دکوراسیون, بازارچه ساختمان

کاغذ دیواری ورساچه VERSACE

کاغذ دیواری ورساچه VERSACE

برند و نام ورساچه را خانم ها و آقایانی که به دنبال مد امروزی هستند حتما شنیده اند و نام آشنایی در بین علاقه مندان به پوشاک و مد دارد .

اصلا مگر میشود کمی در بوتیک های لوکس شهر قدم بزنید و اثری از تولیدات ورساچه نبینید.

ورساچه یک کمپانی ایتالیایی است که در سال ۱۹۷۸ توسط “جیانی ورساچه” افتتاح و شروع به کار کرد و تمرکز اولیه اش، روی تولید کیف و کفش و پوشاک مجلسی بود و بعد از مدتی پا به عرصه تولید محصولات خوشبوکننده مثل عطر و ادکلن گذاشت. و پس از اندکی کوتاه به موفقیت چشم گیری در صنعت پوشاک و عطر و ادکلن رسید و پا را فراتر از این صنعت گذاشت .

در این اواخر شرکت ورساچه پا را فراتر گذاشت و تصمیم به تولید کاغذ دیواری های با طرح و نقش های مخصوص به برند خود گرفت. منظور از طرح و نقش ورساچه، دقیقا همان نقوشی است که روی پوشاک و عطر و ادکلن ورساچه معمولا می بینیم و در حقیقت تبدیل به نمادی برای این برند مشهور شده اند .

کاغذ دیواری ورساچه : 

فقط آنهایی که عاشق و شیفته نقش های کلاسیک و پر زرق و برق ورساچه هستند و به دنبال طرح های کلاسیک و فوق العاده لاکچری هستند از کاغذ دیواری های تولیدی این برند استقبال می کنند چون طرح های ورساچه آنقدر شلوغ و پر نقش و نگار است که خیلی ها را که به دنبال طراحی دکوراسیون مدرن هستند را فراری میدهد.

با استفاده از کاغذ دیواری های ورساچه میتوانید فضای منزل ، اداره ، شرکت ،اتاق کار خود را به محلی برای حس آرامش تبدیل کنید ، طرح ها و نقوش مختلف این شرکت دست شما را برای انتخاب طرح مورد نظر باز میگذارد .

نمونه مدل های کاغذ دیواری های ورساچه را که  در بخش محصولات فروشگاه اینترنتی ادکامپلکس بببنید حتما این گفته ما را تایید خواهید کرد. در حقیقت باید گفت طرح های خاص کاغذ دیواری ورساچه، مشتریان خاص خود را دارند و این همان تفاوتی است که ورساچه با دیگر برندها دارد، یک تفاوت ظاهری محرز که خیلی به چشم می آید.

برای دیدن محصولات کاغذ دیواری VERSACE کلیک نمایید .

ویژگی های اصلی کاغذ دیواری ورساچه VERSACE :

 – قابلیت شستشو 

– رنگ بندی و طرح های فوق العاده زیبا و متنوع 

– عدم تغییر رنگ در برابر نور آفتاب

چرا از کاغذ دیواری های ورساچه VERSACE استفاده کنیم ؟

اگر به منزل جديدي نقل مكان مي كنيد يا قصد داريد دكوراسيون منزلتان را عوض كنيد پيش از آن كه با يك نقاش ساختماني قراردادي عقد كنيد یا به امكانات ديگري كه براي پوشش ديوارهاي منزلتان وجود دارند نيز بيانديشيد.

به عنوان مثال چرا اين بار از كاغذ ديواري استفاده نمي كنيد. اگر از رنگ هاي يك دست و ساده براي پوشش ديوارهاي منزل خسته شده ايد يا بوي رنگ شما را آزار مي دهد بهترين چاره براي شما استفاده از كاغذديواري است.

كاغذ ديواري پس از دهه هفتاد قرن بيستم كه سال هاي طلايي رواج خود را طي كرد مورد كم توجهي قرار گرفت و پس از اين دوران ناگهان به يك پوشش ارزان تبديل شد كه تنها توسط طبقه كم بضاعت و يا مهمانسراهاي ارزان قيمت براي پوشاندن ديوارهاي بدساخت و يا داراي نقص استفاده مي شد. اما اينك در ابتداي قرن بيست و يكم با پيشرفت تكنولوژي ساخت و كاغذهاي مقاوم با انواع بسيار متنوع چاپ نسل جديد كاغذهاي ديواري جاي خود را در دنياي دكوراسيون بازيافته اند. پيشرفت تكنولوژي در توليد كاغذ ديواري به اين معنا است كه كاغذ ديواري امروزه از مواد متنوعي مانند پارچه ها، الياف گياهي و يا براده هاي چربي و فلزي تهيه مي شود .

در حالي كه وجود آستري از پارچه و پي. وي. سي (PVC) موجب دوام قابل ملاحظه آن مي گردد، كاغذ ديواري هاي امروزي حتي قابل شست وشو بوده و به راحتي با دستمالي مرطوب تميز مي شوند. به اين ترتيب شايد بهتر باشد نام اين محصول را از «كاغذهاي ديواري» به «پوشش هاي ديواري» تغيير دهيم: پوشش هاي طرح دار براي ديوار كه به عنوان جايگزيني براي رنگ هاي ساختماني بر روي سطح ديوار چسبانده مي شوند.

منبع:  شرکت کورین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *