دکوراسیون

دکوراسیون ویترین 2023

دکوراسیون ویترین

گروه کورین با توجه به اهمیت زیبایی شناسی و جنبه های احساسی فضا با استفاده از رویکرد طراحی تجربه (Experience Design) مسیر نوینی را در معماری و دیزاین آغاز نموده است. در این رویکرد روی کیفیت تجربه استفاده کننده در زمان استفاده از فضا تمرکز می شود و تلاش میشود دریافتی شخصی با توجه به اینتراکشن در طول زمان – فضا شکل بگیرد. در نهایت متناسب با آمال ، تمایلات احساسی و تجربیات کاربران ، فضایی مطلوب دیزاین می شود. اهداف اصلی ما شامل سه بخش زیر است:

  1. شناخت نیازهای کارفرما و طراحی فرم متناسب با آنها
  2. برآورد دقیق هزینه ها برای تصمیم گیری کارفرما
  3. سرعت و کیفیت در انجام کار

این بسیار مهم است که شما برای طراحی داخلی مغازه خود حتما از یک گروه متخصص در این زمینه استفاده نمایید . چرا که یک طرح و دیزاین حرفه ای و حساب شده دقیقا می تواند تاثیر مستقیمی روی میزان فروش ما بگذارد و از همین رو شاید اولین قدم در جذب مشتری به سمت مغازه شما داشتن یک طرح و دیزاین خاص است .امروزه در سراسر جهان از طراحی داخلی به عنوان یک علم و هنر و صنعت یاد می شود و در واقع یک طراح هم باید دارای علم مخصوص به این کار باشد و هم دارای زاویه دید هنری نسبت به کار.در کنار این دو موضوع باید بتواند از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا و مواد اولیه آن در ساخت طرح مورد نظر شما نیز استفاده لازم را ببرد.

باید بدانید که در واقع ویترین مغازه شما رابطی بین مغازه و محیط بیرون بوده و هر چقدر که این رابط بتواند ارتباطی قوی تر با مخاطبان بیرون برقرار نماید قطعا در میزان فروش شما نیز تاثیر گذار تر خواهد بود.در واقع طراحی ویترین مغازه می تواند هم عملکرد مثبت و هم عملکرد منفی بروی کسب و کار شما داشته باشد و باید در طراحی و نوع دکوراسیونی که قرار است برای آن به کار ببرید نهایت دقت را به عمل آورید.مواردی همچون رنگ بندی ویترین و نور پردازی ان از جمله مهمترین بخش های ایجاد یک ویترین به شمار می روند که باید دقت لازم را به انها داشته باشید.

هر دکوری قابلیت زیبا شدن را دارد به شرطی که در ان طبق اصول و قواعد کار شود.در دکوراسیون ویترین مغازه چنانچه از یک سازمان بندی صحیح استفاده شود می تواند برای مخاطبان جالب و حس کنجکاوی انها را برانگیزد و این به شما کمک می کند تا مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار خود بکشانید.

برای اینکه طراحی دکوراسیون داخلی برای مغازه بتواند به بهترین شکل انجام شود ابتدا باید موضوع فعالیتی که قرار است در ان محیط انجام شود مشخص گردد و سپس باید بررسی کرد که قشری که قرار است به ان مکان مراجعه کنند آقا هستند و یا خانم و یا به صورت عموم یا از هر دو دسته می باشند. طبقه اجتماعی مراجعه کننده گان نیز به صورت عمومی باید مورد بررسی قرار بگیرد .در واقع باید دید که مغازه ای که قرار است کار طراحی در ان صورت پذیرد در کدام یک از مناطق شهر قرار گرفته است.با در نظر گرفتن این نکات می توان به هدف نهایی نزدیک شد و در نهایت طرحی زیبا تر و منحصر به فرد تر را خلق کرد.

در طراحی داخلی مغازه باید دقت لازم به عمل آید تا انجا که می شود فضای موجود بهینه سازی شده و از تمامی قسمت ها به خوبی استفاده شود.باید طرح آنقدر جذاب و گیرا باشد تا بتواند روحی تازه به فضای مورد نظرتان القا کرده و هر بازدید کننده ای را بتواند به خود جلب نماید.در واقع در یک جمله آکادمیک می گویند هدف اصلی از طراحی ایجاد فضای مناسب روانی و همچنین بهبود در عملکرد فیزیکی می باشد

باید بدانید که در یک محیط تجاری مانند مغازه به دلیل طیف مراجعه کنند گان بسیار وسیع است و ممکن است از هر سلیقه و هر طبقه اجتماعی به انجا مراجعه شود پس باید در نوع طرحی که استفاده می شود دقت لازم را به عمل اورد تا در نهایت موجب رضایت عمومی مراجعه کنندگان قرار گیرد. در یک منزل چون قرار است فقط طرح به تایید صاحب و مالک ملک برسد کار زیاد دشوار نیست اما اینجاست که یک طراح حرفه ای باید خودش را به کارفرمایش ثابت کند و با ارائه طرحی خاص و بی نظیر رضایت خاطر عمومی بازدید کنندگان را به همراه داشته باشد.

شما هر فضایی را که در اختیار ما قرار دهید به طور قطع می توانیم آنقدر تغییر و تحول در ان ایجاد کنیم که تشخیص آن حتی برای خودتان هم دشوار باشد. از دید ما هر فضایی را می توان متناسب با استفاده ای که در ان نیزا است انجام شود زیبا کرد.ما با بررسی فعالیت هایی که در آن ها و مغازه های پوشاک و رستوران ها و…

منبع: شرکت کورین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *