دکوراسیون

مزایای پنل دکوراتیو چیست

مزایای پنل دکوراتیو چیست

روند رو به رشد اهمیت به زیبایی محیط داخلی منزل امروزه باعث نیل به سوی استفاده از پنل های دکوراتیو شده که باعث ایجاد محیط بصری زیبا در منزل می گردد

پنل های دکوراتیو در هر سایزی وجود دارند و بطور مستقیم بر روی دیوار نصب می گردد. اغلب از فیبرهای ضد آب ساخته شده که زیر آنها با کاغذ ، لمینت و یا پارچه در انواع رنگ و طرح ، تزئین شده است.

به عنوان یک دیوارپوش در خانه های ایرانی ، پنل های دکوراتیو یک انتخاب منحصر به فرد نسبت به دیگر انتخاب ها می باشد. یک نگاه اجمالی به مزایای این محصول ویژه می اندازیم:

نصب آسان

جهت رنگ آمیزی وطراحی دیوار با رنگ نیاز به صرف وقت زیاد و کارفشرده و وجود یک فرد حرفه ای در زمینه رنگ آمیزی می باشد.در مقابل ، پنل های دکوراتیو فرآیند نصب آسان و سریعی دارند به نحوی که بطور مستقیم و هیچگونه آمادگی سطح موردنظر بر روی دیوار نصب می شوند. پنل های دکوراتیو واقعا سبک هستند و به آسانی قابل حمل می باشند. فرآیند نصب بدون هیچگونه دردسر و خسارت به آسانی در مدت زمان اندک تکمیل می شود.

 افزایش زیبایی

یکی از عمده مزیت های پنل های دکوراتیو در حیطه زیبایی است که با نصب آن ها بر دیوار اتاق ، جلوه ای ویژه به زیبایی و بعد دیداری اتاق افزوده می شود.علاوه بر طیف وسیع رنگ و چاپ در پنل های دکوراتیو امکان شبیه سازی به طرح های طبیعی مانند چوب و سنگ وجود دارد که این ویژگی یک حالت جدید به محیط می دهد. می توان با آن ها کل دیوار را پوشاند و یا قسمتی خاص از دیوار را از آن ها نصب نمود.

در تصویر فوق اتاق خوابی را مشاهده می نمایید که با استفاده از برش لیزری قسمت های پیچیده تهیه شده و بر روی دیوار پوشیده با پنل دکوراتیو نصب شده است.

امکان نصب چند لایه بر روی هم

گچ کاری دیوارها مستلزم مهارت و تخصص می باشد که در مواقعی که شاید برای شما هم پیش آمده باشد این امر مهم و موثر در زیبایی منزل به درستی پیاده سازی نشده و موجب اذیت و آزار روان خاطر شما می شود.پنل های دکوراتیو امکان نصب بر روی هر سطحی از قبیل دیوار دارای ناهمواری را دارند و پس از نصب ، برای دیوار سطحی صاف و یکدست را فراهم می آورند. تبدیل از یک دیوار آزار دهنده به یک دیوار صاف و زیبا در مدت زمان بسیار اندک قابل انجام است.با استفاده از این قابلیت فوق العاده می توان نقاطی از دیوار را که دچار زدگی و یا رطوبت می باشند را به راحتی پوشاند و از محیط زیبا و لطیف منزل خود لذت ببرید.

مخفی سازی سطوح ناخوشایند دیوار

حفظ طراوت و تمیزی در منزل بالاخص برای خانم ها فاکتوری اساسی و مهم است که خانه ای زیبا ، تمیز و عاری از گرد وغبار داشته باشند. تنها راه از بین بردن کثیفی دیوار گچی ، رنگ آمیزی و پوشاندن ناحیه کثیف می باشد. پنل های دکوراتیو به آسانی قابل تمیز شدن و بازگشت به حالت ابتدای خود می باشد و طراوت و تمیزی منزل را محیا می سازد.

مخفی سازی کابل های برق

یکی از قسمت های اساسی در هر ساختمان سیستم برق کشی می باشد که جهت روشنایی ، پریز برق و انشعاب تلفن استفاده می شود. در شرایطی کابل ها بصورت روکار نصب می شوند و زیبایی منزل را خدشه دار می کنند. پنل های دکوراتیو این کابل ها را در زیر خود پنهان نموده و جلوه زیبا و یکدست به منزل می دهد.

امکان استفاده مجدد

اگر می خواهید منزلتان را در آینده تغییر دهید و به منزلی جدید نقل مکان نمایید و یا دوست دارید هر چند وقت طراحی داخلی منزل خود را تغییر دهید و جلوه ای نو به محیط منزل خود دهید ، می توانید بدون دغدغه و با خیال راحت از پنل های دکوراتیو استفاده نمایید. چرا که پنل های دکوراتیو قابل جابجایی و نصب مجدد می باشند . این پنل ها کمترین صدمه و ضربه به دیوارها وارد می کند و محیط منزل را خدشه دار نمی نماید.

هنر مصنوعی

هنگامیکه پنل دکوراتیو هوشمندانه استفاده شود می تواند ظاهر محیط را به عنوان یک کار هنری جلوه دهد و یک کار هنری قلمداد شود. علاوه بر این ، پنل های دکوراتیو در مدل ها و اندازه های متفاوت وجود دارند و می توانند بطور عالی یک الگوی یکپارچه بسازند که با این ویژگی می توان طرح ها و نقش های بسیار زیادی تولید نمود.

جمع بندی

اگر شما در صدد نصب دیوار پوش برای منزل خود هستید ، قبل از خرید حتما نوع ساختار تشکیل دهنده و خروجی کار را برسی نمایید تا یک انتخاب درست داشته و از انتخاب خود لذت ببرید. پنل دکوراتیو یک انتخاب هوشمندانه برای شما که به زیبایی ، مدرنیته و هنر در کنار یکدیگر ارزش می دهید ، می باشد.

منبع:  شرکت کورین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *