دکوراسیون

دکوراسیون اتاق کودک

دکوراسیون اتاق کودک

به دلیل آنکه بچه‌ها به طور ذاتی به گردآوری اشیا و جمع کردن عکس‌های مورد نظرشان علاقه‌مند هستند، می‌توانید با نصب این تابلو، جایی برای این کار برایشان ایجاد نمایید.همچنین با استفاده از این روش از ریخت و پاش‌های اضافی هم جلوگیری خواهید کرد.

برای اینکه اتاق کودکان در آینده هم مورد استفاده قرار گیرد، بهتر است مبلمانی ساده و کاربردی برایش تهیه کنید. توجه کنید که اگر در مبلمان، چوب به‌ کار رفته است، حتما لایه تثبیت‌کننده سیلر نیز به آن زده شده باشد.

قفسه‌ای بدون در و با اندازه‌ای قابل تنظیم در اتاق کودک بگذارید تا چیزهایی مانند اسباب‌بازی، ماکت ماشین و هواپیما، کتاب و دفتر، وسایل ورزشی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم نقاشی و چیزهایی از این قبیل را در آن نگهداری کند. البته توجه داشته باشید که این قفسه‌ها باید روی دیوار ثابت شده ‌باشند تا اگر کودک از آن بالا رفت، قفسه‌ها بر روی او نیفتند. همچنین از نصب قفسه‌هایی که در‌های شیشه‌ای دارند دراتاق کودک نیز بپرهیزید.

در انتخاب کف‌پوش مناسب برای اتاق کودک دقت کنید. موکت‌های بادوام و قالیچه‌های قابل شستشو و انعطاف‌پذیر از جمله کف‌پوش‌های مناسب برای اتاق کودکان به حساب می‌آیند. بهتر است هنگام خرید این نوع کف‌پوش‌ها، رنگ‌های روشن و طرح‌های ساده را انتخاب کنید زیرا معمولا کودکان، از طرح‌ها و رنگ‌های تند و گرم، زودتر خسته می‌شوند.

هنگام انتخاب تختخواب برای کودکان، شرایط سنی آن‌ها را نیز در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید برای نوزادتان تختخواب تهیه کنید، بهتر است نوعی را انتخاب کنید که فاصله بین نرده‌های محافظش حداکثر ۶ سانتی‌متر باشد تا ایمنی نوزاد به خطر نیفتد. همچنین این نرده‌های محافظ باید به اندازه‌ای بالا بیایند که نوزاد نتواند به راحتی از تخت خارج شود.

شرکت کورین نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *