دکوراسیون

دیوار سبز چیست

دیوار سبز چیست

دیوار سبز یا Green wall چیست؟، یک فضای سبز محدود و سازه‌هایی عمودی بر روی دیوار هستند که انواع مختلف گیاهان سبز به آن‌ متصل شده اند.

( green wall )دیوار سبز

دیوار سبز ( green wall ) چیست؟​ ​

دیوار سبز، یک فضای سبز محدود و سازه‌هایی عمودی بر روی دیوار هستند که انواع مختلف گیاهان سبز به آن‌ متصل شده اند.

این فضای سبز اغلب به محیط رشد شامل خاک، سنگ و آب نیاز دارد و در آن‌ها کاشته می‌شود. البته محیط کشت کافی نیست و از آنجا که دیوارها گیاهان زنده‌ای بر روی خود دارند، معمولاً مجهز به سیستم‌های آبیاری داخلی هستند.

همچنین پانل‌هایی که با گیاهان سبز مصنوعی پوشیده می‌شوند هم وجود دارند که موسوم به دیوار سبز مصنوعی هستند.

​دیوارهای سبز چطور کار می‌کنند؟ ​

دیوارهای سبز بسیار شبیه به دیوارهای واقعی هستند. آن‌ها با ساختاری اسکلت مانند ساخته می‌شوند که با بخش‌هایی از گیاهان و گل‌هایی که دیوار سبز را تشکیل می‌دهند، آویزان است.

برخی از دیوارهای سبز، لوله‌های پنهان دارند که یک مکانیسم خود – آبیاری برای سالم نگه داشتن گیاهان فراهم می‌کند، در حالی که برخی دیگر نیاز به آبیاری دستی دارند.

در مورد اینکه چگونه منافع دیوارهای سبز کسب‌وکار شما را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند، این کار از خود گیاهان زنده سرچشمه می‌گیرد.گیاهان به طور طبیعی کربن دی‌اکسید و دیگر آلاینده‌ها را مصرف می‌کنند و سپس اکسیژن تازه و تمیز را بیرون می‌کنند.

دیوارهای سبز حاوی مقدار زیادی از گیاهان در یک فضای نسبتا کوچک، به صورت افقی هستند.با استفاده از دیوارها و گسترش به بالا، گیاهان، که بیش‌ترین بهره را می‌دهند، بدون کاهش فضا روی زمین نصب می‌شوند.​

دلایل استفاده ازدیوارهای سرسبز درفضای داخلی ؟ ​

دیوارهای سبز در داخل ساختمان برای شرکت‌هایی که می‌خواهند یک فضای تزیینی منحصر به فرد ایجاد کنند، استفاده می‌شوند.

یک دیوار سبز یک گزینه عالی برای هر تجارتی است که می‌خواهد از منافع گیاهان لذت ببرد.دیوارهای سبز رنگ و یک عنصر طراحی منحصر به فرد را به لابی، اتاق‌های جلسه، راهروها، و حوزه‌های پذیرش اضافه می‌کنند. ​

دیوارهای سبز یک بیانیه بصری قوی برای مشتریان و مشتریان بالقوه ایجاد می‌کنند.

مزایای استفاده ار دیوار سبز در دکوراسیون :

گرین وال برای انواع فضاهای داخلی و خارجی مناسب است. البته بسته به شرایط آب و هوایی حاکم بر فضا، باید گل و گیاهان داخل آن انتخاب می‌شوند.

اغلب از آن به منظور زیبایی شهری و محیط به کار می‌برند که سوای این مورد مزایای دیگری نیز به همراه دارد.

دیوار های سبز می توانند با استفاده از ایجاد فضایی زیبا و منحصر به فرد، قسمت هایی از ساختمان را که از لحاظ ایجاد دیوارهای سبز زیبایی همیشه نادیده گرفته می شده اند را اصلاح و به سازی کنند.

آن ها همچنین می توانند با کاهش اثرات منفی روانی به ایجاد یک حریم خصوصی و همچنین ایجاد حس داشتن یک حریم کمک کنند که این امر با یک مرز بندی درست اتفاق می افتد.

دیوارهای سبز، همچنین به کاهش صدا و بهره بردن از مزایای طراحی کمک می کنند.

شرکت کورین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *