دکوراسیون

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اکنون به یک حرفه اساسی تبدیل شده است، اگر بخواهیم از غافلگیری ناخوشایند یا هزینه‌های گزاف جلوگیری کنیم و سپس به آنچه خواسته ایم دست یابیم، به آن نیاز داریم. با توجه به بهینه‌سازی زمان و هزینه، بسیار مهم است که همه چیز از همان ابتدا با یک پروژه کاملاً تعریف شده به بهترین شکل انجام شود.

چه بخواهیم خانه‌ای را از ابتدا طراحی کنیم، چه بخواهیم خانه را بازسازی کنیم، این فرصت را داریم که خانه رویاهایمان را بسازیم. با در نظر گرفتن نیاز‌ها، خواسته‌ها و نیاز‌ها، طراحی داخلی بسیار مهم خواهد بود. برنامه‌نویسی و طراحی از آن لحظه به بعد کلمات راهنما خواهند بود.

اجرای دکوراسیون داخلی منزل

وقتی تصمیم می‌گیریم بنا به اراده یا بر اساس نیاز تغییر کنیم، خانه ممکن است بی‌اهمیت به نظر برسد، اما در واقعیت بسیار مفید است که فهرستی از تمام جنبه‌هایی که در طراحی داخلی مهم می‌دانیم تهیه کنیم. خود را با اراده خوب، قلم و کاغذ مسلح کنید و وقتی به کلمات طراحی و بازسازی خانه فکر می‌کنیم، شروع به فکر کردن در مورد آنچه ممکن است برای ما در اولویت باشد، کنید .

بیایید سعی کنیم جنبه‌های اساسی را برای طراحی داخلی و چیدمان منزل را شناسایی کنیم، سپس هر یک از ما به هر یک از عناصر ذکر شده را به ترتیب اهمیت قرار می دهیم.

اهمیت بودجه در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل

مطمئناً اولین قدمی است که باید در مورد هزینه‌های کلان خانه (خرید یا بازسازی) در نظر گرفت. در این موارد، تماس با یک متخصص که می تواند اطلاعات بیشتری داشته باشد، حتی برای یک نقل قول بسیار مفید است. به این ترتیب می‌توانید ایده ای از زمان و هزینه‌های مربوط به کل طراحی داخلی داشته باشید.

تعداد اتاق‌ها در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل

در صورت بازسازی یا ساخت و ساز خانه، لزوماً باید در مورد متراژ تصمیم گیری کنیم که بدیهی است به دلایل فنی، تدارکاتی و مسکن محدود می‌شود. آنچه مسلم است این است که آیا ما در مورد یک آپارتمان 50 متری یا در مورد یک خانه ویلایی دو طبقه صحبت می‌کنیم؟ شما باید تعداد اتاق‌های مورد نظر خود را علاوه بر نوع (یک حمام، 2 اتاق خواب و غیره) تعیین کنید.

ابعاد فضا در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل

هر اتاق دارای متراژ مربعی است که احتمالاً با کمک یک معمار یا یک شرکت تخصصی طراحی داخلی باید تصمیم بگیریم . متراژ مربع بسیار مهم است، همچنین برنامه‌های گرافیکی سه بعدی وجود دارد که این امکان را به شما می دهد که متوجه شوید آن محیط چقدر بزرگ خواهد بود. از نظر بصری واقعاً می‌تواند بسیار مفید باشد که مثلاً بفهمید 30 متر مربع واقعاً چقدر است.

سبک ‌مبلمان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل

چیزی که واقعاً اثاثیه منزل را مشخص می‌کند، سبک آن است. یک سبک شیک و ظریف برای کسانی که وارد خانه ما می‌شوند چیز‌های زیادی در مورد ما می‌گوید، اما مهمتر از همه باعث می‌شود در محیطی که کاملاً متعلق به خودمان است، احساس آرامش کنیم و از آن محافظت کنیم. در میان شیک‌ترین‌ها، سبک مدرن، سبک اسکاندیناوی یا سبک صنعتی را می‌یابیم، برای روحیه‌های رمانتیک‌تر، سبک پروانسالی یا مبلمان شیک کهنه به جای آن نشان داده شده است.

مبلمان ثابت در اجرای دکوراسیون و طراحی داخلی

نشان دادن موقعیت لوازم ثابت مبلمان در پروژه بسیار مهم می‌شود: توالت، دوش، حوله گرم کن، پیشخوان آشپزخانه، کمد دیواری و … همگی مبلمان ثابت یک خانه است. موقعیت آنها نیز وجود یا عدم وجود آنها را تعیین می‌کند. دیوار‌ها در فضایی که قرار می‌گیرند. دانستن محل قرار دادن آنها در این مرحله ضروری است، به ویژه برای درک فضاهایی که می توانیم در خانه حرکت کنیم.

مداخلات اختیاری در اجرای دکوراسیون و طراحی داخلی

این دسته شامل تمام آن مداخلاتی است که تکمیل کننده مداخلات بنایی هستند و برای استفاده مسکونی اساسی در نظر گرفته می‌شوند. به عنوان مثال می‌توان به تهویه مطبوع، سیستم دزدگیر، سیستم برق اتوماسیون خانگی، سیستم های فتوولتائیک اشاره کرد.

سبک دکوراسیون و طراحی داخلی

هنگامی که نحوه تجهیز خانه خود را انتخاب کردید: چه با مبلمان باکیفیت و بادوام یا با روی آوردن به مارک‌های توزیع کننده در مقیاس بزرگ، باید در مورد حالتی که به کل خانه یا اتاق‌های جداگانه ارائه دهید تصمیم بگیرید. شکل طراحی داخلی، همچنین و بالاتر از همه در این مورد، می‌تواند یک راه حل باشد. شما فقط باید خوب باشید و کاری کنید که طراحی داخلی‌تان بفهمد که آن محیط باید چه چیزی را منتقل کند.

ایجاد هارمونی از رنگ‌ها، جلوه‌ای مناسب به اتاق‌ها، ترکیب ماهرانه اثاثیه با سبک‌ها و متریال‌های مختلف، دادن روشنایی و شخصیت به اتاق‌ها، بی شک هنری است که متعلق به این متخصصان طراحی داخلی است.

سبک مبلمان بدون شک متاثر از شخصیت و شیوه زندگی روزمره ما است، به همین دلیل است که حتی محیط‌هایی که در آن زندگی می‌کنیم باید به نوعی آن را بازتولید کنند.

یک مبلمان سبک مدرن با حداقل ویژگی‌ها برای افراد مدرن و هوشیار است که شیک پوشی را دوست ندارند، اما کاربردی بودن را ترجیح می‌دهند، در حالی که مبلمان شیک کلاسیک درست برعکس است. مورد ستایش نوستالژیک‌ها، رمانتیک‌ها که به دنبال گرما، آشنایی هستند و بسیار به جزئیات توجه دارند.

شرکت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل

طراحی داخلی مطمئناً فعالیتی است که باید با دقت و در صورت امکان با کمک یک متخصص مبلمان داخلی انجام شود. کیفیت و قابلیت اطمینان تضمین شده توسط متخصصان یا شرکت‌های متخصص در طراحی داخلی ، مهمتر از همه، در مورد کار‌های بنایی که برای تغییر یک یا چند محیط انجام می‌شود، تعیین کننده خواهد بود.

به طور کلی توصیه این است که فهرستی از اولویه‌ها در مورد رنگ‌ها، سبک‌ها و مبلمان تهیه کنید تا ایده بگیرید و از یک معمار قیمت بخواهید. بودجه هم تحت کنترل و هم دقت کار و زمان تحویل بسیار مهم است، همه وظایفی که یک حرفه‌ای جدی می‌تواند از طرف شما انجام دهد.

منبع:  شرکت کورین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *