بازسازی

بازسازی ساختمان اداری 1402

بازسازی ساختمان اداری

ما در این مقاله قصد داریم تا موضوع بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران را به شکلی کامل و مفصل مورد بحث و بررسی قرار دهیم و این سوژه را از هر نظر بررسی نماییم. لطفا تا پایان این نوشتار در حوزه ی بازسازی ساختمان ها و به خصوص ترمیم و بازسازی ساختمان های اداری با ما همراه باشید.

امروزه در اقصی نقاط شهرها و روستا شاهد ساخت ساختمان هایی متنوع می باشیم. برخی از این ساختمان ها با صورت چند طبقه و آپارتمانی می باشند و در بعضی از مناطق شاهد این موضوع هستیم که افراد نسبت به ساخت خانه های شخصی یک طبقه و اصطلاحا ویلایی علاقه مند می باشند.

برخی از ساختمان ها برای هدف های اداری و یا تجاری ساخته شده و مورد بهره برداری قرار می گیرند

در این بین برخی از ساختمان ها برای هدف های اداری و یا تجاری ساخته شده و مورد بهره برداری قرار می گیرند که ما نیز در این مقاله در خصوص بازسازی آن ها، به خصوص بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران، مطلب هایی را برای شما بیان خواهیم نمود.

همان گونه که اطلاع دارید، عمر این ساخت و سازها و همچنین مصالح و تجهیزات مختلفی که در آن ها به کار رفته است، همیشگی نمی باشد و بعد از یک مدت مشخص و معلومی عمر مفید آن ها به پایان می رسد و نیازمند ترمیم و یا بازسازی می باشند.

بنابراین افرادی که می خواهند در خصوص ساختمان خویش و یا یک ساختمان اداری ترمیم و یا بازساری را انجام دهند، می بایست با یک سری نکته ها در این زمینه آشنا شوند و موارد مهمی را قبل و در حین اجرای بازسازی مورد مراعات قرار دهند.

در این صورت ایشان می توانند بهترین و اصولی ترین ترمیم و بازسازی را بر روی آن ساختمان پیاده نموده و تا سالیان سال خیالشان از بابت این بازسازی بازسازی ساختمان اداری و نتیجه های حاصل شده از آن راحت باشد.

بازسازی ساختمان اداری

دیگر خدمات ما: بازسازی خانه

صرفه جویی در هزینه ها

معمولا یکی از هدف هایی که برخی از افراد و برخی از ادارات و سازمان ها برای بازسازی مکان و ساختمان خویش دارند، موضوع صرفه جویی در هزینه ها می باشد و آن ها نمی خواهند و یا نمی توانند برای تخریب و یا ساخت مجدد آن ساختمان مجددا هزینه نمایند

و همان گونه که اطلاع دارید، هزینه های مرتبط با ساخت یک ساختمان، چه اداری و چه غیر اداری، اعم از مواد، مصالح و دستمزدهای مربوط به آن، بسیار گران و سنگین می باشند و از این روز برخی از افراد به جای ساخت مجدد آن مجموعه، گزینه ی بازسازی آن ساخت و ساز را مورد انتخاب خویش قرار می دهند.

در دنیای امروز از نگاهی دیگر به موضوع بازسازی ساختمان های اداری توجه می شود

حتی در دنیای امروز از نگاهی دیگر به موضوع بازسازی ساختمان های اداری توجه می شود و برخی آن را به شیوه هایی علمی دنبال می کنند و اعتقاد دارند که این کار یک اقدام تخصصی و البته علمی می باشد و بهتر است که اجرای این قبیل پروژه های بازسازی را نیز به گروه های متخصص معماری بسپاریم.

در این زمینه ما گروه معماری ایملک را برای شما پیشنهاد می دهیم که این تیم و گروه یکی از برترین گروه های معماری در خصوص بازسازی انواع ساخت و سازها و به خصوص ساختمان های اداری می باشند.

برای این که شما خوانندگان عزیز و مخاطبین گرامی نیز به خوبی با مفاهیم مرتبط با بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران آشنا شوید و به منظور بسط بهتر این موضوع، لازم است که برخی از موارد را در قالب تیترها و یا سوالاتی ذکر نماییم و به تدریج به هر یک از آن ها پاسخ دهیم و آن ها را مورد توضیح قرار دهیم. این موارد و سوالات به شرح ذیل می باشند:

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

آیا با مفهوم بازسازی ساختمان آشنایی دارید؟

آیا با مهم ترین فاکتورهای اصلی در خصوص بازسازی ساختمان اداری اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مهم ترین مرحله های بازسازی یک ساختمان اداری اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص انواع بازسازی ساختمان اطلاعاتی دارید؟

آیا میان بازسازی کردن ساختمان و دکوراسیون آن ارتباطی برقرار می باشد؟

آیا در خصوص ترتیب مهم ترین مرحله ها برای بازسازی ساختمان های ادارای اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص چگونگی بازسازی نمودن ساختمان های اداری اطلاعاتی دارید؟

آیا می دانید برای زیباتر شدن بازسازی ساختمان های اداری به چه مواردی می توان توجه نمود؟

آیا می دانید چرا لازم است که برخی از ساختمان ها مورد بازسازی قرار گیرند؟

آیا در خصوص مهم ترین هدف ها و برخی از مزیت های بازسازی ساختمان های اداری اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص انواع شیوه ها و روش ها برای بازسازی ساختمان های اداری اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مهم ترین اقدامات قبل از آغاز بازسازی ساختمان های اداری اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مهم ترین اقدامات در حین انجام کارهای اصلی بازسازی ساختمان های اداری اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مهم ترین فضاهای محیط های اداری اطلاعاتی دارید؟

آیا با مفهوم بازسازی ساختمان آشنایی دارید؟

آیا با مفهوم بازسازی ساختمان آشنایی دارید؟

در بخش های آغازین نوشتار خود با موضوع بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران، قصد داریم به صورت مقدماتی با مفهوم بازسازی ساختمان آشنا شویم و در این زمینه مواردی را برای شما بیان نماییم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

همان گونه که اطلاع دارید، موضوع اصلی مورد بحث ما در این مقاله بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران می باشد. اما در این جا لازم می دانیم که به شکلی مختصر و ابتدایی با مفهوم کلی بازسازی ساختمان نیز آشنا شویم و مواردی مهم در این زمینه را برای شما مطرح نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

در برخی از موارد که ساختمان های مسکونی و یا اداری دیگر قابل استفاده نمی باشند و سال های زیادی از ساخت آن ها گذشته است و در حقیقت عمر مفید برای استفاده از آن ها به پایان رسیده است، می توان برخی از اقدامات را بر روی آن مجموعه ی ساختمانی انجام داد.

به شکلی که آن مکان مجددا مقاوم سازی شده و امکان استفاده از آن وجود داشته باشد. منظور این است که افراد نسبت به سکونت و زندگی در آن مکان و یا استفاده از امکانات آن جا، خیالشان راحت باشد و بدون دغدغه در آن جا سکونت نمایند.

البته یک نکته نیز در این جا قابل ذکر می باشد که در مورد همه ی ساختمان ها نیازی نیست که منتظر بمانیم تا شرایط استحکامی آن ها غیر قابل سکونت شود و سالیان سال از ساخت اولیه ی آن ها بگذرد،

بازسازی ساختمان اداری

برخی از افراد در حالی که ساختمان آن ها هنوز سالم می باشد با تمایل شخصی خود نسبت به بازسازی آن اقدام می کنند.

بلکه برخی از افراد در حالی که ساختمان آن ها هنوز سالم می باشد و استحکام لازم را دارا است، با تمایل شخصی خود نسبت به بازسازی آن اقدام می کنند. این امکان وجود دارد که این افراد از وضعیت ظاهری و یا نقشه ی ساختمان خویش راضی نباشند و تمایل داشته باشند که در برخی از قسمت های آن تغییراتی را ایجاد نمایند.

بنابراین، این افراد نیز نیاز دارند که با گروه های تخصصی و با تجربه در زمینه ی بازسازی ساختمان مشورت نمایند و کارهای مربوط به این موضوع را به این تیم ها بسپارند. بهتر است، در این خصوص به هر تیم و یا گروهی مراجعه نفرمایید.

یکی از بهترین تیم هایی که ما می توانیم در امر بازسازی ساختمان ها و به ویژه در حوزه ساختمان اداری برای شما معرفی نماییم، گروه معماری کورین می باشد که در این زمینه دارای تجربه های زیاد و تخصص لازم می باشند. پس می توانید امور مربوط به بازسازی اداره خویش را به ایشان بسپارید.

یکی از حوزه های فعالیت ایشان در منطقه شرق تهران می باشد و شما می توانید برای بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران نیز روی علم، تخصص و تجربه های ایشان حساب نمایید.

دیگر خدمات ما: طراحی دکوراسیون مطب

آیا با مهم ترین فاکتورهای اصلی در خصوص بازسازی ساختمان اداری اطلاعاتی دارید؟

آیا با مهم ترین فاکتورهای اصلی در خصوص بازسازی ساختمان اداری اطلاعاتی دارید؟

در این قسمت از متن خود با عنوان بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران، مواردی را در خصوص مهم ترین فاکتورهای اصلی در مورد بازسازی ساختمان های اداری برای شما توضیح خواهیم داد. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

برخی از موارد هستند که شما در زمانی که می خواهید نسبت به بازسازی ساختمان اداری خویش اقدام نمایید، باید به آن ها توجه نمایید و آن را رعایت کنید. از این موارد تحت عنوان فاکتورهای مهم و اصلی در حوزه ی بازسازی ساختمان های اداری یاد می شود.

این فاکتورهای اصلی به شرح ذیل می باشند:

میزان قدمتی که آن ساختمان در بازسازی دارد.

طرح و سلیقه ای که شخص کارفرما برای بازسازی آن ساختمان انتخاب نموده است.

در ادامه لازم است، در خصوص این دو فاکتور مواردی را توضیح دهیم.

بازسازی ساختمان اداری

در موضوع بازسازی هر ساختمان، یکی از نکته هایی که خیلی مهم می باشد این است که میزان قدمت و سن آن ساختمان تا چه اندازه می باشد. در برخی از موارد، ساختمان ها دارای قدمت خیلی زیادی هستند.

در این موارد، مجریان امر بازسازی در ابتدای امر، بحث زیرسازی آن ساختمان را مد نظر می گیرند و به آن توجه می نمایند. چون در مواقعی که ساختمان خیلی قدیمی می باشد، این موضوع خیلی مهم است و باید در ابتدا اصلاحاتی را در زیرسازی آن انجام داد. این موضوع، هم در ساختمان های اداری و هم در انواع غیر اداری وجود دارد و بسیار مهم نیز می باشد.

پیشنهاد می کنیم از پست آیتم های بازسازی ساختمان دیدن کنید.

در برخی از موارد که کارفرما سلیقه ای خاص و طرح ویژه ای را مد نظر خود دارد

همچنین در برخی از موارد که کارفرما سلیقه ای خاص و طرح ویژه ای را مد نظر خود دارد، ممکن است که مجریان طرح بازسازی آن ساختمان اداری، مقداری نیز در مکان دیوارها تغییراتی را ایجاد نمایند. به این صورت برخی از بخش های ساختمان جدید به کلی عوض می شوند و دیگر مشابه شرایط قبلی آن ساختمان نمی باشند.

حتی ممکن است، برخی از دیوارها به طور کامل حذف شوند. البته همه ی این ها مستلزم این می باشد که شرایط اسکلت و بدنه ی آن ساختمان اجازه این تغییرات را به مجریان طرح بازسازی بدهد.

در کل، زمانی که شرایط و اصول لازم برای ایجاد این تغییرات به لحاظ مهندسی وجود داشته باشد، مجریان طرح بازسازی نیز مکلف هستند که بر اساس آن چه که کارفرما برای ایشان تعیین می نماید، عمل کنند و اگر مشکلی هم در طرح های ایشان وجود دارد، به شکلی منطقی، مهم ترین نکته های علمی و فنی را برای او تشریح نمایند تا بتوانند به خوبی ایشان را قانع نمایند.

بهتر است که کارفرمایان کارهای مربوط به بازسازی ساختمان های اداری خویش را به گروه هایی با علم، دانش و تجربه کافی بسپارند

در این خصوص، بهتر است که کارفرمایان عزیز، کارهای مربوط به بازسازی ساختمان های اداری خویش را به گروه هایی با علم، دانش و تجربه کافی بسپارند تا این گروه ها در شرایط خاص بتوانند به خوبی نکته های مهم را به ویژه در خصوص استانداردهای لازم برای ایشان توضیح دهند.

در این جا پیشنهاد ما برای انتخاب یک تیم حرفه ای در زمینه ی بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران، گروه معماری کورین می باشد که دارای اعضایی با تجربه، متخصص و ماهر می باشند و شما می توانید از صفر تا صد پروژه های بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران را به ایشان بسپارید.

آیا در خصوص مهم ترین مرحله های بازسازی یک ساختمان اداری اطلاعاتی دارید؟

بازسازی ساختمان اداری

در این بخش از نوشتار خود با عنوان بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران، توصیحاتی را در مورد مهم ترین گام ها برای انجام بازسازی یک ساختمان اداری برای شما ارائه خواهیم نمود. لطفا ما را همراهی نمایید.

در این جا شما را با مهم ترین گام ها برای آغاز و اجرای بازسازی یک ساختمان اداری آشنا خواهیم نمود.

اولین گام در انجام بازسازی یک مجموعه ساختمانی و به ویژه یک مجتمع اداری این می باشد که زیرسازی مناسبی برای آن مکان در نظر گرفته شود. همان گونه که پیش از این نیز بیان داشتیم، مواد و مصالح مورد کاربرد در ساخت و سازها از عمر و مقاومت مشخصی برخوردار هستند و بعد از طی شدن مدت زمانی، دیگر آن استحکام و کارایی اولیه ی خویش را نخواهند داشت.

در مواردی که مدت زیادی از ساخت یک ساختمان اداری می گذرد، دیگر مواد به کار رفته در آن استحکام روزها و سال های ابتدایی ساخت آن جا را نخواهند داشت. در این مواقع برای اقدام نسبت به بازسازی آن ساختمان، باید ابتدا بحث زیرسازی آن را مورد توجه قرار داد و در این خصوص اقدام نمود.

نازک کاری در بازسازی ساختمان

مرحله دوم از اجرای باز سازی ساختمان، نازک کاری ساختمان می باشد. در این مرحله با توجه به بودن یا نبودن معمار در انجام کار به دو شیوه صورت می گیرد. شیوه اول زمانی است که همه مراحل کار فقط با توجه به خواسته و سلیقه کارفرما پیش می رود و در واقع معمار هیچ وظیفه ای ندارد.

اما در شیوه دوم شرکت بازسازی و معمار به صورت پررنگ و تمام وقت به همه مراحل وارد می شوند و با اطمینان می توان گفت که با این شیوه دوم نتیجه بهتری را به دست خواهید آورد.

زیرا آن شرکت بازسازی ساختمان و یا معمار حتما از کارها و پروژه های قبلی تجربه های مفیدی را کسب کرده اند که می توانند با ارائه دادن آن ها راهکارهای مفیدی را که مطابق با اصول بازسازی باشد، در این پروژه جدید به کار گیرند. اما کارفرما به خاطر نداشتن تجربه و راهکارهای مفید و لازم قادر نیست تا روش های زیرساختی و اصلی را به معمار پیشنهاد و ارائه دهد.

بخش ظاهری درون و بیرون سازه

در مرحله نازک کاری که به بخش ظاهری درون و بیرون سازه در بازسازی ساختمان معروف می باشد، با توجه به کاربری و استفاده ساختمان، وسیله ها و تجهیزات متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. یقینا تا کنون چشمتان به ساختمان هایی که به سبک اداری و تجاری ساخته شده اند، افتاده است.

اگر دقت کرده باشید، حتما به این نکته پی برده اید که شکل و شمایل داخلی و خارجی این گروه از ساختمان ها به طور کامل با ساختمان هایی با کاربری مسکونی تفاوت زیادی دارد.

شما در حال مطالعه ی مقاله ای در خصوص بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران می باشید. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

آیا درخصوص انواع بازسازی ساختمان اطلاعاتی دارید؟

در ادامه مطلب تخصصی بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران، به بررسی بعضی از اختلاف های موجود در میان شیوه های بازسازی و تعمیرات ساختمان و دکوراسیون های لوکس و سطح بالا که کاربری عامیانه دارند و همچنین ساختمان هایی با کاربری مسکونی خواهیم پرداخت.

بازسازی ساختمان اماکن عمومی و مکان های اداری

اگر ساختمان مورد نظر، از نظر بافت ساختمان، جزء بافت های قدیمی و فرسوده باشد و در واقع از وسایل و تجهیزات روز بی بهره باشند؛ هنگام بازسازی این مدل ساختمان ها به شیوه ای عمل می شود که با پایان یافتن عملیات بازسازی، به همه امکانات و تجهیزات جدید و مدرن مجهز می شوند.

اگر چه تجهیزات و وسایلی که از قبل از بازسازی وجود دارند، می توانند برای برطرف کردن مایحتاج کارفرما کافی باشند، ولی با داشتن وسایل جدید و مدرن می توان آسایش پرسنل و ارباب رجوع و همچنین آسانی کار را چند برابر افزایش داد.

به عنوان نمونه می توان به این نکته اشاره کرد که اگر در بازسازی ساختمان از تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مدرن استفاده کنیم، در مقایسه با امکانات قدیمی تر و فرسوده، در واقع سطح کیفیت و کارایی بیشتری را به کار برده ایم.

به همین صورت در هنگام بازسازی ساختمان اگر هر کارمند از یک پارتیشن برای اتاق کار خود استفاده کند، یقینا بر نتیجه کار تاثیر بسیاری خواهد داشت و به شکلی، راندمان کاری را می توان بالا برد.

بازسازی ساختمان اداری

تفاوت هایی میان بازسازی ساختمان های اداری و سازه های غیراداری

تفاوت هایی میان بازسازی ساختمان های اداری و سازه های غیراداری

بازسازی در اماکن و ساختمان های غیر اداری به این صورت انجام می شود که تغییرات زیادی در امکانات و وسایل ایجاد نمی شود و در واقع فقط عملیات نوسازی انجام می شود. البته به جز در مواردی که به درخواست کار فرما انجام می شود و وسایل و تجهیزات مورد استفاده جدید و مدرن شوند.

در واقع می توان گفت که در این مدل از تعمیرات، ساختمان و بازسازی ساختمان های غیر اداری بیشتر توجه روی مسایل زیباسازی ساختمان قرار گرفته می شود.

اگر چه در تعمیرات و بازسازی ساختمان ها و اماکن عمومی به جز زیبایی، روی نوسازی و جدید کردن وسایل و تجهیزات، تمرکز خاصی قرار می گیرد تا بتوان نتیجه و راندمان کار افراد مشغول در آنجا را به بهترین نحو ممکن بالا برد.

توصیه می شود که امور مربوط به بازسازی ساختمان های خود به ویژه درحوزه ی اداری را به تیم هایی متخصص و دارای تجربه بالا بسپارید

بر اساس مواردی که در این قسمت و در خصوص انواع بازسازی در حوزه ی مسکونی، مکان های عمومی و  ساختمان های اداری بیان داشتیم، توصیه می شود که امور مربوط به بازسازی ساختمان های خود به ویژه درحوزه ی اداری را به تیم هایی متخصص و دارای تجربه بالا بسپارید. مجددا ما گروه معماری کورین را برای شما پیشنهاد می دهیم. چون این گروه یکی از با تجربه ترین تیم ها در خصوص بازسازی ساختمان های اداری می باشند.

لطفا بخش های بعدی مقاله ی بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران را از دست ندهید. چون قصد داریم تا موارد مهم و بسیار با ارزشی را در خصوص بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران با شما به اشتراک بگذاریم. در صورتی که در آینده تصمیم به انجام بازسازی در محل زندگی و یا محیطی اداری را دارید، با بخش های بعدی مقاله ی ما همراه باشید.

آیا میان بازسازی کردن ساختمان و دکوراسیون آن ارتباطی برقرار می باشد؟

آیا میان بازسازی کردن ساختمان و دکوراسیون آن ارتباطی برقرار می باشد؟

معمولا زمانی که تصمیم گرفته می شود که یک ساختمان اداری مورد بازسازی و یا نوسازی واقع شود، موضوعاتی در خصوص دکوراسیون این مکان ها نیز مطرح می شوند. معمولا در این مواقع از دکوراسیون های کلاسیک و مدرن استفاده می کنند. البته در ساختمان های اداری میزان اهمیت دکوراسیون به شدت مکان های مسکونی و منازل شخصی نمی باشد.

هر چند بهتر است، در خصوص دکوراسیون این مکان ها نیز فکری شود و سلیقه هایی نو به کار گرفته شوند. چون این مکان ها نیز در حالی که فضای اصلی برای انجام امور اداری می باشند، تا حدودی به موضوعات دکوراسیون نیز نیاز دارند.

در صورتی که به این موارد نیز به خوبی توجه شود، در بالا رفتن میزان شادابی و روحیه ی افرادی که در آنجا کار می کنند، موثر می باشد و مطمئنا به این ترتیب راندمان کاری نیز بالا تر خواهد رفت.

پس ما نمی توانیم بگوییم که موضوعات مربوط به زیبایی دکوراسیون ها مختص فقط مکان های مسکونی می باشد و امکان بررسی این موارد در ساختمان های اداری نیز وجود دارد.

چگونگی به کارگیری انواع دکوراسیون در مکان های عمومی، اداری و یا مسکونی مانند هم نمی باشند

با توجه به مطالب بیان شده ی فوق باید خدمت شما عرض نماییم که چگونگی به کارگیری انواع دکوراسیون در مکان های عمومی، اداری و یا مسکونی مانند هم نمی باشند و مطمئنا در هر یک از این مکان ها بهتر است، از یک دکوراسیون ویژه و مناسبی استفاده شود.

معمولا در مکان های اداری، زمانی که قرار است تا بازسازی انجام شود، بهتر است که به سمت دکورهای مدرن برویم و کم تر از دکورهای کلاسیک استفاده نماییم. حال ممکن است، این دکورهای کلاسیک در منازل مسکونی و مجتمع های غیر اداری زیبا تر و پرکاربرد تر باشند.

در حقیقت، در موارد کم تری می توان از دکورهای کلاسیک برای مکان های اداری که به نوعی ساختمان هایی عمومی می باشند، استفاده نمود.

از طرفی با کمک گرفتن از دکورهای مدرن، قابلیت ایجاد امکانات مناسب تری برای مردمی که از آن مکان ها استفاده می کنند، بیشتر می شود و ضمنا تقریبا می توان گفت که عموم مراجعه کنندگان نیز این گونه دکوراسیون یعنی دکورهای مدرن را بیشتر انتخاب می کنند و آن را بیشتر دوست دارند.

بر اساس مطالبی که در خصوص انواع دکورها در زمان بازسازی ساختمان های مسکونی و اداری بیان داشتیم، شما می توانید در این زمینه نیز از متخصصین امر که به کار بازسازی ساختمان های اداری تسلط داشته و از طرفی در خصوص موضوعات مرتبط با دکوراسیون نیز دارای علم و تخصص می باشند، استفاده نمایید.

دیگر خدمات ما: کابینت آشپزخانه 2023

گروه معماری کورین

یکی از بهترین پیشنهادهای ما در این زمینه گروه معماری کورین می باشد که بر همه ی این موارد به شکلی علمی و تخصصی تسلط داشته و دارای تجربه های فراوانی در این زمینه می باشند.

بهتر است، شما نیز بر اساس پیشنهاد ما کارهای بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران و یا در هر نقطه ای از شهر را به گروه معماری کورین بسپارید و از مجموعه تجربه ها و دانش آن ها در امر بازسازی مکان های اداری خود استفاده نمایید.

شما در حال خواندن یک نوشتار در خصوص بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران می باشید. خواهشمند است، در ادامه نیز ما را همراهی نمایید.

آیا در خصوص ترتیب مهم ترین مرحله ها برای بازسازی ساختمان های ادارای اطلاعاتی دارید؟

پیش از این در خصوص مهم ترین اهداف بازسازی ساختمان ها بیان نمودیم که افراد و برخی از ادارات برای بهبودی وضعیت فعلی مکان اداری خویش به این کار یعنی بازسازی اقدام می کنند.

از طرفی برخی از ساختمان ها اصلا قابل سکونت و به کارگیری نمی باشند و متصدیان امر برای این که باز هم بتوان از آن مکان بهره برداری و استفاده نمود، نسبت به کارهای بازسازی آن مکان اداری اقدام می نمایند.

به این صورت یک مجتمع و مکان اداری که قبلا کاملا فرسوده و قدیمی بوده است، به بنایی تازه و زیبا که قابلیت های مناسبی برای استفاده و به کارگیری را دارد، تبدیل می شود.

این کارهای مربوط به بازسازی ساختمان ها معمولا یک روال و ترتیب مشخصی را دارند و بهتر است، افرادی که قرار است تا در این خصوص تصمیم بگیرند و نسبت به بازسازی مکان های اداری اقدام کنند، با این ترتیب و مرحله ها آشنا باشند تا در زمانی که به طور رسمی وارد این کار یعنی بازسازی ساختمان اداری خویش می شوند، بهتر بتوانند کارهای مربوط به آن را پیش ببرند.

بازسازی ساختمان اداری

مهم ترین مراحل در خصوص بازسازی ساختمان  به خصوص بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران، به شرح ذیل می باشند:

در ابتدا باید مجوزهای لازم برای این کار از ارگان های مرتبط با آن دریافت شوند.

بعد از این نوبت به مرحله تخریب برخی از مکان ها و قسمت های ساختمان می رسد. در این خصوص می توان بر اساس شدت آسیب ها و یا فرسودگی پیش آمده در ساختمان اداری تصمیم گرفت و برخی از قسمت های واقعا بدون استفاده را به طور کامل و یا به شکل جزئی تر مورد تخریب قرار داد.

بعداز تخریب نوبت به قسمت هایی می رسد که قرار است، بخش هایی به آن ها اضافه شود. این موارد که مربوط به اضافه شدن بخش های مختلف به ساختمان جدید اداری می باشند، طبق نظر و تصمیم مستقیم کارفرما مورد اجرا قرار می گیرند.

البته کارشناسان متخصص و معماری که در نقش مجری و یا طراح در این خصوص فعالیت دارند نیز می توانند در این خصوص نظرات تخصصی و منطقی خویش را اعلام نمایند.

در این صورت ممکن است، طبق نظرات فنی که ایشان ارائه می نمایند، نظرات کارفرما را نیز تغییر داده و موارد جدیدی را برای اضافه شدن به ساختمان جدید اداری اعلام نمایند.

نوبت به کارهایی مربوط به نازک کاری می رسد

در مرحله های بعد که طرح کلی و ساختار اصلی ساختمان، ساخته شد، نوبت به کارهایی مربوط به نازک کاری از جمله گچکاری، اجرای سقف های کاذب، نورپردازی، ساخت کف اتاق ها و سالن ها، رنگ آمیزی فضاهای مختلف و … می رسد که همه ی این مراحل نیز باید با دقت کافی و نظارت یک گروه معماری و مهندسی با تجربه به اجرا برسند.

در هر یک از مرحله هایی که در این جا به ترتیب بیان نمودیم، شما لازم است که از نظرات تخصصی و علمی گروه های معماری بهره مند شوید و بر اساس تجربه و اعلام نظر ایشان عمل نمایید.

بنابراین شما نمی توانید کارهای مربوط به نوسازی ساختمان اداری خود را به هر تیم و یا گروهی بسپارید و بهتر است، این کار را در اختیار تیم ها و گروه هایی قرار دهید که پیش از این؛ از تجربه، تخصص و مهارت ایشان اطلاع دارید و مطمئن شده اید که ایشان دارای سابقه های خوبی برای انجام امور بازسازی ساختمان اداری شما هستند.

ما در این جا نیز گروه معماری کورین را به شما پیشنهاد می دهیم. چون مطمئن هستیم که متخصصین و کارشناسان حاضر در این گروه، از علم، تجربه و سابقه ی خوبی برای طراحی و اجرای بازسازی های ساختمان های اداری برخوردار می باشند. پس با خیالی آسوده همه مراحلی که در بالا برای امور بازسازی ساختمان اشاره کردیم را به متخصصین با تجربه در گروه معماری کورین بسپارید.

در بخش های باقیمانده از مقاله ی ما تحت عنوان بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران با ما همراه باشید.

آیا در خصوص چگونگی بازسازی نمودن ساختمان های اداری اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص چگونگی بازسازی نمودن ساختمان های اداری اطلاعاتی دارید؟

در مورد بازسازی در حوزه ی ساختمان های اداری باید خدمت شما مخاطبین عزیز عرض نماییم که در آغاز این کار مهم باید همه ی فضاهایی که آن اداره دارد را بر حسب متراژ و مکان واقع شدن هر یک از بخش ها مورد قسمت بندی قرار داد. یعنی کارهای بخش های مختلف را تقسیم بندی نماییم. در این موضوع ابعاد هر یک از بخش ها نقش مهمی را بازی می کنند.

یکی از سوال های کارشناسی که در این مواقع می توانید از کارفرما سوال نمایید، این است که تصمیم دارد که بعد از کار بازسازی چند بخش عمده و جدید را داشته باشد.

یعنی ایشان به چه تعداد بخش های جداگانه نیازمند است. از طرفی باید شکل و طرح هر یک از این قسمت ها را نیز از ایشان سوال نمایید. همه چیز باید به شکلی دقیق مشخص شود.

حتی ممکن است، لازم شود که بدانیم چه افرادی در هر یک از این مکان ها قرار است تا مشغول به کار شوند. منظور ما در این جا این می باشد که مثلا برای مکان هایی که قرار است یک منشی مشغول به کار شود، موارد مربوط به کار و شغل ایشان مورد توجه واقع شود.

همچنین این نکته ها را می توانیم در خصوص دیگر حوزه های کاری اعم از ریاست، بخش های اداری، مالی، فناوری و … مورد رعایت خود قرار دهیم. در مجموع و برای بازسازی هر بخش، لازم است که به نکته های مهمی از قبیل طراحی، دکوراسیون، استحکام و … توجه نماییم و همه ی آن ها را مو به مو اجرا نماییم.

مکان ها و لوکیشن های اداره

پس یکی از مواردی که در بخش های آغازین کار بازسازی باید مورد توجه قرار گیرد، موضوع مکان ها و لوکیشن های آن اداره می باشد. در بخش بعدی وارد موضوع نور ورودی به ساختمان اداری می شویم. باید نکته های مربوط به جهت نور ورودی به ساختمان را به خوبی مورد توجه قرار دهیم.

یکی دیگر از مواردی که می تواند در این زمینه دارای اهمیت باشد، شیوه ی نورپردازی در هر یک از بخش های آن ساختمان اداری می باشد. حتی شما باید به نحوه ی چیده شدن میزها، صندلی هاو دیگر تجهیزات آن اداره نیز توجه نمایید و در زمان اجرای کارهای بازسازی ساختمان اداری، آن موارد را نیز لحاظ نمایید.

برخی از ساختمان های اداری زمانی که مورد بازسازی واقع می شوند، به کارهایی مانند پارتشین بندی و یا نصب پرده نیز نیاز پیدا می کنند.

شما باید در این خصوص نیز اقدامات تخصصی و علمی را صورت دهید و بر اساس این موضوع که در چه جاهایی از مکان های مختلف آن اداره به جداسازها نیاز می باشد، تجهیزات مورد نیاز این کار را بررسی نموده و برای خرید آن ها سفارش های لازم را ارائه نمایید تا هر چه سریع تر این تجهیزات خریداری شده و برای نصب و اجرای پارتیشن ها و یا پرده ها آماده شوند.

پیشنهاد به کارفرما

در برخی شرایط این امکان وجود دارد که طراحان و گروه هایی که اجرای بازسازی یک ساختمان اداری را انجام می دهند، پیشنهاداتی را به خود کارفرما ارائه می دهند.

بر اساس این که این پیشنهادها تا چه اندازه علمی و تخصصی می باشند و چه منطقی برای اجرای آن ها وجود دارد، برخی از کارفرماها در این خصوص قانع شده و مجموعه پیشنهادهای ارائه شده توسط آن گروه را می پذیرند. چون ایشان به دنبال بهترین نتیجه ها در کار بازسازی ساختمان اداری خویش هستند.

باز هم توصیه می کنیم که برای این منظور نیز کارهای بازسازی ساختمان اداری خود را در اختیار هر تیمی قرار ندهید. مناسب ترین تصمیم این می باشد که از تجربه و تخصص آن تیم هایی استفاده نمایید که در این خصوص دارای سابقه های درخشانی می باشند.

بنابراین بعد از این که کار بازسازی ساختمان های خود را به ایشان دادید، دیگر خیالتان از هر بابت راحت باشد. چون انتخاب گروه مجری مربوط به بازسازی ساختمان خویش را با دقت و از راه اصولی و علمی آن انجام داده اید و مطمئنا در این راه به موفقیت های بسیار مناسبی دست خواهید یافت.

بازسازی ساختمان اداری

یکی از مناسب ترین پیشنهادها

در این جا یکی از مناسب ترین پیشنهادهای ما برای انجام امور مربوط به بازسازی ساختمان های اداری در شرق تهران، گروه معماری کورین می باشد که در این خصوص دارای سابقه های بسیار مناسبی می باشد.

شما می توانید همه مرحله های مربوط به کار بازسازی ساختمان های اداری خود را در اختیار این گروه با تجربه و خبره قرار دهید و از بابت هیچ یک از بخش های اجرایی بازسازی ساختمان ها نگرانی نداشته باشید.

لطفا در ادامه متن ما در خصوص بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران نیز با ما همراه باشید تا مطالب مفید و با ارزشی را برای شما بیان نماییم.

آیا می دانید برای زیبا تر شدن بازسازی ساختمان های اداری به چه مواردی می توان توجه نمود؟

آیا می دانید برای زیبا تر شدن بازسازی ساختمان های اداری به چه مواردی می توان توجه نمود؟

در این بخش از نوشتار خود با موضوع بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران، در خصوص مهم ترین موارد برای رعایت زیبایی در بازسازی ساختمان های اداری مطالبی را برای شما خوانندگان گرامی و مخاطبین عزیز بیان خواهیم نمود. لطفا با ما همراه باشید.

در این جا ما چند مثال عینی و البته ساده را برای شما ذکر می نماییم که با دقت در آن ها و اجرا نمودن آن ها بحث بازسازی ساختمان های اداری شما با زیبایی ها و شادابی بیشتری همراه خواهد بود و در پایان، خود شما از نتیجه ی به دست آمده بیشتر لذت خواهید برد.

در این خصوص می توانید به این موارد دقت نمایید:

تا حد امکان در یکی از بخش های ساختمان های مورد نظر از کتابخانه استفاده نمایید. یعنی یک بخش مخصوص مطالعه کتاب و یا به امانت گرفتن کتاب هایی که در حوزه ی کارهای آن اداره باشد را در نظر بگیرید.

می توانید برای ایجاد شادابی بیشتر در برخی از سالن ها و مکان های آن اداره، تعدادی گلدان را در نظر بگیرید.

توجه به موضوعات مربوط به دکوراسیون

به موضوعات مربوط به دکوراسیون هر بخش از اداره ی مورد نظر به خوبی توجه نمایید.

در خصوص هر یک از بخش هایی که مورد بازسازی قرار می گیرد، آینده نگری داشته باشید و برای تعبیه نمودن امکاناتی بیشتر و جدید در آینده تدابیری را اتخاذ نمایید. زیرا قرار نیست تا به این زودی ها این ساختمان اداری مجددا مورد بازسازی قرار گیرد.

توجه به استحکام هر یک از بخش های ساختمان را فراموش نفرمایید.

و …

با توجه به اهمیت مواردی که در اینجا برای زیباسازی فضاهای اداری ذکر نموده ایم، بهتر است که در این خصوص با گروه های معماری با تجربه و خبره ای مشورت نمایید و بر اساس تجربه و مجموعه نظرات علمی که ایشان ارائه می دهند، عمل نمایید.

آیا می دانید، چرا لازم است که برخی از ساختمان ها مورد بازسازی قرار گیرند؟

آیا می دانید، چرا لازم است که برخی از ساختمان ها مورد بازسازی قرار گیرند؟

در این بخش از نوشتار، می خواهیم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که چه اجبار و الزامی برای بازسازی نمودن برخی از ساختمان ها از جمله ساختمان های اداری می باشد؟ خیلی از افراد مدت زمان خیلی زیادی را در اداره ها و محل اشتغال خود سپری می کنند.

حتی در برخی موارد شرایط به گونه ای پیش می رود که میزان حضور یک فرد در مکان اداره ی خویش بیشتر از زمان های حضور ایشان در خانه و دیگر مکان ها می باشد.

پی بردن به اهمیت فضاهای اداری

لذا می توانیم به اهمیت این فضاهای اداری پی ببریم و متوجه شویم که تمیز بودن، جدید بودن، داشتن یک دکوراسیون خوب، زیبایی محیط اداری و دیگر موارد تا چه اندازه می توانند در میزان شادابی و احساس سر زندگی هر یک از افراد موثر باشند.

هر چه یه این نکته ها توجه شود، مطمئنا میزان بازدهی و راندمان کاری در آن اداره نیز بیشتر خواهد شد و نتیجه های مثبت این بازسازی و تغییرات به خود آن سیستم اداری برخواهد گشت.

از طرفی همه ی ما می دانیم که برخی از سیستم های اداری، دارای مراجعه کنندگان نسبتا زیادی نیز می باشند و بر این اساس با توجه به این که افراد زیادی به آن مکان ها رفت و آمد دارند، بعد از گذشت چند سال لزوم بازسازی آن مکان اداری به خوبی احساس می شود و اهمیت این موضوع بیشتر از پیش به چشم می آید.

لطفا بخش های بعدی مقاله ی ما را در خصوص بازسازی ساختمان اداری در شرق تهران از دست ندهید. در ادامه با موارد مفید و با ارزشی آشنا خواهید شد.

بازسازی ساختمان اداری

آیا در خصوص مهم ترین هدف ها و برخی از مزیت های بازسازی ساختمان های اداری اطلاعاتی دارید؟

در این جا این نکته را مجددا متذکر می شویم که موضوع بازسازی ساختمان های اداری فقط ویژه ی آن مکان های اداری نمی باشد که قدیمی و یا فرسوده شده اند و با وجود برخی از هدف های مهم و مزیت هایی که در پیش است، حتی می توان بازسازی ساختمان های اداری را در خصوص اداره هایی که از استحکام مناسبی برخوردار هستند و مدت زمان زیادی از ساخت آن ها نیز نمی گذرد، انجام داد.

مهم ترین هدف هایی که ممکن است، در بحث بازسازی ساختمان های اداری وجود داشته باشند، برای شما بیان خواهیم نمود:

بازسازی ساختمان های اداری به منظور به دست آوردن رضایت بیشتر مشتری ها و یا مراجعه کنندگان به اداره

بازسازی ساختمان های اداری برای بهتر نمودن زیبایی محیط اداره

بازسازی ساختمان های اداری به منظور بهبود وضعیت نقاطی که دچار تخریب و فرسودگی شده اند.

بازسازی ساختمان های اداری به منظور به وجود آوردن انگیزه های کاری بیشتر در میان پرسنل آن اداره

بازسازی ساختمان های اداری به منظور بالا بردن میزان بازدهی و راندمان محیط های کاری

حال می توانیم هر یک از این اهداف را به صورتی جداگانه مورد توضیح و تشریح قرار دهیم. خیلی از شرکت ها و یا ارگان های اداری برای این که رضایت بیشتری را در افراد مراجعه کننده ایجاد کنند و در نهایت ارباب رجوع آن ها از رضایت بیشتری برخوردار باشد، دست به بازسازی ساختمان های اداری خود می زنند.

ممکن است، بازسازی ساختمان های اداری در حد تغییرات دکوراسیون باشد

ممکن است، بازسازی ساختمان های اداری آن ها در حد تغییرات دکوراسیون، تعویض نمودن مبلمان برخی از اتاق ها باشد و یا حتی دست به تخریب برخی از قسمت ها مانند سرویس های بهداشتی و یا سالن های مختلف بزنند و در ساخت جدید این مکان ها، تغییراتی خاص و با ارزش را ایجاد نمایند.

با توجه به این که این هدف و رسیدن به آن دارای اهمیت زیادی می باشد، بهتر است که در خصوص اجرای مناسب و بهینه ی بازسازی ساختمان های اداری خود با گروه هایی که در این خصوص تجربه های مناسبی را دارند، مشورت نمایید و بر اساس نظر ایشان و با اعتماد به تخصص، مهارت و تجربه آن ها اقدام به بازسازی ساختمان های اداری خود نمایید.

یکی از بهترین گروه ها برای بازسازی ساختمان های اداری، گروه معماری کورین می باشد که سالیان زیادی است که در این زمینه فعالیت دارند و از تجربه و سابقه های بسیار خوبی در این خصوص برخوردار می باشند.

در خصوص دومین هدف که در مورد بهبود وضعیت زیبایی و جلوه های دیداری یک شرکت یا اداره می باشد، باید خدمت شما خوانندگان گرامی عرض نماییم که برخی از شرکت ها و کمپانی ها در قالب فعالیت های حرفه ای به کارهای مربوط به دکوراسیون و طراحی های داخلی مشغول می باشند.

در این شرکت ها لازم است که زیبایی و جلوه های خاصی به کار برده شود

لذا در خود این شرکت ها لازم است که زیبایی و جلوه های خاصی به کار برده شود تا بتوانند مشتریان خاص خود را جلب نمایند و زمانی که یک مشتری و یا فرد جدیدی به این مکان ها مراجعه می کند، محو زیبایی ها و جلوه های به کار رفته در این شرکت ها شود.

در حقیقت افراد تصور خاصی از این شرکت های حرفه ای را در ذهن دارند و انتظار دارند، زمانی که به این مکان ها مراجعه می کنند، با جلوه های بصری زیبایی مواجه شوند.

در حقیقت می توان گفت که همین زیبایی های بصری و جلوه های خاص می توانند مشتریان فراوانی را برای هر سازمانی جلب نمایند و چه بسا با جذب این تعداد مشتری جدید و احتمالا انعقاد قراردادهای کاری با ارزش و مفید، هزینه های مربوط به بازسازی ساختمان های اداری نیز تامین شوند و در نهایت، شرکت و اداره ی مورد نظر در این خصوص سود زیادی را کسب نماید.

در حقیقت سودی که بعد از بازسازی ساختمان های اداری این شرکت ها به دست می آید، اصلا قابل مقایسه با هزینه های صرف شده در این خصوص نمی باشد.

پس بهتر است که با توجه به مهم بودن موضوع بازسازی ساختمان های اداری، این کار را به تیم های حرفه ای بسپارید تا بتوانید بهترین نتیجه را کسب نمایید. ما در این قسمت تیم معماری و گروه کورین را به شما پیشنهاد می دهیم. این گروه یکی از بهترین گروه های معماری برای انجام بازسازی ساختمان های اداری می باشند.

آیا در خصوص انواع شیوه ها و روش ها برای بازسازی ساختمان های اداری اطلاعاتی دارید؟

در حقیقت بازسازی ساختمان های اداری را به دو شیوه مختلف می توان انجام داد. این دو شیوه به شرح ذیل می باشند:

بازسازی ساختمان های اداری به شکل کلی

بازسازی ساختمان های اداری به صورت جزئی

در شیوه اول بازسازی ساختمان های اداری، وضعیت داخلی هر یک از فضاها، اتاق ها، سالن ها و دیگر مکان آن مجموعه تغییر کلی پیدا می کنند. بیشتر زیرساخت های آن ساختمان، همچنین اکثر دیوارهای داخلی مورد تخریب قرار می گیرند.

بعد از این مرحله ها بر طبق نظری که کارفرما دارد و بر اساس طرح ها و نقشه هایی که برای این منظور تهیه می شوند، کارهای مربوط به بازسازی ساختمان های اداری آغاز می شوند و مورد اجرا قرار می گیرند.

باید همه ی فضاهای ذکر شده به طور کامل تخلیه شوند

در شیوه ای که در این جا ذکر نمودیم، باید همه ی فضاهای ذکر شده به طور کامل تخلیه شوند. بر اساس این توضیحات و با توجه به اهمیت این شیوه، بهتر است تا در خصوص بازسازی ساختمان های اداری خود کار را به تیم ها و گروه های با سابقه بدهید. پیشنهاد همیشگی ما گروه معماری کورین می باشد که در این زمینه تجربه و سابقه های بسیار خوبی را دارند.

در شیوه دومی که با عنوان تغییرات جزئی مورد شناخت قرار می گیرد، تنها قسمت های خاص از ساختمان و یا بخش هایی از دکور و طرح فضاها مورد دستکاری و اصلاحاتی قرار می گیرند. بنابراین احتمال این که نیاز به تخلیه ی همه ی مکان ها باشد، بسیار کم می باشد. همچنین کارهای مربوط به این شیوه از بازسازی ساختمان های اداری را می توان در ساعت های خارج از اوقات اصلی اداری انجام داد و به خوبی به پایان رساند.

باز هم توصیه می کنیم، در شیوه ی دوم نیز از گروه هایی متخصص و خبره استفاده نمایید. یکی از این گروه ها گروه معماری کورین می باشد که شما می توانید کارهای مربوط به بازسازی ساختمان های اداری به صورت جزئی را نیز به ایشان بسپارید.

آیا در خصوص مهم ترین اقدامات قبل از آغاز بازسازی ساختمان های اداری اطلاعاتی دارید؟

قبل از این که کارهای اصلی بازسازی ساختمان های اداری آغاز شوند، لازم است برخی اقدامات به عنوان پیش زمینه انجام شوند تا شما به خوبی و با آمادگی کامل تری وارد مرحله ی اصلی و اجرایی بازسازی ساختمان های اداری شوید. در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

در ابتدا، بهتر است که یک گزارش مکتوب از مسائل و مشکلات ساختمان تهیه شود و شرایط فعلی ساختمان در آن گزارش مشخص و به رشته ی تحریر در آید.

تیم ها و شرکت هایی که مدیریت این پروژه ها را در بحث بازسازی ساختمان های اداری متقبل می شوند، باید در ابتدا یک شماتیک کلی را از کارهای مربوط به بازسازی، مدت زمان لازم برای اجرای عملیات بازسازی، موارد مصالحی که مورد نیاز می باشد و همچنین میزان هزینه ها را محاسبه و به مسئولین مربوطه که در این جا در نقش کارفرما می باشند، اعلام کنند.

مهم ترین اقدامات پیش زمینه ای برای آغاز کارهای اصلی بازسازی ساختمان های اداری به شرح ذیل می باشند که برخی از این اقدامات باید توسط آن اداره و برخی نیز توسط کارشناسان و تیم های خبره انجام شوند.

بهتر است، در ابتدا با چند شرکت در خصوص بازسازی ساختمان های اداری مشورت شود و از نظرات ایشان برای این کار استفاده شود. در همین مرحله می توانید استعلام های لازم را در خصوص هزینه ها، دستمزدها، قیمت مصالح و … را نیز تهیه نمایید.

کارهای مربوط به تخریب، بازسازی و نوسازی را به روش های صحیح و بر اساس علم مهندسی انجام دهید

کارهای مربوط به تخریب، بازسازی و نوسازی را به روش های صحیح و بر اساس علم مهندسی انجام دهید که در این جا موضوع مهم تر تخریب هایی می باشند که قبل از شروع بازسازی ساختمان های اداری انجام می شوند.

تیمی که کارهای بازسازی ساختمان های اداری را متقبل می شود، باید به درخواست ها و نظراتی که کارفرما ارائه می دهد، به طور کامل توجه نماید.

تیم مورد نظر، نیازهای اساسی آن ساختمان را نیز در نظر داشته باشد.

بر اساس این موارد اولیه که معمولا به عنوان کارهای پیش زمینه ای از آن ها یاد می شود، واجب است که از همان ابتدا با شرکت ها و تیم های با تجربه و متخصصی وارد مذاکره شوید تا در ادامه و زمان شروع کارهای اجرایی و اصلی، به هیچ مشکلی برخورد نکنید.

ما پیشنهاد می کنیم، از همان کارهای ابتدایی و پیش زمینه ای نیز به مشورت با گروه معماری کورین بپردازید واز نقطه نظرات تخصصی و تجربیات ایشان به خوبی استفاده نمایید.

آیا در خصوص مهم ترین اقدامات در حین انجام کارهای اصلی بازسازی ساختمان های اداری اطلاعاتی دارید؟

بعد از این که کارهای به اصطلاح پیش زمینه ای و مقدماتی را طی نمودید و برای اجرای واقعی بازسازی ساختمان های اداری آماده شدید، می توانید در زمان مناسبی نسبت به شروع کارهای اصلی بازسازی ساختمان های اداری اقدام نمایید.

معمولا در ساختمان هایی که قرار است تا  کار بازسازی، نوسازی و … انجام شوند، از این مجموعه اقدام ها استفاده می شود.

اجرای گچکاری در برخی از فضاهای آن ساختمان

نصب سقف های کاذب

تعمیراتی کلی در برخی از فضاها، اتاق ها و یا سالن های آن اداره

استفاده از نورپردازی های اصولی و خوب

تغییراتی در پوشش کف فضاها

اجرای پایانی و اصولی دیوارها، برخی سقف ها و …

اتخاذ برخی تصمیم ها برای تغییر دادن دکور در بعضی از مکان ها

نصب قرنیز در برخی از مکان ها

چیدمان نهایی و اجرای دکوراسیون پایانی

و …

آیا در خصوص مهم ترین فضاهای محیط های اداری اطلاعاتی دارید؟

بسته به شرایطی که هر اداره دارد و بر اساس این که چه کارهایی در آن جا انجام می شوند و نوع خدمت رسانی آن ها به چه صورتی می باشد، فضاهایی که هر یک از این اداره ها دارند، با هم فرق می کند.

مهم ترین عنصری که برای هر اداره مورد نیاز و دارای اهمیت فراوانی می باشد، داشتن تعداد مناسبی اتاق با ابعاد مناسب و شرایط خاص دیگری می باشد.

معمولا در مکان های متنوع اداری، با این فضاها مواجه خواهیم شد:

اتاق های پذیرش

اتاق های انتظار

اتاق آزمایش

ساختمان های آموزشی

ساختمان های اداری – مالی

اتاق هایی برای برگزاری جلسه ها

اتاق هایی مربوط به رؤسا و مدیران بخش های مختلف

اتاق های کنفرانس

مکان هایی برای خوردن غذا

نمازخانه

سالن ها

مکان هایی برای ورزش پرسنل و کارمندان

و …

این ها مهم ترین موارد و فضاهایی بودند که معمولا در هر مکان اداری وجود دارند و البته نمی توان در یک محیط اداری خاص همه ی این موردها را به صورت یک جا داشت و هر کدام مربوط به شغل ها و خدمات خاصی می باشند.

در کل، منظور ما این است که اداره ها و یا شرکت هایی که می خواهند کارهای مربوط به بازسازی ساختمان های اداری را مد نظر داشته باشند، می بایست در خصوص این فضاها اطلاعات مناسبی را داشته و یا این که آگاهی های خود را در این زمینه بالاتر ببرند.

بازسازی ساختمان اداری

در مجموع می توانیم فضاهای مورد کاربرد در اکثر شرکت ها و محیط های اداری را در گزینه های ذیل که 5 مورد می باشند، خلاصه نمود. این گزینه ها به شرح زیر می باشند.

فضاهایی برای اتاق های مهم و اصلی هر اداره

فضاهایی که وابسته می باشند.

مکان ها و فضاهای رفاهی تفریحی

فضاهای خدمت رسانی و پشتیبانی

فضاهای سیرکولاسیون

که در ادامه لازم می دانیم تا برخی از این موارد را نیز برای شما خوانندگان گرامی تشریح نماییم.

گروه اول با مکان هایی سر و کار داریم که به طور مستقیم درگیر کارهای آن اداره می باشند.

در گروه اول با مکان هایی سر و کار داریم که به طور مستقیم درگیر کارهای آن اداره می باشند. منظور ما اتاق های مختلفی می باشد که در هر کدام نیز یک یا چند نفر از پرسنل آن مکان اداری مشغول به فعالیت و خدمت رسانی می باشند. مثلا می توانیم اتاق های اداری، بایگانی ها، اتاق جلسه ها و غیره را در این گروه به حساب آوریم.

در گروه دوم با مکان ها و یا اتاق هایی سر و کار داریم که به شکلی مستقیم و بدون واسطه در جریان فعالیت های کاری آن مجموعه ی اداری نمی باشند.

البته در بهبود جریان کاری آن اداره بی اثر هم نیستند و دارای تاثیراتی هستند. مثلا در این گروه می توانیم اتاق های نگهبانی، سالن های کنفرانس، بایگانی های راکد شده و بقیه ی مکان ها را نام ببریم.

گروه سوم

در گروه سوم که به مکان های رفاهی تفریحی مربوط می شوند، با فضاهایی سر و کار داریم که برای به وجود آوردن آسایش و رفاه پرسنل، مراجعه کنندگان و بقیه ی افراد ساخته شده اند.

معمولا از این مدل فضاها در مکان هایی نزدیک مکان های اصلی و وابسته استفاده می شود. برخی از این فضاها عبارت هستند از: سرویس های بهداشتی، مکان هایی برای امداد رسانی و ارائه ی کمک های اولیه، غذاخوری ها، آبدارخانه و دیگر مکان های لازم

در گروه چهارم نیز با مکان هایی سر و کار داریم که پرسنل مستقر در این مکان ها، به همه ی بخش های دیگر آن مجموعه خدمت رسانی می کنند و به همه قسمت ها سرویس می دهند.

از این مکان ها نیز باید در کنار دیگر گروه های اصلی، رفاهی و آسایشی به کار گرفته شود.

مهم ترین موارد مربوط به گروه چهارم به شرح ذیل می باشند:

انواع انبارها؛ چه اصلی و چه فرعی

محل هایی برای تعویض لباس پرسنل خدمت رسان

پارکینگ های اداره

مکان های مربوط به تاسیسات

و …

و اما در گروه نهایی، با مکان هایی موسوم به سیرکولاسیون مواجه هستیم. این مکان ها در همه ی مجموعه های اداری، دارای اهمیت فراوانی می باشند.

در زمانی که قرار است تا بازسازی ساختمان های اداری را انجام دهیم، علاوه بر این که باید زیبایی جدید و خاصی را برای این مکان ها در نظر بگیریم، باید وضعیت عملکردی و خوانا بودن این مکان ها را نیز مد نظر داشته باشیم.

شرکت بازسازی خانه کورین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *