوخ بشود.

هدف از انجام جراحی زیبایی، بهتر کردن شکل ظاهری افراد است و در نتیجه ی آن؛ اعتماد به‌ نفس شان نیز بالا می رود. جراحی زیبایی عملی است که در هر قسمتی از بدن و صورت می شود انجام داد. پس طراحان دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو زیبایی باید این نکته را حتما بدانند و در المان های دکوراسیون شان به کار ببرند.

رعایت کردن بهداشت در کلینیک زیبایی پوست و مو زیبایی:

کلینیک زیبایی پوست و مو های زیبایی موظف هستند از تجهیزات بهداشتی استفاده کنند. بنابر این در دکوراسیون دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو زیبایی باید محلی برای تجهیزات بهداشتی ایجاد کرد. کلینیک زیبایی پوست و مو‌های زیبایی باید برای انجام هر عملی یک اتاق مخصوص داشته باشند، بنابر این یک طراح حرفه ای باید از کم ترین فضا برای درست کردن یک فضای زیبا و راحت استفاده کند.

کلینیک زیبایی پوست و مو های زیبایی باید اتاق هایشان بهداشتی باشند، اتاق های کلینیک زیبایی پوست و مو های زیبایی شامل: اتاق ماساژ، اتاق تزریق و بقیه اتاق‌های مهم است که هرکدامشان باید با استاندارد های ویژه ای مطابقت داشته باشد. دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو زیبایی که به دست طراحان دکوراسیون شده، باید امنیت داشته باشد، زیرا وسایل و محصولات آن معمولا آتش زا هستند و باید جوری دکوراسیون بشوند که بسیار بهداشتی باشند.

در زمان دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو زیبایی باید سعی کنید که از به وجود آوردن فضای پرت و راهرو های زیاد جلوگیری کنید.

روشنایی محیط باید تا حد امکان طبیعی باشد

یکی از ویژگی های مهم دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو این است که روشنایی محیط باید تا حد امکان طبیعی باشد.

باید طوری دکوراسیون را انجام بدهیم که تا حد امکان نور فضای بیرون به داخل رسوخ کند و حتی در نورپردازی داخلی نیز، ترکیب چراغ ها را طوری ایجاد کنیم که شبیه به نور نرمال طبیعی باشد.

در این مکان، استفاده از پنجره پاناروما یک ایده بسیار جذاب است.

باید تا حد امکان از تمام فضا به نحو احسن استفاده کرد، مثلا: استفاده از دیوار های منحنی، استفاده از پارتیشن های شفاف و ترکیب کردن عناصر و لوازم دکوری به نحوی هوشمندانه.

سعی کنید راهرو هایی که ایجاد می کنید تا حد امکان باز و پهن باشند. حریم خصوصی را در کلینیک زیبایی پوست و مو زیبایی از یاد نبرید و رعایت کنید، اجازه بدهید که بیماران احساس راحتی و امنیت کنند.

بسیار مهم است که صندلی ها در کلینیک زیبایی پوست و مو های زیبایی و مبلمان ها باید خیلی راحت باشند، چون قرار است مراجعین زمان زیادی روی آن ها بنشینند، حالا یا در زمان انتظار و یا زمانیکه دارد یک عملی روی آن ها انجام می شود.

دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست

رنگ و مبلمان کلینیک زیبایی پوست و مو زیبایی:

در این بخش از نوشتار قیمت دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو به بررسی نکاتی در خصوص رنگ و مبلمان کلینیک زیبایی پوست و مو زیبایی خواهیم پرداخت.

می توانید از رنگ های آرامش بخشی مانند آبی، آبی فیروزه ای و سبز استفاده کنید.

مبلمان هم باید پوششی راحت و با دوام داشته باشد. باید توجه داشته باشید که اکثر مراجعه کنندگان این کلینیک زیبایی پوست و مو ها خانم ها هستند، پس روی جزئیات دکوراسیون داخلی باید خیلی دقت کنید.

پس می توانید حتی الامکان از رنگ های دخترانه برای دکوراسیون استفاده کنید.

بهتر است که کف پوش این مکان سنگ مرمر باشد، این متریال بسیار زیباست، عامه زنان آن را میپسندند و حس تمیزی و بزرگی به فضا می دهد.

می توانید برای روی دیوار ها از تابلو ها و المان های مدرن زیبایی استفاده کنید. سعی کنید تا حد امکان از تصاویر طبیعی و طبیعت استفاده کنید، زیرا همیشه اصل زیبایی در دل طبیعت است.

استاندارد ها و مقررات دکوراسیون که باعث بهتر شدن دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو می شوند

در دکوراسیون یک فضای درمانی مانند؛ کلینیک زیبایی پوست و مو، ضوابط بالا دستی و استاندارد های وزارت بهداشت را باید رعایت کرد.

در نظر داشتن تعداد اتاق ها، مکان های استریلیزاسیون، پیش بینی کردن جایی برای دفع آشغال ها، مبحث تاسیسات مکش دود و تهویه هوای تازه، کلاسه بندی تمیزی اتاق ها،

در نظر گرفتن افزایش کاربران:

درست کردن یک فضای کاربردی بر طبق برنامه فیزیکی و ریزفضاهای سخت و پیچیده کلینیک زیبایی پوست و مو، از نیازهای کارفرما است. رسیدن به این نیازها در ساختمانی که مسکونی باشد، ابتدایی ترین چالش دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو است.

اگر ساختمان مسکونی باشد باید جنبه پذیرش تعداد بالای بیماران، پزشکان و پرسنل مجموعه، 110 نفر در ساعت شلوغی را داشته باشد.

این تعداد از استاندارد مجتمع مسکونی شش برابر بیشتر است. ابتدایی ترین روش برای حل این مساله ؛ استفاده از پتانسیل همه فضاهای واحد است.

فضاهای مختلف به صورت یکپارچه دکوراسیون بشوند:

باید به شکلی دکوراسیون قابل انعطافی انجام شود. همه طبقه ها باید توانایی این را داشته باشند که ظرفیت ماهیت های مختلف را دارا باشند. طیف اندازه های یونیت های درمانی، باعث درست شدن یک مدل پایه برای دکوراسیون داخلی می شود.

بر طبق همین؛ چند پارتیشن داخلی نیز عوض می شود. پس باید فضای کار درستی در نقاط مختلف به وجود می آمد. نقاط الباقی کمدها را می توان با محل کار پزشک در هم آمیخت.

میزهای یک دست برای ترکیب فضای کار دکتر و بیماران، فضای کاری شد. معمولا سلیقه کارفرما هم دکوراسیون یک فضای معمولی، مینیمال، ولی با کارآیی بالا است.

دقت و در نظر گرفتن خطا های اجرایی:

اشکال اجرایی فضای موجود و نا هماهنگی فضاها، نسبت به هم باعث به وجود آمدن دید زشتی در فضای کلینیک زیبایی پوست و مو می شود. پله های پیچی، نسبت به ابتدای در نباید محسوس باشد. اگر توالت ها و اتاق ها و سالن ها، پیچش و خطاهای سازه ای داشته باشد، باید حتما اصلاح شود.

باید در بازسازی کلینیک زیبایی پوست و مو از سبک ترین متریال ها و یا روش های دکوراسیون استفاده بشود. با توجه به عمری که بنا دارد، زیاد کردن پوسته نازک کاری ها برای درست کردن اجرا باعث می شود بار مرده زیادی بر ساختمان وارد شود. از نظر اجرایی در بازسازی کلینیک زیبایی پوست و مو، این کار اصلا درست نیست.

خراب کردن سفت کاری هم با توجه به بررسی های انجام شده و مشکلات سازه، اثر گذار نیست. سلیقه کارفرما، معمولا فضایی بی آلایش و بدون فرمهای پیچیده است، زیرا تنوع متریال ها و پارتیشن بندی های متفاوت در دکوراسیون به خاطر همین منظور است. با تغییر دادن مصالح، مشکلات بسیار کم می شود.

دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست

حداکثر استفاده از یک فضای کوچک:

در ابتدای طبقه ها، نقاط محدودی از آشپزخانه مثلا می تواند به جای رسپشن، پذیرش و. . . تبدیل شود. هر واحدی را باید با یک رنگ خاصی دکوراسیون کنید،

زیرا هر واحدی برای بیماران باید متفاوت باشد تا کاربری آن را تشخیص بدهند. اگر از رنگ سفید استفاده بشود، انعکاس داده می شود و سطوح یکدست ساده با از میان برداشتن هر علائم زیادی باعث به وجود آمدن مکانی می شود که در متراژ محدود نشده است.

محیط داخلی تا محوطه بیرونی امتداد پیدا کند:

زیباست اگر طبقه همکف کلینیک زیبایی پوست و مو به کاربری لابی تبدیل بشود. یک رمپ سواره ویلچر با شیب مناسب هم باید برایش دکوراسیون شود.

برای یک دست شدن دکوراسیون لابی، متریال فضاهای داخل در نقاط ورودی می تواند استفاده شود تا ارتباطی نزدیک بین داخل و محوطه بیرون به وجود بیاید. برای به وجود آوردن یک احساس متفاوت در راه پله ها و فضاهای مهم، میتوان متریال ها را برای یک دست شدن فضاها انجام داد.

بخش بندی فضای کلینیک زیبایی پوست و مو:

در این بخش از نوشتار قیمت دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو به بررسی نکاتی در خصوص بخش بندی فضای کلینیک زیبایی پوست و مو خواهیم پرداخت.

قبل از این که مشغول دکوراسیون محیط داخلی کلینیک زیبایی پوست و موتان شوید، اول از همه باید مشخص کنید که هر بخشی براي چه کاري استفاده می شود. به طور مثال ؛ فضایی از کلینیک زیبایی پوست و مو برای اتاق انتظار، فضایی براي نگهداری یونیت ها و فضایی براي اتاق کار پزشک باید در نظر گرفته بشود.

شما باید هر کدام از این نقاط را طبق استفاده اي که از آن می شود، دکوراسیون کنید. اگر کلینیک زیبایی پوست و مو پزشک محیطی کلینیکی است و در یک زمان چند دندان پزشک در آن کار می کنند، لازم است آرامش محیط حفظ بشود و به شلوغی فضا توجه شود.

مسلما به خاطر اینکه رفت و آمد مراجعه کننده ها در این مکان خیلی زیاد است و امکان دارد در هر یونیت عمل دندان پزشکی جدایی انجام شود، باید این محل به شکل مناسبی از هم جدا باشند.

متراژ فضا را نسبت به تعداد پرسنلی که در آن واحد مشغول به کار هستند، در نظر بگیرید

یکی از کارهایی که به حفظ آسایش مراجعه کنندگان و پزشکان در این محیط کمک زیادی می کند این است که متراژ فضا را نسبت به تعداد پرسنلی که در آن واحد مشغول به کار هستند، در نظر بگیرید و مساحت کافی را براي نگهداری از هر یونیت، نشستن و جا به جا شدن هر کدام از دندان پزشک ها و نرس هایشان در نظر بگیرید. شما باید حتی از پارتیشن ها براي تفکیک کردن این نقاط از هم استفاده کنید.

اگر می خواهید در قسمتی از کلینیک زیبایی پوست و مو، کــارهاي دندانپزشکی کودکان انجام شود و یونیت جداگانه ای براي اطفال وجود دارد، سعی کنید این فضا از فضاهای هاي دیگر کلینیک زیبایی پوست و مو که برای کارهایی مثل: کشیدن دندان و جراحی های دندان براي بزرگان است، تفکیک شده باشد تا با شنیدن صداي آن ها و صحنه های آنان باعث ترس بچه نشود.

دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست

حفظ آرامش در یونیت های دندانپزشکی:

در این بخش از نوشتار قیمت دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو به بررسی نکاتی در خصوص حفظ آرامش در یونیت های دندانپزشکی خواهیم پرداخت.

یونیت دندان پزشکی به چه جایی گفته می شود؟ فضایی است که مراجعه کننده، همه وقت درمان خودش را آن جا طی می کند و در همین حین همه وحشت و استرسش از کارهاي دندانپزشکی را در این مکان باید تحمل کند. یونیت دندانپزشکی دارای مدل های مختلفی از وسایل، مثل:

توربین، آنگل، ساکشن، چراغ و. . . است که امکان دارد براي خرد سالان یا هر مراجعه کننده ای که براي اولین بار به دندانپزشکی می آید، ترسناک باشد. پس باید به روشی جایگذاری و نصب بشود که مریض در آن احساس امنیت و آسایش داشته باشد.

شما باید صندلی خود پزشک را رو به روی پنجره کلینیک زیبایی پوست و مو بگذارید. اگر اتاق کار دکتر در طبقه همکف و همنشینی محوطه بیرون است باید از شیشه هاي محکم استفاده کنید و در فضای سبز مقابل آن از پنجره هاي بزرگ، مدل های مختلف گیاهان سبز و گل ها استفاده کنید.

ساخت پنجره بزرگ مقابل بیمار

اگر اتاق کار پزشک در طبقه اي است که ویوی آن رو به فضای درختان است هم می توانید پنجره بزرگی مقابل بیمارتان بسازید، اما امکان دارد یک وقت هایی کلینیک زیبایی پوست و مو دکتر در زیر زمین یک بنا باشد و آن فضایی که باید یونیت در آن نگهداری شود، دارای پنجره اي نباشد؛ در این مواقع می توانید در برابر صندلی دندان پزشکی از تابلو ها یی با منظره های طبیعت و زیبا و بزرگ استفاده کنید.

یک گزینه خوب استفاده از آکواریومی با ماهی هاي متنوع در رو به روی یونیت دندان پزشکی است. بنا بر بررسی های مختلف، آب و حرکت کردن آرام ماهی ها در آب باعث کم شدن ترس و استرس بیماران می شود. برای کاری دیگر می توانید در اختیار بیماران، هدفون قرار بدهید و آن ها را روی یونیت ها بگذارید و در آن فضا آهنگ ملایمی را پلی کنید یا بگذارید این موزیک آرام به واسطه اسپیکر هایی با صداي آهسته در فضاي کلینیک زیبایی پوست و مو پلی بشود.

بعضی وقت ها نصب کردن یک تلویزیون رو به روی یونیت هم ایده خیلی خوبی است، زیرا بعضی وقت ها بیماران فکرشان به برنامه ها ی تلوزیونی مشغول می شود و کم کم فکرشان از روی استرس و درد عمل دندان پزشکی به سمت چیزهای دیگر می رود.

برای بهره بردن از اطلاعات دکوراسیون از سایت کورین استفاده کنید.

برای ثبت سفارش و یا دریافت مشاوره تلفنی در حوزه ی دکوراسیون و دکوراسیون، می توانید در پلتفرم دکوراسیون دکوراسیون و چیدمان داخلی کورین از طرح ECO و طرح LUX استفاده کنید، کارشناسان کورین با آغوشی باز میزبان شما خواهند بود.

دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست

فضاهای جدا از هم در هر کلینیک زیبایی پوست و مو

به طور کلی هر کلینیک زیبایی پوست و مو دندان پزشکی باید چهار فضای جدا از هم داشته باشد.

شامل:

اتاق انتظار

2-قسمت پذیرش و رسپشن

3-اتاق کار درمانی پزشک

4-اتاق پشتیبانی

این ها چهار واحد اصلی کلینیک زیبایی پوست و مو دندان پزشکی است که باید به آن ها توجه شود.

اولین بخش باید برای مراجعه کننده های دندان پزشکی اتاق انتظار می باشد که ممکن است از رنج سنی های مختلفی باشند، ولی تفکیک اتاق سنین کودکان با بزرگ سالان حتما باید کاملا رعایت شود و جدا باشد.

بهتر است که در اتاق انتظار کودک از شخصیت های کارتونی مورد علاقه شان، چه در پوستر و چه در فیلم هایی که از نمایشگر ها پخش می شود استفاده کنید.

به این صورت چون کودکان هم سن و سال های خود را آنجا می بینند، احساس امنیت و راحتی می کنند و ترس بر آن ها غلبه نمی کند، همچنین از محیط پر از داد و بیداد یا شکایات بزرگ سالان در امان می مانند. سرویس بهداشتی شان نیز باید از هم تفکیک شده باشد.

دکوراسیون فضای مناسب برای منشی

وظایف منشی کلینیک زیبایی پوست و مو اغلب؛ پذیرش بیماران و بایگانی کردن پرونده های آنان است. پس باید برای آن فضای اختصاصی مناسبی را تهیه و دکوراسیون کرد.

قسمت رسپشن باید فضا را به دو نیم کند و یک قسمت پرسنل باشند و یک قسمت مراجعین قرار بگیرند. و مراجعه کنندگان بتوانند در دو حالت نشسته و ایستاده با واحد پذیرش در ارتباط باشند. این گزینه برای افراد کم توان و نا توان در نظر گرفته شده است که بتوانند با پرسنل صحبت کنند و فرم هارا پر کنند.

بخش پشتیبانی شامل: توالت کارکنان، بخش عوض کردن لباس، آبدارخانه و آشپزخانه و انباری برای وسایل ها است.

سعی کنید برای کنترل کردن بیماری ها و جلوگیری از شیوع عفونت، جایی برای شستن لوازم و روپوش ها در نظر گرفته و تعبیه کنید تا پرسنل مجبور نباشند وسایل و لباس هایشان را به خانه ببرند و آن جا بشورند.

استفاده از رنگ ها و نور ها در کلینیک زیبایی پوست و مو:

اگر می خواهید یک محیط شفاف زنده در کلینیک زیبایی پوست و مو ایجاد کنید، می توانید از سه عامل برای آن استفاده کنید: آب، نور، رنگ.

از دو دسته ی رنگی می توانید برای دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو، یونیت ها و سطوح استفاده کنید.

آن ها یا باید رنگ های خیلی ملایمی باشند که به مراجعه کنندگان حس آرامش و امنیت بدهند.

یا باید رنگ های شاد و سر زنده ای باشند که به مراجعه کنندگان حس انرژی و پویندگی بدهند.

باید به هماهنگی رنگ ها با هم و هماهنگی رنگ ها با رنج سنی مراجعه کنندگان توجه داشته باشید.

اگر از رنگ آبی ملایم یا رنگ کرمی استفاده کنید، فضا را بسیار بزرگ تر و وسیع تر نشان می دهد. پس اگر کلینیک زیبایی پوست و مو شما کوچک است، بهترین گزینه استفاده از رنگ های روشن می باشد.

این رنگ ها علاوه بر وسیع کردن فضای شما باعث القای حس آرامش هم می شوند و می توانید جدای از استفاده کردن از رنگ ها ی روشن از آیینه ها و آیینه کاری هم برای بزرگ تر نشان دادن فضا استفاده کنید.

بهتر است که رنگ اتاق درمان و اتاق انتظار یکی باشد

طبق نتایج به عمل آمده بهتر است که رنگ اتاق درمان و اتاق انتظار یکی باشد. علتش هم آن است که بیماران قبل از اینکه وارد اتاق درمان بشوند با آن رنگ آشنا شده اند و انس گرفته اند و حس امنیت و آرامش در آن ها به وجود می آید. و ساده تر با آن محیط ارتباط برقرار می کنند.

حتی می شود از یک بک گراند رنگی براي اتاق انتظار و اتاق درمان استفاده کرد و فقط تنالیته رنگی و روشن بودن یا تیره بودن این رنگ را در این دو اتاق، متنوع از هم استفاده کنید.

از اینکه کاملا از نور سفید یا زرد استفاده شود پرهیز کنید و با تعامل این دو طیف رنگی با وصل کردن چراع های مناسب، نوري مثل نور روز را ایجاد کنید.

برگزیدن رنگ دندان براي مدل های مختلف کامپوزیت ها و چینی ها در این موقعیت و در این روشنایی راحت تر و درست تر می باشد. و دقت کنید که استفاده کردن از گیاهان طبیعی، نشاط و طراوت را به کلینیک زیبایی پوست و مو شما به ارمغان می آورد و به شما حس آرامش القا می کند.

برای دست یابی به منابع دکوراسیون از سایت کورین استفاده کنید.

ما شما را برای انتخاب رنگ مناسب کلینیک زیبایی پوست و مو، راهنمایی می کنیم:

هیچ کسی نمی تواند دنیای اطرافش را بدون رنگ ها تصور کند

هیچ کسی نمی تواند دنیای اطرافش را بدون رنگ ها تصور کند. رنگ ها علاوه بر تاثیر فیزیکی، تاثیر روحی هم روی انسان ها می گذارند و بدن و ذهن ما واکنش های مختلفی به آن ها نشان می دهند.

پژوهشگران تا به حال نشده که یك سیستم هماهنگ جهانی را كه بتواند به بخش های همه ری اکشن های مردم نسبت به رنگ های متنوع باشد را بنا کنند و ایمان دارند كه واکنش مردم به عوامل زیادی مثل: آداب و رسوم، زن یا مرد بودن، رنج سنی، شرایط احساسی و ذهنی، تجربه های ویژه افراد وابسته است،

البته مدل و یا زیاد بودن این عکس العمل ها هم کاملا جدا از هم و خاص است. علم رنگها یك حوزه ی نظری نیست كه فقط به قسمت های آكادمیك وابسته باشد،

زیرا حوزه تحقیقات این علم در زندگی روزانه همه مردم تاثیر می گذارد. علم روانشناسی رنگ ها در زندگی مدرن امروزه بسیار اهمیت دارد و می شود گفت كه هر موردی را كه در پیرامون خودمان مشاهده می کنیم به روشی در روابط موازی با علم رنگ هاست.

بهترین و بیشترین اطلاعات و دانستنی ها درباره دکوراسیون را از سایت کورین بخواهید.

چرخه های رنگی مختلف برای کلینیک زیبایی پوست و مو ها:

در این بخش از نوشتار قیمت دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو به بررسی نکاتی در خصوص چرخه های رنگی مختلف برای کلینیک زیبایی پوست و مو ها خواهیم پرداخت.

به انتخاب کردن رنگ مناسب بازشو ها یعنی ؛ درها و پنجره ها هم باید خیلی توجه کنید. اگر خیلی نمی توانید هزینه کنید؛ و نمی شود که کل کلینیک زیبایی پوست و مو را رنگ کنید، خوب است که فقط همین بازشو ها را رنگ كنــید. در این شرایط از همه چیز مهم تر، در ورودی است.

رنگ های گرم

رنگ آن را بهتر است که از بین تنالیته رنگ های گرم انتخاب كنید، كه هر مراجعه کننده ای وارد آن فضا بشود، با تماشای در ورودی احساس کند که آن فضا دارد به او یک خوش آمد گویی گرم می گوید. رنگ های خردلی، قهوهای پررنگ و آسمانی و سبز تیره از بهتــرین انتخاب ها هستند.

علاوه بر در ها در فضای داخل هم همین موضوع حاکم است. رنگ هایی که روشن و خنـــثی باشند، فضا را نورانی تر و وسیع تر نشان می دهند و مانند اکثر اوقات رنگ سفید جزء بهترین انتخاب ها است. دیدن رنگهای متنوع در کلینیک زیبایی پوست و مو و تأثیرشان روی شرایط های روحی مختلف، قبل از انتخاب رنگ برای دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو باید به موضوع علم رنگها توجه کنیم.

با انجام این روش، هــم شرایط ذهنی مراجعه کننده ها را برابر می کند و اینکه هر بیماری که وارد کلینیک زیبایی پوست و مو بشود با شما احساس صمیمیت می کند.

قبل از اینکه رنگ دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و موتان را انتخاب کنید، به این رنگ ها نگاهی بیندازید و ببینید که هر کدامشان چه حسی را به شما القا می کنند.

فاکتور های احساسی رنگ ها در هر انسانی با توجه به شرایط روحی، محیط زندگی و تجربه های فردی اش متفاوت است.

به طور مثال کسی که قبلا تجربه ای نزدیک به غرق شدن در دریا را داشته است شاید با دیدن رنگ آبی احساس آرامش نکند. و یا یک دختر بچه کوچک از هر رنگی به جز رنگ صورتی بدش بیاید.

رنگ قرمز در دکوراسیون:

قرمز جزء رنگ هایی است كه بیش تر مردم رابطه قوی با آن دارند و عکس العمل بیش تری در مقابل آن از خودشان بروز می دهند. عواطفی مثل توانمندی، دلاوری، سر به راه نبودن و هیجان به آن ها دست میدهد.

رنگ قرمز باعث می شود که ضربان قلب زیاد بشود و مقدار انرژی بالا برود؛ و فقط اگر کمی از رنگ قرمز بر روی هر سطحی باشد، باعث می شود توجه مخاطب به آن جلب شود. حال این علامت می خواهد هر چیزی باشد، مثلا: چه علامت خطر باشد، چه گل رز سرخ باشد.

رنگ نارنجی در دکوراسیون:

نارنجی باعث واکنش های جدی می شود، مردم ممکن است در مقابل این رنگ دو واکنش مختلف از خودشان نشان بدهند. اول اینکه عاشق آن باشند، دوم اینکه از آن متنفر باشند. نارنجی ما را به یاد گرما، شعله آتش، زرق و برق و. . . می اندازد.

رنگ زرد در دکوراسیون:

رنگ زیبای زرد یعنی؛ شادی و نشاط و خرسندی. همه مردم معمولا با دیدن آن به یاد سعادتمندی و شور و نشاط می افتند. معمولا اگر فضایی زرد رنگ باشد، روحیه خلاق مردم را تحریک می کند. وجهه دیگر رنگ زرد معنی ترس، اضطراب و دلهره را می دهد.

رنگ سبز در دکوراسیون:

اگر دقت کرده باشید سبز برای به تصویر کشیدن نماد ها و المان های سمبلیک به کار می رود. و دومین رنگی است که بین عموم مردم طرفدار دارد. رنگ های طبیعی سبز حس نشاط، طراوت، طبیعت، تازگی و آرامش را به دنبال دارند و از نظر روحی مسکن درد ها هستند.

باید در ترکیب کردن آن با رنگ های دیگر خیلی دقت کنید، چرا که ممکن است یک ترکیب نادرست باعث شود تمام حس خوب این رنگ از بین برود و به جای آن حس ناخوشی و بد حالی و ناراحتی جایگزینش بشود.

رنگ آبی در دکوراسیون:

رنگ آبی باعث می شود که هورمون های شیمیایی در بدن ایجاد شود که باعث ایجاد حس آرامش می شود. با توجه به تحقیقات به عمل آمده، اکثریت مردم هم نظر هستند که رنگ آبی بهترین رنگ است. که باعث افزایش و ارتقاء حس آرامش ما می شود.

ما از رنگ آبی احساساتی مثل: اعتماد، اطمینان، صداقت، وفاداری، منطق، آرامش، سكون و سكوت، توجه و تمركز می گیریم، البته همه این ها برای وقتی است که ما از رنگ خالص و اصلی آبی استفاده کنیم.

زمانیکه از تنالیته های رنگی آبی ؛ مثلا از رنگ های آبی پر رنگ تر یا کم رنگ تر استفاده کنیم باعث ایجاد احساسات متفاوتی در ما می شود، مثلا حس سردی یا زنندگی و. . . حتی در خیلی از تحقیقات، این نتیجه حاصل شده است که این رنگ باعث می شود پرسنل یک موسسه یا شرکت یا. . . بهتر کار کنند.

رنگ بنفش در دکوراسیون:

حد میانه ای بین انرژی و هیجان قرمز و آرامش و سكون آبی به وجود می آورد. بعضی اوقات بعضی از تنالیته های رنگ بنفش ذهن مردم را درگیر خودش می كند و ایشان را دچار استرس كرده و به آن ها این حس را می دهد که افرادی درون گرا و افراطی هستند و از این بابت به سمت به دست آوردن فلسفه، معرفت و علم جلو می روند.

رنگ مشکی در دکوراسیون:

سیاه یك رنگ خیلی خیلی با قدرت است و با خودش همواره حس سلطنت و قدرتمندی را وارد ذهن مردم می کند. در بعضی از فرهنگ ها، رنگ سیاه مردم را به یاد مرگ و میر و جان باختن می اندازد.

رنگ قهوه ای در دکوراسیون:

رنگ قهوه ای باعث میشود؛ حس نرمال بودن، طبیعی بودن، استوار بودن، قوی بودن، پایداری و قوی بودن به انسان دست می دهد. اکثریت مردم نسبت به رنگ قهــوه ای اطمینان دارند و به آن ها حس اعتماد می دهد. در دنیای امروز، هر روزه به رنگهای خیلی زیادی برمی خوریم و این ها فقط چند نمونه از رنگ های مهم تر می باشند.

رنگ ها را می شود بر اساس مقدار اشباع شدگی یعنی معنایش این است که یك رنگ چه حد تیره رنگ و یا كمرنگ باشد دسته بندی کرد.

علم رنگ ها فاكتور ویژه ای هم در دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو و هم در دکوراسیون خارجی کلینیک زیبایی پوست و مو ها است.

مثلا اگر قصد دارید آسایش زیادی برای بیماران خود فراهم کنید؛ یكی از ویژه ترین اقداماتی كه باید برای جلب مراجعان زیاد تر انجام دهید این است که آن جا را رنگ كنید.

بگذارید درباره دکوراسیون خارجی صحبت كنیم. به هیچ عنوان مهم نیســـت كه شما چقدر رنگ نارنجـــی یا بنفش را دوست دارید، ولی اصلا برای رنگ كــردن نمــای بیرونی کلینیک زیبایی پوست و موتان از آنها استفــاده نكنید. و با رنگ فضای بیرون خانه های اطراف هم باید هماهنگ باشد. ساختمانی كه رنگ نمــای آن زشت باشد، باعث می شود خوشگلی كـل ساختمان های محله را هم بگیرد.

قواعد دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو پزشکی

قواعد دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو پزشکی، باید طوری باشد که ضوابط ایمنی و بهداشتی که در نظر داریم، در آن ها رعایت شود.

نکته مد نظر، گزینش نور و تعامل رنگی صحیح برای کلینیک زیبایی پوست و مو ها است؛ حتما به شکلی باشد که باعث شود بیماران روحیه شان را نگه دارند. در دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو باید دقت کنیم که زیاد تر از سه یا چهار متریال به کار نبریم، زیرا استفاده زیاد از مصالح، برای فضای کلینیک زیبایی پوست و مو قشنگ نیست.

دکوراسیون باید نه خیلی ساده باشد که بیمار را خسته کند و نه خیلی شلوغ باشد که باعث ایجاد حس ترس شود.

تفکیک کردن قسمت های مختلف کلینیک زیبایی پوست و مو یکی از راه های درست و صحیح برای کلینیک زیبایی پوست و مو پزشکان است.

که این کار را می توان با قرار دادن پارتیشن به شکلی که لازم باشد، انجام داد.

تهویه هوا و در جریان بودن هوا در آن کلینیک زیبایی پوست و مو هم بسیار مهم است.

دکوراسیون دیواره های کلینیک زیبایی پوست و مو در قسمت فضای انتظار

عامل دیگری که برای ایجاد راحتی و آسایش خیلی مهم است، دکوراسیون دیواره های کلینیک زیبایی پوست و مو در قسمت فضای انتظار است؛ مناسب ترین روش این است که زیاد ترین فضا را به این بخش از کلینیک زیبایی پوست و مو خود اختصاص دهید و با گذاشتن صندلی و مبل های مناسب و دکور های زیبا، از دلزده شدن بیماران جلوگیری کنید.

به دلیل رفت و آمد مریضان و همراهانشان که برای معاینه شدن یا درمان به کلینیک زیبایی پوست و مو ها می روند، در دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو دکتر، انتخاب هر رنگی که خودتان دوست دارید برای کلینیک زیبایی پوست و مو درست نیست.

گفتیم که در دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو دندانپزشکی، رنگ هایی که برمی گزینیم برای فضاهای داخلی کلینیک زیبایی پوست و مو، باید طوری باشد که مراجعه کنندگان که با بیماری های روحی و جسمی خود آمده اند، اضطراب و دلهره نمیگیرند و باعث آسایش ایشان می شود، رنگ های سبز و آبی و قهوه ای که روشن باشند، می توانند با شکلی زیبا و جدید، برای بیماران یک محیط آرام بخشی به وجود می آورند.

دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست

اصول دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو فیزیوتراپی:

در این بخش از نوشتار قیمت دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو به بررسی نکاتی در خصوص اصول دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو فیزیوتراپی خواهیم پرداخت.

کلینیک زیبایی پوست و مو فیزیوتراپی مرکزی است که داخل آن به؛ بازگرداندن توانایی درست عضلات بدن افراد کمک می شود و مریضی هایی که به آن مربوط است، زیر نظر درمانگر قرار می گیرند.

دکوراسیون این فضاها باید طبق استاندارد انجام بشود تا مراجعه کنندگان و مریض ها بتوانند به درست ترین راه ممکن از آن استفاده کنند.

برای این که قواعد دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو فیزیوتراپی را یاد بگیرید، باید آن ها را به شکل نکته به نکته مفید و کوتاه بیاموزید:

1-دسترسی بیماران و پرسنل به اتاق کار فیزیوتراپی باید تا جایی که می شود، آسان و درست مد نظر گرفته شود.

2-اگر کلینیک زیبایی پوست و مو فیزیوتراپی در ساختمان های پزشکان و باز توانی قرار گرفته باشد، بهتر است.

خوب است که این مکان در همسایگی قسمت هایی مثل؛ اتاق کار و محل ساختن ارتز و پروتز دور باشد از قسمت های شناسایی شنوایی و صحبت درمانی که لازم است مکانی ساکت و دور از سر و صدا باشند.

محیط مناسب معلولین باشد

3-باید دقت شود که این محیط باید حتما برای رفت و آمد معلولین مناسب باشد

و این امکان با در نظر گرفتن رمپ و بالا بر های پیشرفته ایجاد می شوند.

4-اگر در کلینیک زیبایی پوست و مو فیزیوتراپی، وسایل بالابری نباشند، فضا باید حتما همکف با زمین باشد.

این امکان باشد که بیماران کلینیک زیبایی پوست و مو بتوانند به سادگی از فضای پذیرش به اتاق درمان بروند.

5-توالت باید در فضایی باشد که رفت و آمد آسانی بشود داشت و از هر دو مدل توالت فرنگی و ایرانی به اندازه کافی باید باشد و همچنین مناسب باشند.

مثلا، برای 60 مریض در روز، 3 توالت لازم است

6-فضا باید بشود که مدام شسته و استرلیزه شود.

همه فضاهایی که ماهیت درمانی دارند باید از کفپوش مناسب شان استفاده کنند و این کفپوش ها باید همیشه شسته و ضد عفونی شوند.

7-دیوارها و سطوح کف توالت ها باید از جنس سنگ مرمر، موزاییک یا سرامیک باشد که تمیز کردن آن ها آسان باشد.

8-برگزیدن و استفاده کردن از یک سیستم درست برای حفظ هوای محل کار، به ویژه محل درمانی باید بر طبق محیط اقلیمی انجام بشود و حتما باید از سیستم پاک کننده هوا استفاده بشود.

9-برق کاری فیزیوتراپی باید علمی، صحیح و از وسایل ایمنی استفاده شود.

دیگر اصول دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو فیزیوتراپی

10-روشن است که در فضاهای بزرگ از برق 3 فاز ارت داری که به زمین متصل است استفاده می کنند.

11-همه فضا ها باید از فیوزی درست و جداگانه بر طبق پتانسیل اش برخوردار باشد.

12-همه وسیله های برقی باید با کابل و به صورت روکار و ختم شده به یک تابلو بزرگ و کاملا در دسترس باشند.

13-در کلینیک زیبایی پوست و مو های فیزیوتراپی باید حتما، چاه و پریز ارت به کار برود.

14-حتما برای مرکز کلینیک زیبایی پوست و مو، باید از برق اضطراری استفاده بشود.

15-وجود کپسول و شیر آب آتش نشانی نیز بسیار مهم است.

ولی اگر کلینیک زیبایی پوست و مو تان کوچک باشد، حداقل یک عدد کپسول آتش نشانی باید داشته باشد.

16-کلینیک زیبایی پوست و مو های فیزیوتراپی نسبت به مقدار کاری که می کنند، باید وسیله های کمک اولیه لازم را داشته باشند. این وسایل باید در محلی مشخص قرار بگیرند و همیشه در دسترس باشند

17-بخش های درمانی کلینیک زیبایی پوست و مو فیزیوتراپی مانند: الکتروتراپی، مکانوتراپی، آب درمانی و. . . و فضاهای کناره و بخش های خدماتی که درمانی نیستند، هستند. این بخش ها فضاهایی هستند همچون: سالن انتظار، رسپشن، اتاق درمان، بخش نشستن پزشکان، انبار و. . . می شود.

شما در حال خواندن پست قیمت دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو هستید.

بزرگی محل کار فیزیوتراپیست ها

18-بزرگی محل کار فیزیوتراپیست ها باید نسبت به نوع بیماری و تعداد بیماران و ماهیت کارشان، باشد.

بر فرض مثال: اگر در هر شیفت کاری میانگین 50 نفر مراجعه کننده داشته باشیم، بخش های مختلف درمانی کلینیک زیبایی پوست و مو می تواند هر کدام به صورت جدا جدا 55 تا 70 متر مربع دارد.

19-با دقت به شیوه و مقدار فعالیت، کلینیک زیبایی پوست و مو فیزیوتراپی باید مکانی مناسب و به اندازه برای کارهای غیر درمانی مثل؛ فضاهای خدمت رسانی و پشتیبانی مثل ؛انباری ها، اتاق درمان، پذیرش، فضای نشستن و استراحت پزشکان و توالت ها داشته باشد.

20-فضای انتظار باید از اتاق درمان، دور باشد تا پزشک به سادگی بتواند هم اتاق درمان و هم فضای انتظار را زیر نظر داشته باشد.

21-فضای انتظار باید برای بهره بردن از موقعیت کلی نور، هوا، صدا و. . . نزدیک به ورودی کلینیک زیبایی پوست و مو باشد و در کنار اطلاعات صادر کننده قبض ها یا پذیرش مراجعان باشد.

22-فضای رسپشن و کارهای اداری باید در مجاورت فضای انتظار باشد و منشی مسئول این قسمت باید در ارتفاعی باشد که بتواند به صورت مستقیم به مراجعینی که با صندلی چرخ دار می آیند هم باشد.

23-فضای درمان باید از شلوغی دور باشد.

24-در نقاطی که درمان انجام می شود باید حتما تهویه یکسانی داشته باشد.

ادامه ی اصول دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو فیزیوتراپی

25-اتاق درمان باید از وجود میز و وسایل اداری دور باشد.

26-اتاق درمان باید نور مناسبی داشته باشد

27-نورپردازی سقف باید به شکل مستقیم نباشد تا از تابیدن به چشم های افرادی که روی تخت خوابیده اند، جلوگیری کند.

28-وسایل و دستگاه ها باید جوری در فضا باشند که از نظر کارآیی، خیلی عملکردی و در همین حین، خیلی امنیت داشته باشند.

29-فضای درمانی باید مکانی باشد که برای کارهای تراپیستی منعطف باشد و راحت باشد.

این کار برای روش حرکت درمانی که همان تمرین های تک نفری و دسته جمعی هستند، خیلی مهم است.

30-محل حرکت درمانی را باید به کمک جدا کننده های باز قسمت کرد که نصب وسایل و تقسیم کارها امکان پذیر شود و در همینطور، تهویه اجازه رفت و آمد داشته باشد. علاوه بر این، با این فعالیت، ممکن است روی همه محوطه نظاره گر باشد.

محوطه حرکت درمانی

31-محوطه حرکت درمانی باید طوری باشد که در دید بقیه مردم قرار نگرفته باشد.

اتاق های الکتروتراپی باید فضای مناسبی داشته باشند، مثلا حداقل ابعادشان یک و نیم در دو باشد.

32-اتاق های الکتروتراپی باید با لوازم مناسب از یکدیگر جدا شوند و جوری باشد که از داخل خارج را و از خارج داخل را نبینند.

33-کابین ها حتما باید نور کافی داشته باشند.

34-آینه و جا لباسی از لوازم لازم و مهم هر کابینی است.

35-ارتفاع تخت های اتاق درمان باید استاندارد باشد که ابعاد استاندارد آن 80 سانتی متر است،

همه روی تخت ها از ملحفه پوشیده شده باشد.

36-متکا ها ها باید مناسب باشند و در مجاورت هر متکایی در هر تخت، چند متکای اضافه هم گذاشته شده باشد.

37-کابین ها یا پرده دارند یا چهارچوب که باید هم از کف و هم از سقف فاصله داشته باشند تا هوا بتواند در آن جا رفت و آمد کند.

38-اندازه لازم برای قسمت هیدروتراپی، به استفاده از استخر، تانک های ویژه و تعداد مراجعه کنندگان، بستگی دارد و در حال تغییر است و حداقل 50 متر باید باشد.

39- رنگ های فیزیوتراپی نباید باعث بشوند که چشم مراجعان و بیماران خسته شود.

40-فضای جدا و مخصوصی برای کودکان داشته باشد.

41-آبدارخانه از واجبات یک کلینیک زیبایی پوست و مو فیزیوتراپی است.

امیدواریم تا اینجا از خواندن مقاله قیمت دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

فضاهای تفکیک شده

42-فضای تفکیک شده ای برای مادرانی ایجاد شود که نوزادان خود را می آورند و مجبورند کارهای شخصی شان مثل: شیر دادن و عوض کردن پوشک را انجام بدهند.

43-فضایی که مخصوص اتاق درمان کودکان است باید رنگ های خیلی شادی داشته باشد.

44- داخل آبدارخانه باید قسمتی ایجاد شود که مختص به غذا خوری است.

45-در اتاق درمان اطفال بهتر است که وسایل و اکسسوری بازی کودکانه، مجلات و کتب کودکان قرار داده شود.

46-اگر کلینیک زیبایی پوست و مو بزرگ است باید جایی به عنوان دوش و رختکن داشته باشد.

47-رنگ کف پوش ها کاملا روشن باشند تا کثیفی به خوبی دیده بشود.

48-باید تمام بخش های کلینیک زیبایی پوست و مو به صورت مدام و پیوسته ضد عفونی شود.

49- اگر رختکن تعبیه شده است، رختکن خانم ها از آقایان کاملا جدا باشد.

50-بسیار خوب می شود اگر فضایی هم برای استراحت کردن پرسنل در نظر گرفته شود.

همیشه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دکوراسیون، به سایت کورین مراجعه کنید.

مخاطب گرامی شما در حال دیدن پست قیمت دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو هستید.

استاندارد های دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو:

دکوراسیون و تاسیس کلینیک زیبایی پوست و مو در مجتمع های تجاری و مسکونی ممنوع است.

حتما باید پروانه جهت تاسیس گرفته بشود.

کلینیک زیبایی پوست و مو نباید در جاهای شلوغ تاسیس بشود.

باید حتما برای کلینیک زیبایی پوست و مو تاییدیه بهداشت گرفته بشود.

اگر کلینیک زیبایی پوست و مو در طبقات بالایی یک ساختمان است، حتما باید آسانسور داشته باشد.

باید حتما روی در هر اتاق و بخشی تابلوی راهنما داشته باشد.

تمام اتاق ها باید تهویه و نور کافی و ایده آلی داشته باشند.

دیوار ها و سقف ها اصلا ترک نداشته باشند.

توالت ها سرویسشان باید چینی باشد و اصلا پایه نداشته باشند.

سنگ توالت اصلا نباید ترک و شکافی داشته باشند.

شیر آلات ترجیحا اهرمی باشند و هم آب گرم و هم آب سرد داشته باشد.

در اتاق انتظار دستگاه آب سرد کن گذاشته شده باشد.

سطوح رنگ آمیزی شده باشند.

سایت کورین، با دارا بودن غنی ترین بانک های اطلاعاتی معماری و دکوراسیون در خدمت شماست.

در این جا به انتهای نوشتار قیمت دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو رسیدیم. امیدواریم موضوعات مطرح شده در خصوص قیمت دکوراسیون کلینیک زیبایی پوست و مو برای شما مفید بوده باشند.

شرکت بازسازی خانه کورین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *