دکوراسیون

مزایای کفپوش لمینت که حتما باید بدانید

مزایای کفپوش لمینت

لمینت یک کفپوش تولید شده از چوب است که حس منحصر به فرد طبیعت و در عین حال مدرن بودن را با خود به همراه دارد. با ادکامپلکس همرا باشید تا مزایای این هنر مصنوع را بررسی نماییم.

بسته بندی آسان

کفپوش لمینت ازچوب طبیعی جنگلی در ابعاد 8 یا 10 فوت مربع ساخته شده است. لمینت را در اندازه های متفوات هم می توان دید. طراحی لمینت به نحوی است که به چوب های جنگلی شباهت دارند که در یسته بندی به فروش می رسند. این مصنوع چهارگوش ما به شکل مربعی همانند کاشی تولید می شوند.

تطبیق پذیری

اکنون لمینیت می تواند نشانگر انواع گوناگون و وسیع از مواد مختلف چوب های طبیعی باشد. فرآیند چاپ لمینت همچنین می تواند ظاهری از انواع سنگ های طبیعی، سرامیک تولید کند. به لطف تکنولوژی EIR امکان تولید لمینت هایی با طرح تلفیقی از مواد مختلف می باشد. به عبارت دیگر کفپوش های لمینت خاصیت تنوع پذیری دارند و درهرطرح و نقشی تولید می شوند.

تمیز کردن

لایه سایش کفپوش لمینت مواد را از لکه ها و بعضی از نشت های بوجود آمده از تمیز کردن و نگهداری یه صورت نسبتا آسان محافظت می کند. به عبارت دیگراین لایه به عنوان یک محافظت کننده دربرابرعوامل آلوده کننده عمل میکند. به طور معمول تنها جارو کشیدن منظم از کف برای حذف مواد ریز و گرد و خاک هایی  که به آرامی می تواند باعث فرسایش لایه های پوششی کف در طول زمان شوند مورد نیاز است. بنابراین با یک جاروکشی ساده هم میتوان کف پوش را تمیز نگاه داشت وهم میتوان با حذف عوامل فرسایش دهنده ی لمینت ازفرسایش کف پوش جلوگیری وبه دوام آن کمک کرد.

نصب و راه اندازی

نصب و راه اندازی لمینت یکی از ساده ترین کارهاست که خودتان میتوانید عمل کف پوشی را عهده دار شده و انجام دهید. نوآوری های جدید در تولید مواد سازنده ی لمینت به کار گرفته شده است ، به طوریکه شما حتی نیاز به استفاده ازچسب ندارید. شما فقط کا فی است برچسب الحاقی بر لمینت را جدا نموده و سپس ضربه محکم و ناگهانی به لمینت بزنید تا در سر جای خود کنار هردیفش قرار گیرد. کل کف پوشی یک اتاق معمولا می تواند در یک یا دو روز به پایان برسد. بنابراین نیاز به هزینه ، تخصص و زحمت خاصی در جهت نصب نیست.

هر جا و هر زمان

همانند فرش، کف پوش لمینیت می تواند تقریبا در هر طبقه موجود در خانه نصب شود. این مصنوع زیبا در هر منطقه ای می تواند نصب گردد و با هر سطحی از رطوبت سازگاری دارد. با این ویژگی خاص، دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه جهت برچیدن کفپوش های موجود از قبل نمی باشد و بطور مستقیم می توان لمینت را بر روی کفپوش های پیشین نصب نمود.

عناصر

کفپوش لمینت در برابر بسیاری از عوامل فضای باز که میتوانند دیگر انواع کفپوش را بی رنگ کنند مقاوم است . لایه پوششی آن را از لکه ها و لکه ناشی گرد و خاک محافظت می کند و بهترین گزینه برای استفاده در ورودی و راهها است. همچنین مقاومت در برابر محو شدگی از قرار گرفتن در معرض نور UV باعث می شود که نصب آن در اتاق سولاریوم رایج باشد و برمبنای این ویژگی خاص مناسب چنین مکان هایی می باشد.

بهداشت و سلامتی

کفپوش لمینت به طور طبیعی در برابر رشد کپک و باکتری ها مقاوم است. همچنین می تواند با آلرژن های  خاص مقاوم ، رشد کپک و باکتری را درمان کند و همچنین روکش های ضد باکتری باعث ایجاد کف سالم تر می شوند. این ویژگی منحصر به فرد این کف پوش ازبسیاری از آلودگی هایی که مستعد محیط های مختلف هستند جلوگیری می کند. (یکی از نکات اصلی دراین مورد این است که این کف پوشها از سندروم ساختمان های بیمار که یکی ازعوامل آلوده کننده وهمچنین محلی برای رشد انگل ها وقارچ هاو بیماری های مختلف است جلوگیری می نماید.)

توسعه پذیری

ماهیت فرایند نصب بدان معنی است که مصالح کفپوش به طور مستقیم با لایه ی جور نیستند، بلکه همه ی قسمت های کفپوش درهم قفل شده و با یکدیگر جور می شوند. این بدان معنی است که مواد می توانند گسترش یابند یا به دلیل تغییرات در فشار و دما بدون کمانش و شکستگی دربرابر لایه ی زیر کفپوش منقبض شوند. به عبارت دیگر این کفپوش در فشار ودماهای مختلف بدون شکستگی یا فرساییدگی باقی می ماند و خاصیت انطباق پذیری با محیط را دارد.

اقلیم پذیری (سازگاری با محیط)

چوب نیاز به نشستن در یک محیط برای 3-6 هفته دارد جهت اینکه بتواند به دما و فشار منطقه جدید سازش پیدا کند اما لمینت می تواند در کمتر از36 ساعت نصب شوند.

نگاه اجمالی

با توجه به مزایا و ویژگی های خاص مذکور در مورد لمینت و مناسب بودن آن با روحیه شما که خواستار بهره مندی از طبیعت در کنار داشتن محیطی مدرن و بروز می باشید ، خرید و نصب لمینت به شما پیشنهاد می گردد تا از منزل و محل کار خود لذت ببرید.

منبع: شرکت کورین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *