دکوراسیون

معرفی دیوارپوش های دکوراتیو و سه بعدی 

معرفی دیوارپوش های دکوراتیو و سه بعدی 

جدیدترین و منحصر بفردترین متریال تولید شده میباشد و مورد استقبال بسیار زیاد طراحان دکوراسیون داخلی سراسر دنیا قرار گرفته است. پنل های دکوراتیو و سه بعدی نسلی جدید از دیوارپوش دکوراتیو می باشد که جایگزینی مناسب و زیبا جهت سایر پوشش های دیوار از جمله کاغذ دیواری, پوشش کامپوزیتی سنگ نما (فایبرگلاس), صفحات MDF , سنگ آنتیک و سایر دیوارپوش ها بشمار می آید. این محصول از دو متریال مختلف شامل متریال HDC و متریال ULP (نانو پلیمر جدید جهت مصارف دکوراتیو ساختمان) تولید می گردد. این تایل ها دارای سطحی کاملا” سه بعدی و فوق برجسته هستند که برجستگی آنها بین ۱ تا ۴ سانتیمتر بسته به طرحشان متغییر می باشد. متریال دکوراتیو جدید ضمن داشتن زیبایی خیره کننده و تنوعی بیش از 30 طرح به رنگ های دلخواه نیز رنگ آمیزی می گردد. در ضمن از این پنلها می توان به عنوان پوشش سقف نیز استفاده نمود که در این صورت سقف ظاهری  چشمگیر پیدا خواهد کرد. گرید HDC آنها به دلیل داشتن خواص منحصر بفرد رنگ پذیر وعایق صوت، گرما و سرما بوده و نوع ULP آن نیز به دلیل بهره گیری از تکنولوژی نانو از مزایای فراوانی بهره مند می باشد از جمله انعطاف پذیری، رنگ پذیری، قابلیت درزگیری، وزن سبک و عایق صوتی و حرارت که به سبب بهره گیری از این مزایا کارایی این متریال دکوراتیو زیبا در ساختمانها به مراتب بیشتر شده است.

مشخصات دیوارپوش سه بعدی :

جنس دیوارپوش های دکوراتیو و سه بعدی را پلاستیک های فشرده تشکیل میدهند که برای انواع دکوراسیون داخلی یا خارجی مورد استفاده قرار میگیرند.

این تایل ها در ابعاد 50*50 میباشد ، که در طرح ها و رنگ های مختلف موجود است .

از این دیوارپوش های تزئینی و سه بعدی برای دیوار نشیمن ، دیواره های رستوران ها ، فست فودها ، سالن های ورزشی یا فضاهای دیگر به صورت دکوراتیو استفاده می شود که یک تفاوت خاصی با دیوارهای دیگر فضا دارد.و در دکوراسیون داخلی بسیار موثر است.

دیوارپوش های دکوراتیو و سه بعدی که به عنوان پوششی برجسته برای دیوارهای داخلی کاربرد دارد محصول جدیدی از دسته دیوارپوش هاست که برای دیوارهای داخلی منازل ، ادارات ، فروشگاه هاو … جهت ایجاد فضایی زیبا ، منحصر به فرد و متفاوت طراحی شده  است.

مکان های مورد استفاده از دیوارپوش های دکوراتیو و سه بعدی :

طراحی فضای مسکونی :

شامل فضای داخلی منزل مانند سالن نشیمن و پذیرایی ، دیوار پشت تلویزیون ، اتاق خواب ، بین کابینت آشپزخانه ، پاگردها و راه پله ، سالن اجتماعات و لابی ساختمان ها و هتل ها .

طراحی فضای عمومی :

شامل مراکز ورزشی تفریحی و آموزشی, هتل و مهمانسراها ، سالن های عقد و عروسی ، تالارها ، سالن سینما و تاتر ، سالن فرودگاه ، مراکز درمانی ، بیمارستانها و مطب پزشکان ، رستورانها و کافی شاپ و سالنهای پذیرایی ، سالنهای آرایش و زیبایی ، بوتیک و گالری لباس ، کیف و کفش ، مزون ها ، و سایر مکان ها.

طراحی فضای اداری تجاری :

شامل مجتمع اداری تجاری, شرکت و موسسات, فروشگاه و پاساژها, گالری و مراکز خرید, بانک و مراکز مالی اعتباری, صرافی و گالری طلا و جواهر, ویترین کلیه فروشگاه هاو گالری ها, نمایشگاه مبلمان, اتومبیل, پوشاک, کیف و کفش.

منبع:  شرکت کورین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *