دکوراسیون

دکوراسیون داخلی املاک

دکوراسیون داخلی املاک

کار کردن در یک دفتر کار، نباید کسالت‌آور و خسته‌کننده باشد. نیازی نیست با شلوغ نگه‌داشتن میز تحریر، کشوها و دیوارها، خود را یک فرد پرکار نشان دهید.کار کردن در یک دفتر کار، نباید کسالت‌آور و خسته‌کننده باشد. نیازی نیست با شلوغ نگه‌داشتن میز تحریر، کشوها و دیوارها، خود را یک فرد پرکار نشان دهید. دفتر کار به‌همان اندازه که محیطی جدی است، باید آسایش لازم برای گذراندن ساعات طولانی را داشته باشد.کار کردن در یک دفتر کار، نباید کسالت‌آور و خسته‌کننده باشد. نیازی نیست با شلوغ نگه‌داشتن میز تحریر،کشوها و دیوارها، خود را یک فرد پرکار نشان دهید. دفتر کار به‌همان اندازه که محیطی جدی است، به دلیل اینکه هر فرد بخش زیادی از عمر خود را در آن سپری می‌کند، باید آسایش لازم برای گذراندن ساعات طولانی را داشته باشد. فضای دفتر کار بهتر است به محیطی دوست‌داشتنی تبدیل شود تا گذران وقت در آن به‌ منزله ساعات کار اجباری به‌نظر نرسد. این دفترکار ممکن است در مکانی دور از خانه یا در فضای منزل شما باشد.

در هر شکل با تغییراتی جزئی می‌توانید آن‌‌را به محیطی مطلوب تبدیل کنید. از به‌کارگیری رنگ در اتاق کارتان واهمه نداشته باشید و رنگی مناسب با روحیه‌ خود انتخاب کنید تا به افزایش انرژی شما کمک کند. رنگ‌های کدر و چرک، انرژی شما را تحلیل می‌برند؛ همین‌طور رنگ‌های خیلی گرم مثل قرمز ممکن است به بالا رفتن میزان هیجان در محیط کار و در نتیجه عصبی شدن شما بیانجامند. آشفتگی کافی است نگاهی به برگه‌های کاغذ، فایل‌، پرونده و یادداشت‌های روی میز و درون کشوهای‌تان بیاندازید. وقت آن رسیده که از دست آنها خلاص شوید؛ البته واضح است که آنها را لازم دارید اما دیگر، زمان نگهداری اطلاعات به این روش، گذشته است. با ذخیره کردن اطلاعات به‌صورت الکترونیکی (کامپیوتر) از دست اینهمه کاغذ راحت شوید. با دسته‌بندی و نام‌گذاری دقیق اطلاعات در کامپیوتر، دسترسی به آنها راحت‌تر از دسترسی به اطلاعات کاغذی است.
اصول طراحی دکوراسیون دفتر کار و فضای اداری با چیدمان میز کنار هم و نزدیک.

دکوراسیون دفتراملاک و بنگاه

کار کردن در یک دفتر کار، نباید کسالت‌آور و خسته‌کننده باشد. نیازی نیست با شلوغ نگه‌داشتن میز تحریر، کشوها و دیوارها، خود را یک فرد پرکار نشان دهید.کار کردن در یک دفتر کار، نباید کسالت‌آور و خسته‌کننده باشد. نیازی نیست با شلوغ نگه‌داشتن میز تحریر، کشوها و دیوارها، خود را یک فرد پرکار نشان دهید. دفتر کار به‌همان اندازه که محیطی جدی است، باید آسایش لازم برای گذراندن ساعات طولانی را داشته باشد.کار کردن در یک دفتر کار، نباید کسالت‌آور و خسته‌کننده باشد. نیازی نیست با شلوغ نگه‌داشتن میز تحریر،کشوها و دیوارها، خود را یک فرد پرکار نشان دهید. دفتر کار به‌همان اندازه که محیطی جدی است، به دلیل اینکه هر فرد بخش زیادی از عمر خود را در آن سپری می‌کند، باید آسایش لازم برای گذراندن ساعات طولانی را داشته باشد. فضای دفتر کار بهتر است به محیطی دوست‌داشتنی تبدیل شود تا گذران وقت در آن به‌ منزله ساعات کار اجباری به‌نظر نرسد. این دفترکار ممکن است در مکانی دور از خانه یا در فضای منزل شما باشد.

در هر شکل با تغییراتی جزئی می‌توانید آن‌‌را به محیطی مطلوب تبدیل کنید. از به‌کارگیری رنگ در اتاق کارتان واهمه نداشته باشید و رنگی مناسب با روحیه‌ خود انتخاب کنید تا به افزایش انرژی شما کمک کند. رنگ‌های کدر و چرک، انرژی شما را تحلیل می‌برند؛ همین‌طور رنگ‌های خیلی گرم مثل قرمز ممکن است به بالا رفتن میزان هیجان در محیط کار و در نتیجه عصبی شدن شما بیانجامند. آشفتگی کافی است نگاهی به برگه‌های کاغذ، فایل‌، پرونده و یادداشت‌های روی میز و درون کشوهای‌تان بیاندازید. وقت آن رسیده که از دست آنها خلاص شوید؛ البته واضح است که آنها را لازم دارید اما دیگر، زمان نگهداری اطلاعات به این روش، گذشته است. با ذخیره کردن اطلاعات به‌صورت الکترونیکی (کامپیوتر) از دست اینهمه کاغذ راحت شوید. با دسته‌بندی و نام‌گذاری دقیق اطلاعات در کامپیوتر، دسترسی به آنها راحت‌تر از دسترسی به اطلاعات کاغذی است.

یک صندلی مهندسی که بتوانید دست‌های خود را عمود بر صفحه کلید کامپیوتر تنظیم کنید، ضروریست.
در یک اتاق کوچک لپ‌تاپ‌ مناسب‌تر است.
مانیتورهای فلت هم جای کمی از میز کار را می‌گیرند، اگر امکان تعویض کامپیوتر قدیمی خود را به طور کامل ندارید کافیست یک مانیتور جدید و کم حجم بخرید.

اگر چیزهای زیادی را باید روی میز خود پخش کنید، به یک میز کار بزرگ فکر کنید. در غیر این‌صورت، این هزینه را صرف خرید یک فایل مناسب کنید تا با کوهی از کاغذ مواجه نشوید.

اگر فقط به اندازه یک گوشه برای قرار دادن میز کار جا دارید، به دنبال میزهای تاشو و قابل نصب روی دیوار باشید.

از نور مناسب مطمئن شوید چون با نیمه باز نگاه‌کردن به یک اتاق تاریک، چشم سریع‌تر خسته می‌شود.

اگر نور طبیعی وجود دارد، از یک پرده مناسب استفاده کنید تا امکان استفاده از آن در زمان‌های مختلف بدون برخورد مستقیم به چشم فراهم شود.

با یک چراغ با پایه‌های زاویه‌دار و قابل نصب روی میز، انعکاسی روی صفحه کامپیوتر نخواهید داشت.

از مناسب بودن دمای اتاق مطمئن شوید. دما را حداقل روی ۱۶ درجه سلسیوس نگه دارید.

دکور :

قبل از انتخاب طرح، ببینید کدام رنگ روی شما تاثیر مثبت می‌گذارد. می‌گویند سبز تسکین‌دهنده و هماهنگ‌کننده است و خاکستری الهام‌بخش نبوده و خلاقیت‌ها را مهار می‌کند.

از آن‌جا که کاغذ دیواری‌ها بیش از حد محرکند و حواس را پرت می‌کنند، بهتر است فقط آن را به یک دیوار محدود کنید. تصمیم بگیرید دفتر کارتان با مبلمان و چوب‌های تیره، آنتیک و قدیمی باشد یا جدید و مدرن. اگر مورد اول را می‌پسندید، سعی کنید چیزهای اصیل مانند صندلی دسته‌دار چرمی یا یک لامپ رومیزی برنجی با حباب شیشه‌ای و رنگی را انتخاب کنید. اما اگر می‌خواهید جدید به نظر برسد، رویه میز و صندلی، را شیشه‌ای انتخاب کنید.

اگر اتاق اضافی‌ای ندارید، یک قسمت را با تغییر رنگ از سایر جاها جدا کرده، به محل کار اختصاص دهید. صفحات کشویی راه دیگری برای جدا کردن محیط کار از سایر قسمت‌‌هاست تا هنگام استراحت با انبوهی از کاغذ روبه‌رو نشوید.

گروه طراح دکوراسیون داخلی Atrium روسیه توانسته یکی از برترین طراحی‌های داخلی خود را با عنوان «طراحی سبز» در دکوراسیون داخلی واحد اداری Yandex شهر مسکو به نمایش بگذارد که این پروژه توجه بسیاری از متخصصان این حرفه را به سوی خود جلب کرده است. این پروژه در فضایی به مساحت ۱۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع به اجرا درآمده که در هر بخش خود طراحی سبز را با استفاده از انواع پنل‌های گیاهی در دیوار و دکور داخلی ساختمان به نمایش گذاشته است. این دیوارهای گیاهی با تلفیق پنل‌های چوبی و گیاهی طراحی شده‌اند که تعدادی ازاین گیاهان ،طبیعی و بخش عمده آن‌ها مصنوعی هستند. البته باید یادآور شد، گیاهان مصنوعی نیز با ترکیب داخلی خود از خاصیت رشد طبیعی نیز برخوردارند که در جذب گازهای سمی و انتقال گازهای پاک و طبیعی بسیار مؤثر عمل خواهند کرد.

همچنین پنل‌های دیواری چوبی این واحدهای اداری از ورقه پلاستیک مواد بازیافتی تشکیل شده است که این ورقه می‌تواند در حفظ هوای داخلی سالن و تهویه مناسب آن نقش عمده‌ای را ایفا کنند. تمام این دکورها و دیوارهای گیاهی- چوبی در طرح‌های شیب‌دار، مورب و چرخشی متفاوت طراحی شده و به نمایش درآمده‌اند.

برای اکثر افراد، دفتر کار مکانی است که بیشترین اوقات خود، از نخستین ساعات آغاز روز تا نیمه‌های عصر را در آن سپری، و هزینه‌های زندگیشان را از این مکان فراهم می‌کنند، بنابراین ایجاد فضایی مناسب در این مکان از بسیاری جهات حائز اهمیت است. نکات ذکر شده در این مقاله می تواند کمک شایانی برای هرچه بهتر شدن این فضا به شما بکند. در درجه اول شما می خواهید دفتر کارتان هم برای مشتری و هم برای کارمند شما دلسپند و آرام باشد و در درجه دوم شخص وارد شونده به دفتر حس حرفه ای بودن فضا را بلافاصله درک کند.

۱٫ استفاده از رنگ : اگر قصد نقاشی کردن دفتر کار خود را دارید، سعی کنید از رنگ هایی که زمینه فعالیت کاری شما را منعکس می کنند استفاده کنید. برای مثال، اگر فعالیت تجاری شما در زمینه های سنتی و عرفی مثل بانکداری است، احتمالا مایلید از رنگ های خنثی و ملایم مثل رنگ زرد کم رنگ یا کرم متمایل به سفید و یا آبی روشن استفاده کنید. از سوی دیگر اگر کار شما نیاز به خلاقیت داشته باشد مثل یک موسسه تبلیغاتی، می توانید از رنگ هایی مثل رنگ نارنجی و یا درجات تیره تر رنگ های سبز و یا آبی استفاده کنید. سعی کنید از رنگ های با کیفیت استفاده کنید که تا آخر سال نما و جلوه خود را حفظ کند.۲٫ زیباسازی دیوارها: یک دیوار خالی به سادگی همه را کسل می کند. چرا با استفاده از چند تصویر و عکس و قاب که به حرفه ای تر شدن محیط کمک می کند استفاده نکنیم؟ تنها یک ایده خلاقانه می تواند باعث شود کارمند در محیط کار خود احساس آرامش و نشاط کند. این هم روی شما و هم روی کارمندان و مشتریان شما تاثیر مثبتی خواهد داشت. از سوی دیگر هم کارمندان برای انجام کارهای خود چالاک تر عمل می کنند و هم محیط کار شما زیباتر می شود.
۳٫ یک فضای سرسبز ایجاد کنید: شما می توانید از گیاهان آپارتمانی در محیط کار خود استفاده کرده و حس تازگی، سرزندگی و طراوت را به محیط کار خود وارد کنید. مخصوصا در محیط های کاری بسیار مدرن و رسمی و تشریفاتی، چند گیاه سبز می تواند نما و فضای آن محل را کاملا تغییر داده و باعث شود افراد احساس کنند در خانه خود هستند و کمتر با طبیعت قطع رابطه می کنند. این امر باز هم به زیبا و جذاب شدن محیط کار شما کمک می کند.

۴٫ مبله کردن محیط: مبلمان بخش اعظم زیبایی یک دفتر را شکل می دهد. هر چه فضا بیشتر باشد هزینه ای که باید صرف خرید مبلمان کرد بیشتر است. بخش زیادی از فضای مبلمان دفتر کار خارج از دسترس و در قسمت هایی قرار می گیرند که باعث کسل شدن فرد منتظر می شود. شما می توانید از مبلمان سفارشی استفاده کنید تا جلوه و نمای دفتر کار شما را جذاب و دوست داشتنی کند.
۵٫ مضمون یا تم: اگر مضمونی در اختیار داشته باشید که با آن کار کنید، کارکردن با هر ۴ مورد بالا آسان تر خواهد شد. ممکن است مبلمان دفتر کار شما از طراحی خوبی برخوردار باشد، اما رنگ دیوارها و تصاویری که روی آن ها قرار داده اید هیچ تناسبی با هم ندارند. سعی کنید قبل از این که پول خود را خرج کنید به یک مضمون کلی فکر کنید سپس برای داشتن یک دفتر کار زیبا و خرید لوازم مورد نیاز هزینه کنید.امیدواریم مطالب ارائه شده در این مقاله راه گشای شما در طراحی یک دفتر کار گرم و با نشاط و دوستانه باشد.

دوازده ویژگی یک مشاور حرفه ای مسکن چیست؟ :

شرح : دوازده ویژگی یک مشاور حرفه ای مسکن.

یک مشاور و بازاریاب حرفه ای برای اجرای یک مشاوره صحیح چند اصل را باید رعایت نماید:

قبل از شروع صحبت می خواهم به نکته ای اشاره کنم که شاید چندان به آن توجه نشود اما به عنوان یکی از واجبات یک مشاوره خوب است، آراستگی و نحوه لباس پوشیدن مناسب و معطر بودن، این امر در تمام مراحل مشاوره بر ذهنیت مشتری شما و حتی مالکین طرف قرارداد بسیار تاثیرگذار است.
مشاوره مسکن یک حرفه است و تمام افرادی که در این مسیر قدم گذاشته اند می بایست رفتار حرفه ای داشته باشند.

۱) شروع کننده بحث شما نیستید: بدترین کار در مشاوره این است که بدون اینکه ازاحساسات و تفکرات مشتری اطلاعی کسب کرده باشید شروع به صحبت و رهنمود بکنیم، بنابراین مشاور خوب همیشه اول شنونده خوبی است. بگذارید مشتریان حتی از مشکلات بازار ملک و مسکن گله و شکایت بکنند اما هیچگاه حرف آنها را قطع نکنید.

۲) هر صحبتی را با صبر و حوصله بشنوید: یک مشاور خوب آمادگی شنیدن هر مشکلی را دارد، خود را در نقش یک مشاور برای حل مشکل مسکن مشتری خود ببینید.

۳) همه مراجعه کنندگان یک شانس برای شما هستند و برابرند: یک مشاور حرفه ای آمادگی پذیرش هر فردی با هر رنگ پوست و نژادی را دارد. هر مراجعه کننده ای به صورت بالقوه یک مشتری تمام عیار به حساب می آید.

۴) شما تنها یک راه برای مشاوره ندارید بلکه آستین شما پر از راه حل های گوناگون است: به عنوان مثال سبد ملکی که به مشتری پیشنهاد می دهید می بایست از انواع ملک های گوناگون در همان رنج قیمت پر باشد.

۵) درد مشتری را تشخیص داده و قبل از اینکه درمان را به او پیشنهاد دهید درد او را برایش روشن کنید: برای مثال گاه مشتری نمی داند که بودجه او هیچگونه تناسبی با خواسته اش ندارد به جای اینکه ابتدای امر این مسئله را به او گوشزد کنید سعی کنید مثال های نقضی را در همان رنج بودجه به او نشان دهید تا ابتدای امر او با مشکل خود آشناتر شود.

۶) به خواسته روشن و معقول مشتری خود برسید: پس از کشمکش های اولیه و ایجاد فضای اطمینان در ذهن مشتری خود که یکی از مهمترین ارکان یک مشاوره حرفه ای است، یکبار خواسته منطقی او را با تمام جزئیات برای او بیان کنید تا بر سر آن با مشتری به یک اجماع اولیه برسید.

۷) به مشتری نشان بدهید که امین او هستید و خیر مشتری را می خواهید: با این امر شما دیگر در دل مشتری خود نفوذ کرده اید و این امر راه شما را برای رسیدن به یک معامله موفق هموارتر می کند اما در ذهن داشته باشید که در تمام مراحل بالا از چاپلوسی بپرهیزید.

۸) دایره اطلاعات عمومی خود را وسیع کنید: این امر به چند معنی است، اول از همه یک پکیج کامل از ملک های مرتبط با خواسته مشتری در ذهن داشته باشید، دوم چون وقت زیادی را با مشتری می خواهید سپری کنید حتماً روی دایره اطلاعات عمومی و فن بیان خود کار کنید زیرا این امر برای یک مشاور خوب بسیار حیاتی است.

۹) منفی بافی را خلع سلاح کرده ویک جو و انرژی مثبت را بوجود آورید: در مراحل مختلف انجام معامله ذهنیت های منفی بسیار شما را محاصره خواهند کرد، مشاور حرفه ای کسی است که این ذهنیت های منفی را شناخته و از خود دور نماید و در عوض تمام انرژی خود را بر روی انجام معامله ای خوب متمرکز نماید.

۱۰) به مشتری قدرت تصمیم گیری بدهیم: حالا وقت آن است که کمتر حرف بزنیم و مشتری را به حال خود بگذاریم تا اندکی بر فرآیند بازدیدهای ملک تمرکز کند و بتواند به یک تصمیم قاطع برای شروع فرآیند معامله بیفتد، در این مرحله پرچانگی مشاور می تواند اثرات مخربی را بر انجام معامله بگذارد.

۱۱) آمادگی جلسه نشست: شما ۹۰ درصد راه را رفته اید حالا وقت آن است که با ایجاد یک جو سالم و مبتنی بر اعتماد ذهنیت مالک و مشتری را در یک جهت قرار داده و لذت یک معامله خوب را ببرید. (فضای اتاق جلسه از نظر تمیزی و طراحی عالی نیز می تواند بسیار تاثیرگذار باشد)

۱۲) در تمام این مراحل بدانید که ما فقط به دنبال همین یک معامله نیستیم و نگرش یک مشاور حرفه ای چه در رابطه با مشتریانش و چه مالکین یک نگرش بلند مدت است.
این نکته را به خاطر بسپارید که گرانبهاترین سرمایه یک مشاور مسکن حرفه ای نگرش بلند مدت او و اعتمادی است که در ذهن مالکین و مشتریانش ایجاد می کند.

شرکت کورین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *