دکوراسیون

دکوراسیون منزل ساده و شیک 1402

دکوراسیون منزل ساده و شیک

اگر در انتخاب دکوراسیون منزل مناسب با روحیه، سبک زندگی و بودجه‌تان مشکل دارید. اگر بین تمام سبک‌های دکوراسیون  خانه گیج شده‌اید، می‌توانید از مشاوره و خدمات تیم حرفه‌ای ما یاری بگیرید. گروه طراحی و معماری شیوه شما را تا رسیدن به خانه رویایی‌تان یاری می‌کند.

دکوراسیون منزل ایرانی

دکوراسیون منزل ایرانی تصویری از فرهنگ، هنر و تاریخ این سرزمین است؛ می‌توان گفت که دکوراسیون منزل ایرانی نه یک شیوه چیدمان، بلکه یک سبک زندگی است. دکوراسیونی که فرش‌های دست‌بافت و تار و پود آن‌ها جلوه و شکوه به خاانه می‌دهند و اصالت بارزترین ویژگی آن است. متاسفانه بیشتر افراد با شنیدن دکوراسیون منزل ایرانی به فکر سبک‌های قدیمی‌ای می‌افتند که در زندگی امروزی و مدرن جایی ندارند اما با ترکیب سنت و مدرنیته می‌توان دکوراسیون منزل ایرانی مدرنی داشت که ریشه در همان سنت دارد اما کاملا مدرن و جذاب است. اگر به این دکوراسیون منزل علاقه دارید، اگر اصالت برای شما جذاب است، طراحان ما مدرن‌ترین خانه را با دکوراسیون ایرانی به شما هدیه می‌کنند.

دکوراسیون منزل سنتی

اگر از دیدن کاخ صاحبقرانیه، خانه‌ی بروجردی‌های کاشان و میدان نقش جهان اصفهان روحتان تازه ‌می‌شود، اگر خانه‌های قدیمی در فیلم‌ها وسوسه‌تان ‌می‌کند؛ مطمئن باشید که می‌توان دکوراسیون منزل سنتی را درون خانه‌های امروزی جای داد و اتاق یا قسمتی از خانه را به یاد روزگارهای گذشته چید و از آن برای خلوت کردن و دور شدن از شلوغی‌ها بهره جست. و با بالش‌های مخمل قرمز، قالی‎های رنگارنگ، مخده و صندلی‌های چوبی با روکش سبز و قرمز قاجاری شکوه و آرامش را توامان داشت. گروه طراحی و معماری شیوه دوران گذشته را دز خانه‌تان زنده می‌کند.

دکوراسیون منزل شیک

هرچند برای داشتن یک دکوراسیون منزل شیک رعایت اصول علمی دکوراسیون ضروری است، اما خانه شما باید بازتاب سلایق و علاایق شما باشد. شاید برای همین است که گاهی خانه‌هایی با دکوراسیون شیک روح ندارند و زندگی در آن‌ها در جریان نیست. برای داشتن بهترین دکوراسیون منزل شیک باید این دو نگاه در هم تلفیق شوند. شما بهترین مشاور یک تیم حرفه ای دکوراسیون داخلی در دیزاین منزل خودتان هستید.یک دکوراسیون منزل شیک یعنی سلیقه و نگاه شما به بهترین شیوه اجرا شود.

دکوراسیون ساده

دکوراسیون منزل مدرن

دکوراسیون منزل مدرن پرطرفدارترین سبک دکوراسیون داخلی منازل است این سبک با چیدمان حداقلی و مینی‌مال، اثاثیه مدرن و ساده و تاکید بر فرم‌های هندسی برای وسعت بخشیدن به فضا و آرامش و سکونی که در آن موج می‌زند محبوب شده است. شاید بزرگترین چالش در دکوراسیون منزل مدرن، کاربردی بودن آن است. وسایل و اکسسوری‌های زیادی که برای زندگی روزمره لازم است را باید در یک دکوراسیون منزل مدرن جای داد. در کنار ما از چالش‌ها بگذرید.

گروه شیوه بهترین شیوه دکوراسیون منزل شما را می‌داند

خانه شما مکانی است که بیشترین زمان را در آن می‌گذرانید. امنیت و عشق را در آن تجربه می‌کنید و زندگی شما در آن‌جاست که جریان دارد. محیط و انسان تاثیر زیادی روی هم می‌گذراند. همان میزان که شما روی محیطتان تاثیر می‌گذارید می‌توانید از آن تاثیر بگبربد. دکوراسیون منزلتان را جدی بگیرید، دوستش داشته باشید و آن را از خود بدانید. گاهی اوقات یک تیم حرفه‌ای می‌تواند مشاور و همراه خوبی برای رسیدن به بهتربن‌ها باشد. ما در کنار شماییم.

دکوراسیون منزل بزرگ

طراحی یک فضای پویا و زیبا درخور خانه‌ای با اتاق‌های متعدد و سالن‌های بزرگ مستلزم رعایت نکات ظریف و مهمی است که عدم توجه به آن‌ها می‌تواند موجب کلافگی و از بین رفتن جلوه‌ی اثاثیه در فضای با متراژ زیاد شود.

در ابتدا مهمترین نکته انتخاب کاربری مناسب  برای هر اتاق خانه با توجه به محل قرارگیری هر اتاق نسبت به طرح کلی خانه،میزان نورگیری و … است. وسایل خانه باید با متراز و حال و هوای فضا مناسب باشد. در این خانه ها می‌توان فضایی را صرفا برای تزئین انتخاب کرد و آن را با مجسمه، ساز  و .. چید. و در این مورد به‌ کارگیری تجربه و تخصص از آغاز می‌تواند از هزینه‌های اضافه بکاهد و انتخاب نوع مبلمان و وسیله‌ها با نیاز شما هماهنگ باشد.

دکوراسیون منزل کلاسیک

دکوراسیون منزل کلاسیک می‌تواند فضای خانه شما را به محیطی لوکس و سلطنتی تبدبل کند. این سبک دکوراسیون منزل می‌تواند برای خانه‌های بزرگ و ویلایی مناسب باشد. رنگ‌های گرم، قهوه‌ای و طلایی در این دکوراسیون داخلی چشم می‌نوازند و مبلمان کار شده و لوسترهای مجلل، مجسمه‌ها و تابلوها و آلات موسیقی خانه را در ذهن به کاخی مبدل می‌کنند. اگر از سلطنت کردن در خانه‌تان لذت می‌برید کافی است با ما تماس بگیرید و دوران باشکوهی را آغاز کنید.

دکوراسیون منزل چوبی

استفاده از چوب در طراحی داخلی و طراحی خارجی، از دیرباز متداول بوده است. چوب یکی از قدیمی‌ترین و باستانی‌ترین مصالح خانه‌سازی است و به همین دلیل احساسی اصیل و نوستالژیک را درون شما بیدار می‌کند؛ احساسی که در ناخوداگاه جمعی ما ذخیره شده است. امروزه استفاده از چوب در طراحی داخلی مدرن بسیار رایج شده است و طراحان داخلی با استفاده از این ماده، فضاهایی مدرن و پست مدرن را خلق می‌کنند که تلفیقی از چشم‌اندازهای امروزی و سنتی را در خود جای می‌دهد. چوب، برای فضاسازی، ماده‌ای بسیار منعطف است؛ به این معنا که می‌توان فضاهای بسیار گوناگونی را با استفاده از آن ایجاد کرد: از فضاهای ویلایی که برای افرد علاقه‌مند به طبیعت‌گردی مناسب است تا فضاهای کلاسیک و روستیک و یا حتی محیط‌ های جدی‌تر و منظم‌تری مانند اتاق کار. چوب فضایی گرم و آرامبخش را می‌سازد و جزء معدود متریال‌هایی است که بوی مطبوعی دارد و این بو، یکی از مشخصه‌های تأثیرگذار چوب است. امروزه دکوراتورها چوب را جایگزین مصالحی مانند کاشی و سرامیک و بتن و حتا پی وی سی می‌کنند و فضاهایی مینیمال و مدرن می‌سازند که چشم هر کسی را به خود خیره می‌کند. پنل‌های چوبی جدید بسیار صاف و لطیف و بدون هر گونه ناهمواری بر سطح خود هستند.

دکوراسیون منزل کوچک

خانه‌ی کوچک شما می‌تواند جایی بسیار گرم، صمیمی، دنج و زیبا باشد؛ جایی که با آن خو بگیرید و خاطرات شیرینش را برای همیشه در یاد داشته باشید. از مهم‌ترین شروط شکل دادن فضایی چنان دلنشین و خانگی، رعایت تناسب در چیدمان و رنگ آمیزی و نور پردازی خانه است. مهم نیست که از رنگ‌های روشن و آینه‌های متعدد برای دلباز‌تر و بزرگ‌تر به نظر رسیدن خانه استفاده می‌کنید یا رنگ‌های تیره و نور پردازی ملایم را ترجیح می‌دهید؛ چیزی که مهم است، رعایت تناسب و اصل هارمونی در انتخاب رنگ و نور و وسایل خانه‌ی شما است که باید با روحیات و سلیقه و احساس شما به زندگی همخوانی داشته باشد. خانه‌های کوچک همیشه در این خطر هستند که به مکانی دلگیر، شلوغ و تنگ تبدیل شوند که بعد از مدتی کوتاه، مایه‌ی افسردگی ساکنان‌شان باشند. گروه طراحان داخلی شیوه، راهکارهایی بسیار کاربردی، ساده، خلاقانه و شگفت‌انگیز را برای چیدمان بهترِ خانه‌ها و آپارتمان‌های کوچک شما ارائه می‌کند که، با مرور آن‌ها، نکته‌ها و ترفندهای زیادی درباره‌ی چیدمان خانه‌های کوچک دستگیرتان می‌شود. نکاتی که در کنار همفکری و مشاوره با کارشناسان و متخصصان شیوه، کار چیدمان منزل را برای شما بسیار راحت و لذت‌بخش و دلپذیر می‌کند.

دکوراسیون منزل شما بازتاب روحیه‌ی شما است

تصویرهای زیبا از دکوراسیون منزل‌های مختلف سراسر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی را پر کرده است اما آیا واقعا شما می‌توانید در آن خانه به راحتی زندگی کنید، کار کنید و احساس تعلق و آرامش داشته باشید؟
همه‌ی دکوراسیون‌های منازل مناسب سبک زندگی ما نیست. شناخت خودتان برای مهم‌ترین نکته داشتن بهترین دکوراسیون منزل است. سلیقه و احساستان را در چیدمان خانه‌تان وارد کنید و اجازه دهید هر روز از زندگی در خانه‌تان لذت ببرید.
رنگ دکوراسیون منزل شما به زندگی‌تان رنگ می‌دهد
رنگ‌ها باعث پدید آمدن احساسات و خلق‌ و خوهای متعددی در ما می‌شوند و همین موضوع باعث شده است تا انتخاب رنگ مناسب همیشه ذهن طراحان، معماران و هنرمندان را به خود مشغول کند. بعضی از رنگ‌ها هرچند زیبا هستند برای بعضی ار فضاها مناسب نیستند. رنگ‌ها در ایجاد ابعاد در فضا نیز نقش پررنگی را بازی می‌کنند. برای انتخاب رنگ مناسب باید رنگ‌ها را بشناسیم و از تاثیرات آن‌ها آگاه باشیم.

شرکت کورین نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *