دکوراسیون

چرا پارکت بخریم

چرا پارکت بخریم

خرید و نصب کفپوش پارکت انتخابی درست و به جا برای منزل و محل کار می باشد. مزایای ویژه این کفپوش طبیعی شما را در راه خرید این محصول زیبا یاری خواهد نمود. با ادکامپلکس همراه باشید.

آسان تمیز شدن

تمیز نمودن سطح فرش و موکت کاری زحمت آفرین و خسته کننده است که پس از اتمام جارو کشیدن کمر انسان دچار کمر درد می شود و از آن رنج می برد. همه افراد ( چه زن و چه مرد ) جارو کشیدن را حداقل یک مرتبه تجربه نموده ایم. سخت ترین نوع جارو کشیدن ، جارو زدن موکت است که همه اذیتی که می شویم باز هم آنچنان که مد نظر ماست تمیز نمی شود.

کفپوش صاف و شفافی را در نظر بگیرید که کوچکترین کثیفی ها بر روی آن قابل مشاهده و در زمان بسیار اندک قابل تمیز شدن و پیگیری می باشد. با نصب کف پوش پارکت بدون دردسر و به آسانی می توان کف اتاق ها را تمیز نمود. از خم بودن های طولانی جهت جارو زدن کف اتاق رهایی یافت.

همچنین با نصب پارکت در کف اتاق ها ، دیگر نیازی به فرآیند جمع کردن ، شستشو و پهن کردن فرش ها جهت شستشو که هر چند مدتی یک مرتبه انجام می شود نیست. با کمترین تجهیزات و دردسر می توان کف اتاق ها را تمیز نمود. با هر مرتبه تمیز کردن کف اتاق همانند روز اول شفاف می شود و زیبایی خود را حفظ می کند. تا چند سال ، دیگر نیازی به ترمیم یا تعویض کف پوش اتاق نمی باشد.

ظاهر پیچیده

ذهن سیال و پیچیده بشر ، روز به روز در حال تکامل و پیشرفت است. هر نسل نسبت به نسل پیشین خود از پیچیدگی بیشتری برخوردار است. هر نسل نسبت به نسل پیشین خود از بهره هوشی بیشتری برخوردار است. هر نسل نسبت به نسل قبل خود پیچیدگی و در کنار سادگی را بیشتر می پسندد.

قطعات پارکت همانند پازلی زیبا و پیچیده و در عین حال آرام بخش بر کف اتاق چیده می شوند. پس از خرید و شروع پروسه نصب و چیدن قطعات پارکت بر کف اتاق ، می توان ایده و سلیقه نصب کننده کف پوش را دید. طرح ها و نقش های پیچیده می توان با پارکت ساخت. پیچیدگی کف پوش پارکت که در اتاق باشد احساس یک نواختی را دور نموده و حس و حالی جدید به خانه می دهد.

بازسازی آسان

هنگام استفاده از فرش و یا موکت در صورت آسیب دیدن نیاز به تعویض و استفاده از یک فرش یا موکت جدید دارید. باید بسیار مراقب بود که فرش و یا موکت آسیب نبید. امکان ترمیم فرش و موکت وجود ندارد. در صورت خرید و نصب کف پوش پارکت دیگر آسایش خاطر ار این حیث که اگر ضربه ببیند دیگر قابل تعمیر نیست و یا باید کف پوش را جدا نمود و مجدد کف اتاق ها را کف پوش کرد ، دارید.

مراحل نصب پارکت در سه بخش صورت می پذیرد ، ابتدا قرار دادن تیکه های پارکت در جای مخصوص خود در کنار یکدیگر. سپس سنباده زدن بر روی قطعات پارکت جهت صاف و یکدست شدن کف اتاق. آخرین مرحله زدن ماده ای جهت پر نمودن شیار های بین قطعات پارکت و شفافیت کف اتاق.

در فرآیند بازسازی پارکت ، فقط نیاز به انجام آخرین مرحله می باشد. زدن ماده ای جهت پر کردن نواحی ضربه دیده و فرو رفته. جهت زیباتر شدن کار قبل از زدن ماده ی شفاف کننده ، سطح کف اتاق با سنباده کشیده می شود. با صرف مدت زمان اندک و هزینه ناچیز می توان کف پوش پارکت را به روز اول خود بازگرداند و از زیبایی و ضفافیت آن لذت برد.

پارکت بخرم ؟

در یک جمع بندی کلی می توان این کف پوش را به شما که دوستدار استفاده از مواد طبیعی در اطرف خود هستید. حس دریافتی از طبیعت را بسیار می پسندید و شما را آرام می کند. با همه این شرایط که یک محصول طبیعی در خانه دارید باعث مدرن شدن فضای منزلتان و محل کارتان می شود پیشنهاد داد.

منبع: شرکت کورین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *