دکوراسیون

پنل های دکوراتیو ادکامپلکس چیست

پنل های دکوراتیو ادکامپلکس چیست

مورد استقبال قرار گرفتن محصولی در حیطه ی دکوراسیون داخلی متضمن بکار گیری متریال اولیه ای کم هزینه و پر کاربرد است، ایده های تزیینی که بتواند محیط را از کسالت و یکنواختی در بیاورد همگی متشکل از استفاده از اکسسوارهاست. اما این بار تجربه ای متفاوت را در تغییرات کلی فضا تجربه کنید نه تنها با خریداری اکسسوارها بلکه با محصولی چشم نواز و دارای تنوع بالا. طراحان شرکت ادکامپلکس با طراحی پنل های دکوراتیو خواسته ی مشتریان سخت پسند خود را فراهم آورده اند. این پنل ها به راحتی می توانند در کنار کاغذ دیواری و سنگ های مصنوعی آنتیک قرار بگیرند و فضا را دچار تغییرات اساسی کنند. همچنین می توانند جایگزین مناسب تمام موارد بالا نیز باشند.

مواد اولیه ی تشکیل دهنده ی پنل های دیواری

این پنل های دکوراتیو از ورق های MDF با روکش های متفاوتی ساخته می شود، همین تفاوت در جنس روکش هاست که این محصول را منحصربفرد و دارای تمایز از سایر محصولات قابل عرضه در بازار می کند. روکش هایی مناسب برای فضای اداری که بیشتر از چرم استفاده می شود و یا پارچه ای که برای فضای نشیمن خانه ی گرم شما مناسب است. تنوع پوشش رویه و بکار گیری این محصول در مکان های مختلف باعث شده تا محبوبیت این پنل ها برای هر نوع سلیقه ای به بیشترین اندازه ی خود برسد. متریال خام این محصول قابل رنگ پذیری نیز هست که موجب می شود دست طراحان در شکل دهی و دیزاین این محصول باز باشد.

چند تفاوت قابل لمس برای مشتریان

این پنل های زیبای سه بعدی و یا ساده همگی عایق صوت و حرارت هستند، درزگیری پنل های ادکامپلکس به راحتی صورت می گیرد. وزن سبک یکی دیگر از مزیت های پنل های دیواری شرکت ادکامپلکس در مقایسه با هم نوعان خود است. می توانید بدون نگرانی از کیفیت متریال از این پنل ها در هر سبک از خانه و محل کاری استفاده کنید. اگر بعد از مدتی فکری جدید به ذهنتان رسید و خواستید با پتینه و یا رنگ این پنل ها را رنگ کنید فقط احتیاج به کمی حوصله و یک قلمو دارید! از مزیت های خاص این پنل ها می توان به قابلیت رنگ و پتینه شدن آن ها اشاره کرد. البته قبل از رنگ نمودن این پنل های MDF باید سطح آن را عاری از هرگونه غبار و پرزی کنید تا نتیجه ی بهتری بدست آید.

نصب پنل های دکوراتیو

زیرسازی برای نصب این پنل ها باید صاف و یکدست باشد تا به راحتی تمام سطوح را بتوان پوشاند. برای نصب تایل های دکوراتیو از دو روش معمول استفاده می شود، شیوه ی چسباندن هر تایل با چسب مخصوص به سطح زیرین و روش دوم استفاده از پیچ برای پیچ کردن تایل به سطوح. در روش دوم باید بعد از نصب از بتونه ی مناسب و همرنگ برای پوشاندن سرپیچ ها استفاده کرد تا تمیز و مرتب جلوه کنند این کار نه تنها فضای پنل ها را یکدست می کند بلکه مقاوت و طول عمر نصب پنل ها را هم بیشتر خواهد کرد.

مکان های مورد استفاده پنل های دکوراتیو ادکامپلکس

شرکت ادکامپلکس با عرضه ی پنل های دکوراتیو درانواع شکل ها و رنگ گوناگون که با پوشش های متفاوت هم همراه هستند توانسته نظر بسیاری از طراحان داخلی را به خود جلب کند. تک دیوارهایی که کارایی کمتری دارند و بدون توجه از کنار آن ها عبور می کنید می توانند روح جدیدی را با استفاده از این تایل به خود ببینند. از دیگر مکان هایی که می توانید از پنل های دکوراتیو بهره ببرید عبارت است از:

مسکونی

شامل فضای داخلی خانه مانند سالن های پذیرایی, دیوار پشت تلویزیون, اتاق خواب, بین کابینت های آشپزخانه, پاگردها و راه پله های ورودی و خروجی ,لابی ساختمان.

اداری تجاری

شامل مجتمع اداری تجاری, شرکت و موسسات و بانک ها, فروشگاه و پاساژها, گالری و مراکز خرید, گالری طلا و جواهر و مکان های شیک با رفت آمد بالا, ویترین کلیه فروشگاه هاو گالری ها, نمایشگاه های عرضه محصولات و …

فضای عمومی

شامل مراکز ورزشی و آموزشی, هتل و خوابگاه ها, سالن های آمفی تاتر, تالارها, فرودگاه، رستوران ها, سالن های آرایش و زیبایی و …

منبع: شرکت کورین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *