دکوراسیون

دکوراسیون آشپزخانه مدل کابینت سفید جدید

طراحی آشپزخانه با کابینت سفید به دلیل احساس آرامش و تمیزی در محیط و همچنین زیبایی یکی از پرفروش ترین کابینت های آشپزخانه در سال های اخیر می باشد. فرقی نمی کند مردم برای باسازی خانه به دنبال کابینت های مدرن باشند یا کلاسیک، در هر صورت در بین رنگ های بسیار متنوع، در هر صورت اغلب رنگ سفید را ترجیح می دهند. در ادامه به مزایا و معایب و می پردازیم.

کابینت سفید برای آشپزخانه های کوچک

یکی از کاربردی ترین راه ها برای غلبه بر فضای کوچک آشپزخانه و خانه، استفاده از ترکیب رنگ هایی است که نور را منعکس می کنند. به همین دلیل است که در بسیاری از آپارتمان های کوچک از رنگ سفید برای کابینت آنها استفاده می شود. رنگ سفید نور را منعکس می کند و فضا را باز و بزرگ نشان می دهد. همچنین می توانید از نورپردازی حرفه ای در کنار کابینت های شیشه ای سفید یا صیقلی و … استفاده کنید. نه تنها برای بهتر دیده شدن، بلکه برای بزرگتر کردن فضا.

موارد دیگری که باعث شده کابینت های سبک به طور گسترده در آشپزخانه های مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار گیرد شامل گزینه های زیر است:

القای حس امنیت و راحتی در محیط آشپزخانه

مزایای کابینت سفید جدید

هر رنگی تاثیر خاصی بر بیننده و افراد خانه دارد. آشپزخانه با این رنگ تمیزتر به نظر می رسد کابینت های سفید رنگ خاصی برای آشپزخانه است و حال و هوای خوبی به خانه می بخشد زیرا رنگی آرامش بخش و نماد پاکیزگی است و یکی از زیباترین طرح ها برای یک مدرن و شیک است. آشپزخانه یک رنگ نیست، بلکه نمادی از عدم وجود ماهیت یک رنگ است. رنگ خنثی که به بزرگتر شدن محیط نیز کمک می کند. همچنین می توانید آن را با رنگ های شاد یا هر رنگی ترکیب کنید. یا در این محیط چندین وسیله را با رنگ های دیگر ترکیب کرده است که به محیط زندگی می بخشد.

مزایای کابینت های سفید

رنگ سفید دور از تجمل است و مردم عادی بیشتر از آن استفاده می کنند کابینت های سفید فضای خاصی به آشپزخانه شما می بخشد. و سبب روشن شدن فضا می شود. در حالی که بیشتر آشپزخانه های امروزی کوچک هستند، رنگ سفید برای بزرگ جلوه دادن آنها خوب است.

هیچ محدودیتی برای استفاده از رنگ سفید در آشپزخانه و در سراسر خانه وجود ندارد. اگر این رنگ را برای کابینت خود انتخاب کنید، برای انتخاب بقیه ظروف آشپزخانه محدودیتی وجود ندارد.

یکی از مزیت های کابینت های سفید این است که چون زود لکه می شوند و کثیفی را نشان می دهند، شما را تشویق می کنند که زودتر آن قسمت را تمیز کنید که باعث می شود زودتر کثیفی ها را تمیز کنیم و آشپزخانه همیشه تمیز باشد.

معایب کابینت سفید

استفاده زیاد از رنگ سفید برای کابینت باعث خستگی، ناراحتی و کسالت می شود.

این رنگ لکه ها و چربی بیشتری را نشان می دهد و نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

مردم باید از این رنگ استفاده کنند که برای تمیزی بسیار مهم است.

در صورت عدم استفاده صحیح و در جای مناسب باعث سردی و ایجاد فضایی غیر دوستانه می شود.

رنگ سفید رنگی شاد و پرانرژی است اما باید مراقب برخورد باشیم و وسایل را در داخل و خارج قرار داده و برداریم تا رنگ آن آسیبی نبیند و بیفتد و خراش نخورد.

انواع کابینت آشپزخانه

کابینت ها کاربرد بسیار مهم و ضروری در دکوراسیون آشپزخانه دارند. استفاده از آنها جلوه ای خاص و جدید به آشپزخانه می بخشد. حتما در مورد انواع کابینت با نام های مختلف شنیده اید. به عنوان مثال: هایگلاس، کلاسیک، مدرن، وکیوم، براق، ممبران، mdf، چوب، رنگ پلی استر، پولیش و…

کابینت ها معمولا بر اساس سبک طراحی و متریال نامگذاری می شوند. هنگام نامگذاری مبلمان، بهتر است ابتدا به سبک طراحی، سپس مواد اولیه و یا برعکس، مثلاً مبلمان کلاسیک ممبران یا مبلمان مدرن با شیشه بلند اشاره شود. در تمام این سبک ها می توانید یک کابینت تمام سفید داشته باشید یا از آن در بخشی از آشپزخانه خود استفاده کنید. بنابراین کابینت ها بر اساس نوع متریال، نوع کنترل و سبک طراحی طبقه بندی می شوند.

قیمت کابینت سفید

کابینت ها قیمت های متفاوتی دارند. به عنوان مثال چوب که یک ماده طبیعی است از نظر ارزش و استحکام و زیبایی بهتر از mdf که نوعی چوب فرآوری شده است می باشد. بنابراین قیمت مبلمان کلاسیک نسبت به مدل های دیگر گران تر خواهد بود.

در مورد کابینت های mdf کیفیت ورق ها تاثیر مستقیمی بر قیمت محصول دارد. بدیهی است که هر چه کیفیت بالاتر باشد، قیمت محصول نیز بالاتر خواهد بود. قیمت کابینت pvc از هر کابینت چوبی یا mdf کمتر است.

در مورد قیمت کابینت های بلند، هر چه کیفیت ورق های شیشه ای بلند بالاتر باشد، قیمت بالاتری نیز دارد. لازم به ذکر است که محصولات با کیفیت دارای طول عمر بیشتر و ظاهری ساده تر هستند.

شرکت کورین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *