بازسازی

نوسازی خانه قدیمی

نوسازی خانه قدیمی

بازسازی و نوسازی خانه های مسکونی یکی از نیازهای ساکنین بعد از چند سال زندگی و میل به تغییر است. برای ایجاد تغییرات مطلوب در دکوراسیون بهتر است از الگوهای معماری و لایف استایل به روز استفاده کرد و از مشاوره یک معمار و یا دیزاینر استفاده کرد.

بعد از اینکه مدت زمان زیادی از عمر ساختمان و یا آپارتمانی که در آن زندگی می کنیم، می گذرد این گذر زمان باعث می شود که مکان زندگیمان دچار پوسیدگی و همچنین خرابی گردد که این موارد می تواند از جمله پوسیدگی لوله های فاضلاب و خرابی سقف و دیوار، پوسیدگی لوله های شوفاژ و خرابی کف ساختمان، مستهلک شدن کاشی های حمام و سرویس بهداشتی،سیاه شدن رنگ دیوار،قدیمی شدن کمد دیواری ها،خراب شدن شیرهای آب،فرسوده شدن کابینت آشپزخانه و غیره که تمامی اینها باعث می شود که برای بازسازی ساختمان و یا بازسازی آپارتمان خود اقدام کنیم.

در این امر این اطمینان را به شما هموطنان عزیز می دهیم که کار با کیفیت از جمله اهداف ماست و راضی بودن مشتری پایان کار و دیدن ساختمان بازسازی شده خود که به صورت شگفت انگیزی در روحیه او تاثیر دارد آرزوی تک تک پرسنل خانه دیزاین می باشد.

حال چگونه نوسازی خانه قدیمی را انجام دهیم:

ابتدا باید به اشخاصی که در این صنف فعالیت دارند رجوع شود ولی باید این را به خاطر سپرد که آیا این اشخاص که یکجا دورهم جمع شده و کار بازسازی ساختمان را انجام می دهند مانند برق کار،کاشی کار،نقاش،تاسیسات کار،آهنگر،بنا،مهندسین عمران، طراحان دکوراسیون داخلی و غیره می توانند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند یا خیر؟
۱- برای پاسخ به این سوال باید گفت که ابتدا باید به نمونه کارهایی که این گروه انجام داده اند رجوع شود، نمونه کارها می تواند گویای خیلی از مسائلی باشد که ذهن شما را درگیر کرده است.
۲- طریقه برخورد با مشتری بسیار حائز اهمیت است چرا که برخود خوب با مشتری قبل از برطرف کردن نیاز های او از اهمیت بالایی برخوردار است.
۳- قیمت پروژه تشریح شده از طرف مشتری به صورت حدودی به مشتری داده می شود به خاطر اینکه در بین کار نظرات تغییر پیدا خواهد کرد و چیزهای زیادی به کار اضافه و یا از کار کم می گردد به همین دلیل قیمت حدودی داده خواهد شد.
ما با توجه به سلیقه مشتری کار بازسازی و نوسازی ساختمان را انجام می دهیم و چیزی که در ذهن مشتری وجود دارد را به نتیجه خواهیم رساند. قبل از شروع کار حتما طرح دکوراسیون داخلی و یا طرح نمای بیرون بسته به نوع تغییراتی که باید انجام گیرد به مشتری داده می شود تا مشتری قبل از شروع کار متوجه شود که منزلش به شکلی درخواهد آمد، تا با خیالی آسوده در این راستا قدم بردارد.

شرح خدمات نوسازی خانه قدیمی

لازم به ذکر است که ارائه برگه های نظام مهندسی برای طراحی ، نظارت و … و همچنین نقشه های سازه و محاسباتی جزء تعهدات شرکت نمی باشد و در صورت تمایل،هزینه آن بر اساس تعرفه های ابلاغی سازمان نظام مهندسی ، جداگانه محاسبه خواهد شد. همچنین، با توجه به ضوابط جدید،انتخاب مهندسین ناظر، بر عهده سازمان می باشد و به صورت انتخابی نیست.

ردیفنوع خدمات قابل ارائهواحدقیمت به تومان
آپارتمان مسکونی،اداری و تجاری
۱طراحی داخلیهر متر مربع زیر بنا۳۰٫۰۰۰ به بالا
طراحی طبقات تیپ اضافه بر ردیف یکهر متر مربع زیر بنا۲۰٫۰۰۰ به بالا
طراحی پارکینگهر متر مربع زیر بنا۲۰٫۰۰۰ به بالا
طراحی نماهر متر مربع زیر نما۲۰٫۰۰۰ به بالا
نورپردازی و طراحی سقف و دیوارهر متر مربع دیوار یا سقف برای کل واحد۳۰٫۰۰۰ به بالا
متره و برآوردکل مبلغ تمام شده با احتساب ضرایب۱ %
۷مدیریت پیمانکل مبلغ تمام شده برآورد + تعدیل۱۸ %
۸طراحی سه بعدی با تعیین متریال و سایه زنی با برنامه ۳DMAXهر متر مربع زیربنا۳۰٫۰۰۰ به بالا
طراحی سه بعدی با تعیین متریال و سایه زنی با برنامه ۳DMAX به صورت متحرک ( انیمیشن )هر متر مربع زیربنا۳۰٫۰۰۰ به بالا
در صورت ارائه خدمات ردیفهای ۱ تا ۵ به صورت یکجا،۲۵% تخفیف در مبلغ کلی منظور خواهد شد.
ویلا
۱۰تا متراژ ۱۰۰ متر مربعمجموع زیر بنای تمامی طبقات۴٫۰۰۰٫۰۰۰ به بالا
۱۱تا متراژ ۲۰۰ متر مربعمجموع زیر بنای تمامی طبقات۵٫۵۰۰٫۰۰۰ به بالا
۱۲تا متراژ ۳۰۰ متر مربعمجموع زیر بنای تمامی طبقات۷٫۰۰۰٫۰۰۰ به بالا
۱۳تا متراژ ۴۰۰ متر مربعمجموع زیر بنای تمامی طبقات۸٫۰۰۰٫۰۰۰ به بالا
۱۴بیش از ۴۰۰ متر مربعمجموع زیر بنای تمامی طبقاتتوافقی
هزینه  طراحی ساختمان آموزشی، تفریحی ، درمانی و …
هزینه طراحی  اینگونه امور مطابق مبالغ ارایه شده سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور می باشد .
هزینه  اجرا
با توجه به تنوع متریال مورد نیاز شما، امکان درج هزینه ها، قبل از طراحی و مشاوره با مشتری، وجود ندارد.

شایان ذکر است که تمامی مراحل طراحی با توجه به سلایق و نیازهای شما و همچنین توجه به هزینه های اجرا، به صورت گام به گام صورت خواهد گرفت و هزینه ای برای اصلاحات دریافت نخواهد شد. (براورد هزینه طراحی و اجرا معماری ، براورد هزینه دکوراسیون ، هزینه اجرای معماری ، تعیین قیمت اجرا دکوراسیون داخلی ، هزینه مدیریت پیمان دکوراسیون)

کارشناسی و مشاوره در خصوص ملک شما برای بار اول به صورت رایگان خواهد بود. در صورت تمایل به مشاوره بیشتر در صورتی که منجر به قرارداد نشود , به ازای هر ساعت ۱۵۰٫۰۰۰ تومان دریافت خواهد شد.

شرکت کورین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *