دکوراسیون

پرده لوردراپه چیست

پرده لوردراپه چیست

پرده لوردراپه از تعدادی پره عمودی که در یک ریل آلومینیومی بطور منظم قرار گرفته اند ٬ تشکیل می شوند که به دلیل قیمت پایین پرده لوردراپه و قابلیت نصب سریع و عمر طولانی ٬ مورد استفاده فراوانی در فضاهای اداری ٬ رستورانها و فضاهای مسکونی دارند .

پرده لوردراپه – پلی دراپه – در طرح های متفاوت ترمه ٬ جناغی ٬ گلدار ٬ کوبیسم ٬ طرح چوب و تصویری با بیش از ۱۰۰ طرح و رنگ مختلف تولید می شوند از اینرو به راحتی می توان بین این پرده ها و مبلمان داخلی تناسب ایجاد نمود .

نوع تصویری پرده های لوردراپه ( فتودراپه )  امکان چاپ لوگو و تصاویر بصورت یکرو ( جهت نصب بر روی پنجره ها ) و دورو ( در مکانهایی که بازتابش نور در پشت پرده وجود ندارد ) را بدون هیچگونه محدودیت سایز دارند . لذا مشتریان گرامی با انتخاب طرح های استاندارد شرکت کیمیا دکور از طریق آلبومهای مربوط به طرح  اتاق کودک ٬ طبیعت ٬ مواد غذایی و نوشیدنی ٬ طرح های ورزشی و … و یا با ارائه طرح دلخواه خود می توانند پرده مورد نظر را سفارش دهند .

ویژگی های پرده  لوردراپه :

۱ – این پرده ها به دلیل استفاده از مواد بسیار با کیفیت ۱۰۰% قابل شستشو بوده و مقاومت بالایی در برابر تابش نور آفتاب ٬ رطوبت و پارگی دارند .

۲ – ار تنوع رنگ و طرح بالایی برخوردارند .

۳ – قابلیت نصب در کوتاهترین زمان را داشته و هزینه اجرای پایینی دارد.

۴ –  امکان چاپ تصاویر افراد ٬ عروس و داماد ٬ کودکان ٬ مناظر طبیعی و تاریخی ٬ انواع آرم و لوگو شرکت ها و بسیاری از طرح های دیگر بر روی این پرده ها وجود دارد .

۵ – قیمت لوردراپه – این نوع پرده در انواع ساده از ارزانترین عناصر دکوراتیو بشمار می رود تا جایی که میتوان از آن جهت جداسازی بخش ها و یا تقسیم فضا همانن پارتیشن استقاده نمود

منبع: شرکت کورین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *