بازسازی, طراحی و ساخت

مشاوره ساخت و ساز

مشاوره ساخت و ساز

در این نوشتار با مشاوره ساخت و ساز آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

مشاور کسی است که در یک زمینه خاص مشاوره تخصصی ارائه دهد. آنها این سرویس تخصص را به یک شرکت یا مشتری خاص ارائه می دهند و برای خدمات خود هزینه حرفه ای می گیرند.

یک مشاور ساخت و ساز یک متخصص باتجربه در صنعت ساخت و ساز است که می تواند مشاوره های ارزشمندی را به مشتریان ارائه دهد و دانش تخصصی را که ممکن است، مشتری نداشته باشد، به اشتراک بگذارد.

ساخت و ساز به خودی خود علمی است که می تواند به شما کمک کند تا یک ساختمان یا سازه مورد نظر را تهیه کنید که بتوانید برای اهداف مختلف استفاده کنید، بنابراین ما نمی توانیم به دنبال یک ساختمان یا یک بنای تاریخی باشیم بدون اینکه از کسانی کمک بگیریم که در شکل دادن به ایده های ما متخصص هستند و بیشتر به عنوان مشاور ساخت و ساز شناخته می شوند. اما، قبل از این، آنها باید انتظارات زیادی از مشتری داشته باشند، كه باید با مسئولیت و نقش خود انجام دهند.

در ادامه برای آشنایی بهتر با مشاوره ساخت و ساز به طرح و پاسخ سوالات ذیل خواهیم پرداخت.

  • مشاور ها چه کسانی هستند؟
  • شغل مشاوره ساخت و ساز برای چه کسی است؟
  • حیطه ی کار مشاوره ساخت و ساز چیست؟
  • چه خدماتی در مشاوره ساخت و ساز ارائه می شود؟
  • حل اختلاف چگونه انجام می شود؟
  • قراردادهای دولتی به چه صورت هستند؟
  • انواع پروژه ها
  • یک مشاور ساخت و ساز در چه بخش هایی فعالیت می کند؟
  • وظیفه ی مشاور ساخت و ساز چیست؟
  • رشته و مهارت مورد نیاز یک مشاور ساخت و ساز چیست؟
  • نقش مشاوران در پروژه های ساختمانی
  • از یک مشاور چه انتظاراتی داشته باشیم؟
  • مشاوران چگونه ROI شما را بهبود می بخشند؟
  • مهندسی ارزش هوشمند
  • چه تفاوتی بین مشاور و پیمانکار وجود دارد؟
  • پیمانکار چه اقداماتی انجام می دهد؟
  • رابطه مشاور ساخت و ساز با مشتری
  • یک مشاور ساخت و ساز باید به چه موضوعاتی بپردازد؟

مشاور ها چه کسانی هستند؟

در آغاز نوشتار خود تحت عنوان مشاوره ساخت و ساز به بیان مواردی در خصوص مشاورها خواهیم پرداخت.

متخصصان رهبرانی در صنعت هستند که امور فنی، بازرگانی، نظارتی و حقوقی را می فهمند و در ارائه مدارک و انجام کار ها خبره هستند. آنها نشان دهنده استعدادهای برتر در رشته هایی هستند که به آنها مهندسان، معماران، حسابداران، نقشه برداران کمیت، متخصصان برنامه ریزی و برنامه ریزی، مهندسان هزینه، مدیران پروژه و متخصصان ارتباطات استراتژیک می گویند.

با تجربه در زمینه های پیمانکاری تجاری و صنعت حرفه ای؛ مشاوران مسائل فنی، تجاری، نظارتی و حقوقی را درک می کنند و این نکته به آنها اجازه می دهد تا به سرعت مسائل اصلی را شناسایی کرده و بهترین راه حل ها را برای مشتریان خود پیدا کنند.

شغل مشاوره ساخت و ساز برای چه کسی است؟

زمانی که ما به دنبال فردی با انگیزه و با تجربه پروژه ها و قراردادهای ساختمانی هستیم تا به عنوان یک مشاور ساختمانی به شرکت ما ملحق شود. ما خدمات ساخت و ساز با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه می دهیم و بخش عمده ای از این کار ارائه پیش بینی های دقیق و هزینه یابی پروژه است.

شما امکان کارگاه های بالقوه و هزینه های نیروی کار، عوامل نظارتی و محیطی و قیمت فروشنده پیش بینی شده برای مواد را تعیین می کنید. داوطلب ایده آل ما دارای تجربه کافی در هر یک از این زمینه ها، همراه با مهارت های ارتباطی و مذاکره عالی و مهارت عالی در رایانه است.

حیطه ی کار مشاوره ساخت و ساز چیست؟

مشاور می تواند در زمینه هایی از جمله کمک معتبر در مورد ادغام طرح ها و سازه ها، توسعه و تحویل برنامه های سرمایه ای، تحقیق در مورد استحقاق و تعیین مقدار ادعاهای زمان و پول، انطباق؛ پشتیبانی حسابداری و حسابرسی و شهادت متخصص و برنامه ریسک مدیریت سرمایه فعالیت کند.

کارشناسان ساخت و ساز در زمینه های نظارتی، مالی، رقابتی، زنجیره تامین، اجرای پروژه، کیفیت و ایمنی به مشتریان کمک می کنند. برنامه های مدیریت ریسک برنامه اطمینان می دهند که هر یک از پروژه های مشتری از ابتدا تا انتهای چارچوب برنامه به درستی اداره، اجرا و پشتیبانی می شوند.

زمینه های خطرات قابل ارزیابی

برنامه عمومی یا مدیریت پروژه

بودجه و هزینه پروژه

برنامه زمانبندی پروژه، اندازه گیری پیشرفت و تأخیر

محدوده و تغییر مدیریت سفارش

تضمین کیفیت و مدیریت کنترل

توسعه قرارداد و اداره

ارتباطات و گزارش سهامداران

خدمات مشاوره ای ساخت و ساز

در واقع مشاور ساخت و ساز به عنوان یک بخش یکپارچه از تیم موجود مشتری، یک راه حل مشاوره اختصاصی، مشاوره ساخت و ساز استراتژیک، تاکتیکی و مدیریت پروژه را به مشتریان ارائه می دهد. تیم های حرفه ای در این زمینه از پیشرفته ترین راه حل های مدیریت و کنترل پروژه استفاده می کنند که عملکرد را بهینه می کند، خطر پروژه را کاهش می دهد و همکاری بین سهامداران پروژه را در تمام بخشهای صنعت ساخت و ساز بهبود می بخشد.

چه خدماتی در مشاوره ساخت و ساز ارائه می شود؟

در ادامه ی نوشتار خود تحت عنوان مشاوره ساخت و ساز به بیان مواردی در خصوص خدمات حوزه مشاوره ساخت و ساز خواهیم پرداخت.

برخی خدمات نیز به عنوان کار هایی در حواشی پروژه انجام می شوند، مانند فعالیت های زیر:

خدمات مشاوره پروژه ساخت و ساز

توسعه سیاست و روش

اجرای بهترین روشها

اطمینان پروژه

چرخش پروژه با مشکل

ارزیابی بلوغ

مدیریت و کنترل پروژه سرمایه

این کار به مشتریان کمک می کند تا استراتژی های بهبود عملکرد سازمانی را شناسایی، توسعه و اجرا کنند، از جمله:

خدمات مدیریت پروژه

کمک بررسی را تخمین بزنید

کنترل هزینه ها، از جمله بودجه بندی، پیگیری و پیش بینی

بررسی و مدیریت سفارش را تغییر دهید

برنامه، بررسی و به روزرسانی را برنامه ریزی کنید

مدیریت پروژه نمونه کارها (EPPM)

همچنین مشاوره ی ساخت و ساز نیازهای پیچیده در انواع مختلف پروژه را با راه حلهای خاص، متمرکز و اختصاصی EPPM برای هر محیط پروژه برطرف می کند:

ارزیابی وضعیت فعلی و نقشه راه

بهبود و بهینه سازی فرآیند

ابزار مدیریت پروژه و نمونه کارها را انتخاب، طراحی و اجرا کنید

تجزیه و تحلیل پروژه و نمونه کارها

مدیریت و مدیریت قرارداد با درخواست پیمانکار، مناقصه، مذاکره و جایزه با استفاده از استراتژیک قوی و فرآیندهای مدیریت دسته و استراتژی های قرارداد کمک می کند:

با برنامه ریزی و مشاوره استراتژی تماس حاصل نمایید.

پیش نویس قرارداد و کمک به مذاکره

مدیریت قرارداد و بسته شدن نزدیک

خدمات تجزیه و تحلیل هزینه و حسابرسی

مهندسان هزینه و حسابداران هزینه های ساخت ما برای درک، تحلیل، مدیریت و پیش بینی هزینه های ساخت با مالکان و پیمانکاران همکاری می کنند.

ما تخمین ها، گزارشات هزینه های شغلی، قیمت گذاری تغییر سفارش، پیش بینی ها، بررسی فاکتورها، داده های حسابداری، حقوق و دستمزد، هزینه های بهره و سایر سوابق پروژه را تهیه، ارائه یا تجزیه و تحلیل می کنیم تا موقعیت مالی مشتری خود را تعیین، محافظت یا بهبود دهیم.

استفان رایمن یک مشاور ساخت و ساز که 25 سال تجربه داشت و همچنین بنیانگذار سیستم های بین المللی است، برای اولین بار با نقش و مسئولیتی که هر سازنده حرفه ای باید آن را دنبال کند، ارائه می شود:

مشاوره ساخت و ساز

مهندس ژئوتکنیک

آنها مهندس عمران از نظر شغلی هستند که برای عملکرد خاک، سنگها و مکانیک همراه با تحقیقات زیرسطحی و تعیین سایر خصوصیات فیزیکی، مکانیکی و شیمیایی برای یک پایدار و همچنین طول عمر ساختمان کار می کنند.

معمار

آنها دارای مجوز حرفه ای هستند که برای طراحی ساختمان با علمی آموزش دیده اند که به توسعه مفهوم ساخت و ساز برای سازه ها کمک می کند. آنها به شما کمک می کنند تا برای ساخت و ساز قبل از ساخت و ساز برنامه ریزی کنید و از قبل برای تهیه بهترین امکانات در منطقه ارائه شده به دنبال همه نیازها باشید.

مهندس سازه

آنها، همچنین شاخه ای از مهندس عمران هستند که به انجام محاسبه مقاومت، بارها، نیرو و سایر تأثیرات بر ساخت ارائه شده کمک می کنند. بدین ترتیب یک طرح از سازه ای تهیه می شود که به اندازه کافی محکم باشد تا از ریزش جلوگیری کند و از مقاومت آنها برای مدت طولانی اطمینان یابد و سایر بلایای جسمی را تحمل کند.

سازنده

وقتی صحبت از ساختمان سازی می شود، آنها فقط حرفه ای هستند که برای ساختمان کار می کنند، در حالی که سایر کارها برای سازه های غیر سازه ای هستند. آنها متخصص آموزش آکادمیک و متخصص ثبت شده رسمی هستند که مسئولیت مدیریت تولید ساختمان را دارند.

مشاوران

آخرین، اما نه کمترین آنها تیم دیگری هستند که نقش بسیار مهمی در ساخت و ساز دارند و مدیر پروژه، نقشه برداران ساختمان، معمار، مهندس و بسیاری دیگر را برای اطمینان از ساخت وفادار جمع می کنند. آنها شکاف متخصص زیر را با مالک برطرف می کنند و به عنوان کانال برای ایجاد یک روش کامل برای بحث سالم به شما کمک می کنند.

اینها نکات زیر است که توسط استفن رایمنت ارائه شده است که به شما کمک می کند نقش ها و مسئولیت های مختلفی را که در زمان ساخت انجام می شود، درک کنید. به این ترتیب، می توانید به هر یک از آنها برای پروژه خود اهمیت دهید و می توانید از طریق کمک کافی به نتیجه نهایی برسید.

انواع مختلف پروژه های ساختمانی

در اینجا انواع پروژه های ساختمانی را به اشتراک می گذاریم. توسعه یک صنعت بزرگ است و در حال حاضر چند سازمان توسعه وجود دارد که می توانید از آنها بازدید کنید. پروژه های ساختمانی یک کار اساسی است و شما باید هنگام تصمیم گیری صحیح تصمیم گیری کنید.

حل اختلاف چگونه انجام می شود؟

یک شرکت معتبر، همیشه با ایجاد یک استراتژی مشخص و تجاری که راه حل سریع و با سودآورترین شرایط را برای مشتریان تضمین می کند، حل و فصل اختلافات است. در مواردی که دعوا یا داوری اجتناب ناپذیر است، کارشناسان به عنوان بخشی مجتمع از تیم های حقوقی مشتریان ما تحت هدایت وکلای منصوب یا مشاور حقوقی کار می کنند.

حل موفقیت آمیز اختلاف برای خود پروژه و همچنین برای پیمانکار و مالک مهم است. این کار به هر دو روش تفکر تاکتیکی و استراتژیک احتیاج دارد، زیرا همه پروژه ها ممکن است، اشتباه پیش بروند. این گاهی اوقات منجر به اختلاف می شود که در صورت عدم حل و فصل، می تواند به سرعت تشدید شود و عواقب فاجعه بار آن را در پی داشته باشد.

هرچه اختلاف بیشتر طول بکشد، تأثیر منفی آن بر عملیات تجاری بیشتر خواهد بود. این تأثیر ممکن است، از نظر هزینه، زمان و شهرت اندازه گیری شود.

پشتیبانی شرکت مورد نظر، کل چرخه زندگی اختلافات و دعاوی را شامل می شود، از تحقیق و تجزیه و تحلیل گرفته تا داوری، میانجیگری یا دادرسی.

خدمات ما شامل:

جمع آوری واقعیت و تهیه اسناد؛ مدیریت داده و کشف الکترونیکی، از جمله پزشکی قانونی رایانه؛ تاخیر برنامه، تحلیل بهره وری و خسارات تجزیه و تحلیل داده های دادرسی و بازسازی ایمیل و کمک به ودیعه و شهادت کارشناس، همچنین مشاوره مهارتهای ارتباطی و گرافیکی آزمایشی را ارائه می دهد که بر تقطیر اطلاعات پیچیده و ارائه آنها در قالبی است که درک و تفسیر آن آسان باشد.

قراردادهای دولتی به چه صورت هستند؟

اقدامات اشتباه در پروژه های قرارداد دولتی می تواند منجر به اختلافات و دعاوی پرهزینه و همچنین مجازات یا جریمه شود. متخصصان باتجربه مشاوره FTI متخصصانی هستند که سابقه موفقیت در کمک به مشتریان برای اطمینان از انطباق با نامه و روح مقررات دولتی و مفاد قرارداد را دارند.

شرکت های موفق از مشتری در هر مرحله حساس از چرخه عمر قرارداد دولتی پشتیبانی می کنند. به طور خاص، برخی مجموعه گسترده ای از خدمات مشاوره ای را ارائه می دهند که نیازهای استراتژیک، مالی، عملیاتی، معتبر، نظارتی و سرمایه ای شرکت های بزرگ و کوچک پیمانکاران اصلی و پیمانکاران فرعی را شامل می شود.

این ها مفادی دارند، از جمله:

مطابقت با مقررات فدرال اکتساب (FAR)، استانداردهای حسابداری هزینه (CAS) و سایر الزامات نظارتی دولت

کمک به مشتریان برای پیاده سازی یا تقویت کنترل های داخلی موجود برای کاهش خطرات عدم تطابق

آماده سازی و پاسخگویی به حسابرسان دولتی

مدیریت موثر تجارت دولتی پروژه

کنترل روند اختلاف از طریق پرهیز از خطر، روشهای جایگزین حل اختلاف و پشتیبانی دادرسی

هر قرارداد دولتی از اولویت توجه و رهبری متخصصان ارشد برخوردار است که رویکردی منظم و آگاهانه ارائه می دهند. مجموعه ی مورد نظر، نیازهای منحصر به فرد هر موقعیت را ارزیابی می کند و از تخصص حسابداری و مدیریتی و همچنین دانش نظارتی برای شناسایی راه حل های بهینه استفاده می کند.

خدمات مشاوره ای قرارداد دولتی بر کمک به مشتریان در بهبود مدیریت مالی، افزایش رقابت مالی و افزایش انطباق قرارداد دولت متمرکز است.

خدمات برنامه ریزی ساخت و ساز

از متخصصان در تهیه برنامه زمان بندی روش بحرانی (CPM)، بررسی و ارزیابی پیشرفت برای تمام مراحل یک پروژه سرمایه ای استفاده می کند. متخصصان در ایجاد و ارزیابی پیشنهادات، خط مقدماتی، بازیابی و برنامه های راه اندازی و همچنین انجام تحلیل های پیچیده تاخیر برنامه مهارت دارند.

در پاسخ به شیوع فزاینده مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM)، هر شرکتی یک سرویس زمان بندی ایجاد کرده است. کارشناسان اطلاعات مربوط به BIM را از ذی نفعان پروژه جمع آوری می کنند و نمایش های فیزیکی عناصر ساختمان را به فعالیت های موجود در برنامه CPM پیوند می دهند.

نتیجه نهایی یک مدل گرافیکی قوی است که توالی ساخت و ساز برنامه ریزی شده را با گذشت زمان نمایش می دهد. مشتریان می توانند ساخت مجازی پروژه را به ترتیب تعیین شده در برنامه CPM مشاهده کنند.

انواع پروژه ها

هر کمپانی برای کار در پروژه های ساختمانی سازمانی، غیرانتفاعی و دولتی در سراسر جهان در صنایع زیر فعالیت کرده است:

تجاری

تحصیلات

انرژی

سرگرمی

محیطی

مراقبت های بهداشتی

مهمان نوازی

صنعتی

زیر ساخت

ساخت

معدن و فلزات

دارویی

مخابرات

حمل و نقل

همچنین این گروه ها طیف گسترده ای را نیز شامل می شوند که شامل گروه های زیر می شود:

فرودگاه ها و حمل و نقل عمومی

سالن های نمایش و تئاترها

امکانات تحقیقات پزشکی و پزشکی

شبکه های پهن باند و ارتباطات از راه دور

ساختمانهای اداری تجاری

مراکز همایش

مراکز داده و مزارع سرور اینترنت

پارک های تفریحی

پروژه های زیست محیطی و بازسازی

مهمان داری، بازی و امکانات تفریحی

بیمارستانها و مراکز درمانی

ساختمانهای صنعتی و کارخانه های تولیدی

امکانات قضایی

متالورژی و معدن

تاسیسات نظامی و دولتی

چند مسکونی مسکونی و عمومی

موزه ها و مراکز فرهنگی

پالایشگاه های نفت و گاز، تأسیسات تولید و ذخیره سازی دریایی

دارویی

تولید برق، انرژی و آب و برق

زندانها و مراکز اصلاح و تربیت

راه آهن و حمل و نقل عمومی

امکانات تحقیقاتی و آزمایشگاهی

جاده ها، بزرگراه ها، پل ها، تونل ها و بنادر دریایی

مدارس و دانشگاه ها

میادین ورزشی و استادیوم ها

تأسیسات تصفیه آب / فاضلاب

ارتباطات استراتژیک

هر تیم ارتباطات استراتژیک مشاور FTI شامل متخصصان بخش تخصصی است که طیف گسترده ای از سازمان ها و شرکت ها را از نمایندگی های نوپا گرفته تا شرکت های چند ملیتی نمایندگی کرده اند.

مجموعه ها به مشتریان امکان دسترسی به متخصصانی را می دهند که منحصراً بر صنعت خاص شرکتشان متمرکز شده اند، شبکه گسترده ای از روابط با تأثیرگذارهای اصلی دارند و مشاوره ارتباطات بر اساس دانش و تخصص عمیق صنعت را ارائه می دهند.

یک مشاور ساخت و ساز در چه بخش هایی فعالیت می کند؟

یک مشاور ساختمانی می تواند در جنبه های مختلف صنعت ساختمان کار کند. این شامل مدیریت پروژه، قراردادها، نقشه برداری، معماری، تجزیه و تحلیل، مدیریت ساخت و ساز و غیره است. اداره قرارداد کار مشاور به عهده مشتری است.

یک مشاور ساخت و ساز باید به مشتریان خود پیشنهاد دهد:

یک تعریف کاملاً واضح از پروژه و آنچه که آن را به همراه دارد.

مشاوره و راهنمایی در مورد چگونگی تنظیم پروژه.

توسعه و هماهنگی طراحی پروژه.

جمع آوری و آماده سازی اطلاعات و اسناد محصول برای مناقصه.

بازرسی و اصلاح کار پیمانکاران.

مشاوران تحلیل گسترده ای از پروژه های خود انجام می دهند

به عنوان مثال، متخصصان مهندسی عمران خدمات خود را به عنوان مشاور شرکت های مشاور مهندسی ارائه می دهند. این متخصصان ساختمان ها، بزرگراه ها، تصفیه خانه ها، فرودگاه ها، راه آهن و موارد دیگر را طراحی و اجرا می کنند. مشاوران مهندسی عمران باید تجزیه و تحلیل گسترده ای از ساختار مورد نظر خود انجام دهند.

آنها، همچنین باید عوامل محیطی را تجزیه و تحلیل کنند تا اطمینان حاصل شود که ساختار نهایی ایمن، پایدار، عملکردی و با دوام است.

هنگامی که وام دهندگان و وام گیرندگان درگیر در پروژه های توسعه برای استخدام یک مشاور ساخت و ساز با هم متحد می شوند، کل سرمایه گذاران تیم پروژه، سهامداران، وام دهندگان، توسعه دهندگان، وام گیرندگان، معماران و پیمانکاران از این مزایا استفاده می کنند.

در طول ساخت، وظیفه مشاور مستقل این است که مراقبت های لازم را انجام دهد، ماهانه پروژه را نظارت کند و گزارش های عینی و جامع را به مشتری و تیم پروژه ارائه دهد.

مشاوره ساخت و ساز

بعید نیست که مشاوران ساخت و ساز به عنوان یک شخص ثالث مستقل عمل کنند

امروزه بعید نیست که مشاوران ساخت و ساز به عنوان یک شخص ثالث مستقل عمل کنند و همزمان منافع توسعه دهندگان، شرکای سهام عدالت و وام دهندگان یک پروژه را نمایندگی کنند.

برخی از وام دهندگان ممکن است، پیوستن نیروها را در استفاده از یک مشاور ساخت و ساز به عنوان تعهد منافع شخصی تلقی کنند، در حالی که این یک فرصت برد-برد برای کل تیم است. گزارش های جامع مشاور ساخت و ساز اطمینان می دهد که محصول نهایی کیفیت ساخت و انتظارات تحویل کل تیم توسعه را برآورده می کند.

ظاهر متخصصانی که خدمات مشاوره ساخت و ساز را به توسعه دهندگان، سرمایه گذاران سهام، وام دهندگان و مالکان ارائه می دهند، اتفاق کمی نیست، بلکه نتیجه درس های سخت آموخته شده در صنعت املاک و مستغلات، بانکداری و صنایع ساخت و ساز از دهه 1970 است.

اگرچه نیروهای اقتصادی به تکامل مشاوران مستقل ارائه خدمات بازرسی بانکی کمک کردند، اما امروزه بازرس معمول بانکی معمولاً خدمات را فقط به موسسات وام دهنده ارائه می دهد و نقش “اسلحه اجاره ای” بانک را بازی می کند.

وظیفه ی مشاور ساخت و ساز چیست؟

این وظیفه مشاور است که برای انجام پروژه بهترین، مقرون به صرفه ترین مواد و روش های ساخت را انتخاب کند. مشاوران باید اولویت آنچه مشتری می خواهد داشته باشند و همچنین نظرات او را در نظر بگیرند. مشتری با توجه به نوع پروژه و نیازهای آن مشاور را انتخاب می کند. یک مشاور بر اساس یک پروژه کار می کند و او اغلب با کارهای بسیار تخصصی کار می کند.

انواع مشاوران در پروژه های ساختمانی متفاوت است. نقش مشاور معمول شامل مدیران پروژه، معماران، مهندسان خدمات و همچنین مشاوران هزینه است. شما، همچنین بازرسان فنی طرف مشتری شخص ثالث دارید، مانند مقامات راه اندازی کننده اند.

پشتیبانی از توسعه طراحی، کار با وظایف مربوط به مدیریت پروژه، مدیریت قرارداد، بازرسی از کار پیمانکاران ساخت و ساز، مشاوره در مورد پایداری و مشاوره و کمک به توسعه پروژه است.

اگر مشاور هستید، وظایف شما شامل موارد زیر می شود:

وظایف و مسئولیت های مشاور ساخت و ساز

برای تعیین امکان اجرای پروژه به محل های کاری بالقوه سفر کنید

هزینه های پروژه برای کار و بیمه

برای تعیین هزینه های احتمالی مواد با فروشندگان هماهنگی کنید

مسائل نظارتی و هزینه های مجوز مورد نیاز را تعیین کنید

یافته ها را به مشتریان و سهامداران ارائه دهید

مشاوران ساخت و ساز برای تخصص خاص خود استخدام می شوند

اگر این پروژه به طراحی مخازن و نگهداری رودخانه ها و مناطق ساحلی نیاز داشته باشد، مشاوران مهندسی عمران هیدرولیک برای تخصص آنها استخدام خواهند شد. برای ایجاد ساختمانهایی که عملکردهای خود را با خیال راحت در انواع آب و هوا انجام دهند، مهندسان سازه در مورد پروژه مشورت می کنند.

رشته و مهارت مورد نیاز یک مشاور ساخت و ساز چیست؟

برای اینکه یک مشاور ساخت و ساز باشید، باید مدرک فارغ التحصیلی مهندسی عمران را دریافت کنید، همچنین شما باید دانش کافی در مورد فیزیک، ریاضیات، طراحی سازه و مدیریت پروژه داشته باشید، همچنین دانستن بسته های نرم افزاری مربوطه و امکان تهیه نقشه های ساختاری یک مزیت خواهد بود.

هنگامی که آنها به عنوان مشاور کار می کنند، مهندسان عمران درآمد بالایی در مقایسه با مهندسین عمران مشغول به کار در صنایع دیگر یا سازمان های دولتی کسب می کنند. شرکت های ساختمانی تاسیس شده، همچنین دوره های منظمی را برای به روز نگه داشتن مهندسین با آخرین نوآوری ها در صنعت ارائه می دهند.

هنگامی که یک متخصص ساخت و ساز به اندازه کافی تجربه کار به دست آورد، می توانند حرفه خود را به عنوان یک مشاور مستقل که در صنعت ساختمان کار می کند شروع کنند.

خدمات زیر توسط شرکت های ساختمانی مهندسی عمران ارائه می شود:

طراحی سازه ای

خدمات عمرانی و زیست محیطی

توسعه سایت

نقشه برداری

ساخت و ساز با محیط زیست

تجهیزات صرفه جویی در انرژی

روش های صرفه جویی در انرژی

نقش مشاوران در پروژه های ساختمانی

صنعت ساخت و ساز یکی از بزرگترین صنایع جهان است و فقط انتظار می رود، رشد کند (تا سال 1222/12 تریلیون دلار آمریکا). به عنوان یک صنعت مشهور و غیر مولد، موارد بسیاری برای بهینه سازی وجود دارد. به عنوان مثال، با کمک مشاوران.

اما ارزش مشاوران همیشه مشخص نیست. اگر فکر می کنید، “یک مشاور برای پروژه ساخت من چه کاری می تواند انجام دهد؟ ادامه مطلب را بخوانید.

مشاوران برای پروژه ساخت شما چه کاری می توانند انجام دهند؟

مشاوره ها اغلب استعدادهای ویژه بیشتری نسبت به یک تیم داخلی دارند. به علاوه، با کار مداوم بر روی پروژه هایی که مشابه شما هستند، مشاوران می توانند به لطف تخصص و نقاط داده ای که توسعه داده اند، گزینه موثرتری برای زمان باشند.

مشاوران از چه راهی می توانند به پروژه ساخت شما کمک کنند؟

به طور خاص، نقش مشاوران در پروژه های ساختمانی می تواند به شما کمک کند تا از تاخیر جلوگیری کنید، به اهداف عملیاتی خود برسید، ROI ساختمان خود را بهبود ببخشید و به طور کلی، روند ساخت را موثرتر کنید.

آن چیزی که هست این است:

مشاوران می توانند به شما در پیش بینی مسائل قبل از گران شدن و زمانبر بودن کمک کنند.

دلیل دیگری برای استخدام مشاور برای پروژه ساخت و ساز خود دارید؟ کمبود نیروی کار در صنعت ساختمان. با کار با مشاوران، شما با یک نیروی کار انعطاف پذیر متناسب با نیازهای شما کار می کنید. شما در صورت نیاز به آنها بدون هزینه های سربار مربوط به کارمندان با آنها کار می کنید.

توجه داشته باشید که هرچه زودتر کار با مشاوران را انتخاب کنید، آنها می توانند کارهای بیشتری برای شما انجام دهند. پس از این مطلب، اگر یک اشتباه جدی در برنامه ریزی ماه ها یا حتی سال ها از زمان انجام روند مشخص شود، هزینه های شما به سرعت فراتر از هرگونه هزینه مشاوره خواهد بود. بهترین زمان برای شروع کار با مشاوران معمولاً مرحله ایده پردازی برای پروژه های طراحی و بسیج برای مشاوران است.

از یک مشاور چه انتظاراتی داشته باشیم؟

در اینجا موارد غیر قابل مذاکره وجود دارد:

دقت فنی مشاوران شما باید در خط مقدم صنایع خود باشند. حتماً نگاهی بیندازید که این شرکت قبلاً روی چه نوع پروژه هایی کار کرده است. کیفیت خدمات بعد، آیا مشاوره آنچه را که وعده داده است، ارائه می دهد؟ حتماً از مراجع و نتایج تأیید شده مشتری درخواست کنید.

ارتباط موثر:

سرانجام، مشاوره چقدر به طور موثر ارتباط برقرار می کند؟ این فاکتور به همان اندازه مهم است، اگر مهمتر از تخصص مشاوره نباشد. این امر به ویژه برای مشاوران متخصص بسیار مهم است. مشابه انتخاب وکیل یا پزشک، شما می خواهید مشاوران را بر اساس صلاحیت، تجربه و نتایج خود انتخاب کنید تا پایین ترین قیمت. به هر حال، تأثیر آنها می تواند بسیار زیاد باشد، اما آنها بخشی از بودجه کل توسعه را تشکیل می دهند.

به علاوه، مشاور شما باید زمینه کسب و کار قوی داشته باشد و نیازهای شما را به عنوان یک شرکت درک کند تا بهترین نتیجه را برای نتیجه نهایی شما ارائه دهد.

در مرحله بعدی، بیایید نگاهی دقیق به مزایای مشاوران در پروژه های ساختمانی بیندازیم.

مشاوران چگونه ROI شما را بهبود می بخشند؟

سوالی که قبل از همکاری با مشاور باید از خود بپرسید این است؛ مشاوران چگونه به بهبود ROI پروژه شما کمک می کنند؟

مشاوران می توانند به روش های مختلف، به طور مستقیم و غیرمستقیم، شما را بهبود بخشند. به عنوان مثال، اخیراً به بررسی بازگشت سرمایه (ROI) پرداختیم که مشاوران می توانند برای پروژه های LEED به همراه داشته باشند. و داده ها همه اینها را نشان می دهد، – مزایایی هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت وجود دارد.

LEED هزینه ها را کاهش می دهد و ارزش ساختمان را بهبود می بخشد. برای بازگشت سرمایه از راه اندازی مستقل نیز همین طور است. با تاخیر کمتری روبرو می شوید که علت آن غالباً تجهیزات نادرست نصب شده است. به علاوه، هزینه ها کاهش می یابد.

مطالعه آزمایشگاه ملی لارنس برکلی

مطالعه آزمایشگاه ملی لارنس برکلی (LBNL) 2018، روش های بسیاری را در مورد راه اندازی بهبود می دهد که میزان بازگشت سرمایه ساختمان را نشان می دهد. به عنوان مثال، متوسط ​​پس انداز برای ساختمان های موجود 6٪ هزینه های آب و برق است. متوسط ​​زمان بازپرداخت ساختمان های موجود 2. 2 سال است.

ببینید که چگونه نباید صرفاً به دنبال هزینه یک مشاور باشید، بلکه به نتایج آن نگاه می کنید؟ بنابراین: چقدر پول، وقت و انرژی می توانند پس انداز کنند؟ این همان چیزی است که باعث می شود، هزینه مشاور بارها و بارها خود را بپردازد.

در مرحله بعدی، بیایید چند زمینه کلی دیگر را بررسی کنیم که مشاوران می توانند به شما در بهبود ساخت و ساز خود کمک کنند.

نکته اول: چرا دانش مشاوران از بازار می تواند برای شما بسیار ارزشمند باشد. شما دانش عمیقی در بازار کسب می کنید.

یکی از دلایل اصلی استخدام مشاور برای پروژه ساخت شما این است:

مشاوران ساخت و ساز بازار را می شناسند. در واقع مزایای آن دو برابر است:

شماره 1: مشاوران با دانستن آخرین راه حل های موجود در بازار، پس انداز می کنند و ROI را بهبود می بخشند. اولاً، از آنجا که مشاوران در پروژه های مشابه شما کار می کنند، می دانند از چه خدمات و محصولی برای بهترین نتیجه استفاده کنند، بنابراین مقرون به صرفه ترین راه حل های موجود در بازار که به صرفه جویی در هزینه ها و بهبود بازگشت سرمایه پروژه شما کمک می کند را ارائه می دهد. به عنوان مثال، ما به طور مداوم رویکردهای جدید را در آزمایشگاه های نوآوری آزمایش می کنیم، سپس آنچه را که یاد گرفته ایم می گیریم و در پروژه های مشتریان خود به کار می بریم.

شماره 2: مشاوران با شناختن طرفین به کارآیی بیشتر پروژه های ساختمانی کمک می کنند. دوما مشاوران بینش عمیقی در مورد نحوه کار طرفین یک پروژه ساختمانی دارند، – معماران، پیمانکاران و شرکت های طراحی. آنها می توانند به طور موثر با این احزاب مختلف ارتباط برقرار کنند تا از ادامه مسیر پروژه اطمینان حاصل کنند، اما این تمامش نیست. مشاوران، همچنین به شما کمک می کنند، تاخیر در پروژه شما ایجاد نشود. در اینجا نحوه پروژه شما طبق برنامه باقی می ماند.

مشاوره ساخت و ساز

یکی از بزرگترین مشکلات پروژه های ساختمانی

آنها اغلب به تأخیر می افتند. در واقع صنعت ساخت و ساز یکی از صنایع کم بازده است. در اینجا، نقش مشاوران در پروژه های ساختمانی ضروری می شود. به این دلیل که آنها به شما کمک می کنند که شروع و پایان پروژه را مشخص کنید و در نتیجه، شما به طور مستقیم و غیرمستقیم پس انداز می کنید و پروژه شما از استاندارد بالایی برخوردار است.

مهندسی ارزش هوشمند

مهندسی ارزش تکنیکی است که با تمرکز بر عملکرد و هزینه ها و همچنین درک اهداف، نتایج سیستم را بهینه می کند. به عنوان مثال، هزینه های غیرضروری با درگیر کردن تیم شما حذف شده و ارزش افزایش می یابد. در پروژه های ساختمانی، مشاوران دست در دست تیم های فنی و تجاری شما کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که پروژه شما اهداف خود را برآورده می کند و با داشتن یک مشاور متخصص در مهندسی ارزش، به سرعت مبلغ هزینه آن مشاور را پس می گیرید.

بررسی اجمالی و منابع

یک تعیین NAHB چیزهای زیادی در مورد شما می گوید. نامگذاری های حرفه ای فرصت های عالی برای بهبود مهارت های شما، پیشرفت شغلی شما و شناخته شدن به دلیل تعهد شما به رشد حرفه ای است.

حسابداری و هزینه های شغلی: یک نقشه راه برای سودآوری

کارت نمره مالی یا اندازه گیری میزان موفقیت یک مالک یا یک شرکت بر اساس مدیریت موثر امور مالی شما است. این دوره اصول برنامه ریزی مالی، بودجه بندی، حسابداری مشاغل ساختمانی، سیستم های هزینه شغلی و گزینه های تأمین مالی را به شما ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تا یک مشاور موفق باشید.

مدیریت بازرگانی برای متخصصین ساختمان

مهارت های مدیریتی را که به رهبران صنعت قدرت می بخشد بیاموزید. این دوره در صورت تقاضا، بنیادی محکم برای مدیریت شرکت های ساختمانی / بازسازی و خدمات با ابعاد کوچک تا متوسط ​​فراهم می کند. این دوره عناصر مهم از برنامه ریزی تا ارزیابی پیشرفت را توضیح می دهد و عملی…

قراردادهای ساختمانی و قانون

با قراردادهای کاملاً صحیح، از تجارت خود در برابر مشکلات حقوقی محافظت کنید. بسیاری از شرکتهای ساختمانی یا بازسازی برای استخدام کارمندان حقوقی تمام وقت بسیار کوچک هستند، بنابراین درک قوانین اساسی در زمینه قرارداد مهم است. این دوره توضیح گام به گام در مورد چگونگی پایداری قراردادها را ارائه می دهد.

CSP I: هنر و علم فروش

در این ماژول Certified Sales Professional (CSP)، شما با یادگیری فرایندهای تصمیم گیری، تیپ های شخصیتی و سبک های ارتباطی، با روانشناسی مشتری آشنا خواهید شد. شما درک کاملی از مهارت های یک متخصص فروش در خانه های جدید را باید کسب کنید.

CSP II: درک ساخت و ساز جدید خانه

در این ماژول Certified Sales Professional (CSP)، شما درک کاملی از ساخت و ساز خانه جدید پیدا خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که چگونه از این دانش به عنوان یک ابزار فروش استفاده کنید. این ماژول شامل شرایط اساسی ساخت، ویژگی های ساختاری است که به نفع خریدار خانه است.

ساخت خانه به عنوان ابزاری برای فروش

این دوره درخواستی برای کمک به متخصصان صنعت ساختمان در درک دقیق تر کل مراحل ساخت و ارائه بهتر مزایای ساخت و ساز به خریداران بالقوه، در حالی که به عنوان یک تیم واحد با جنبه ساخت و ساز کار می کنید، طراحی شده است. و…

آزمون حرفه ای دارای اعتبار مسکن

تعیین HCCP، از طریق انجمن ملی سازندگان خانه، سطح بالای دانش، تجربه و تحصیلات شما را در صنعت LIHTC نشان می دهد. با شرکت در آزمون و قبولی در آن، شما می توانید نمایه تجربه و برنامه دریافت مشخصات را تکمیل کنید. و…

متنوع سازی: استفاده از فرصت های جدید تجاری

فرصت های ایجاد و ایجاد تنوع در تجارت خود را شناسایی کنید. این دوره بیش از بیست و پنج فرصت مختلف را در صنعت ساخت و ساز بررسی می کند که برای گسترش ایده آل هستند. کاوش روشهای مختلف و گزینه های متنوع، از جمله ساختمان تجاری از این دسته می باشند.

مدیریت مالی

درک خود را از گزارش های مالی بهبود بخشید و یاد بگیرید چگونه از ابزارهای تحلیلی استفاده کنید که پتانسیل سود را افزایش می دهد و داده های مهم را به تصمیم گیری اضافه می کند. این دوره برای متخصصین ساختمان ابزارهای زیادی را جستجو می کند که به شما امکان می دهد، دمای مالی شرکت خود و سایر موارد حیاتی را یاد بگیرید.

ساخت خانه به عنوان ابزاری برای فروش

این دوره درخواستی برای کمک به متخصصان صنعت ساختمان در درک دقیق تر کل مراحل ساخت و ارائه بهتر مزایای ساخت و ساز به خریداران بالقوه، در حالی که به عنوان یک تیم واحد با جنبه ساخت و ساز کار می کنید، طراحی شده است. و…

اصول بازاریابی مسکونی: تحقیق و تجزیه و تحلیل آنلاین

توسعه یک جامعه موفق جدید در خانه از ابتدا تا انتها به تحقیق و برنامه ریزی جامع بازار بستگی دارد. در این دوره دو بخشی، شما اساس تحقیق و تجزیه و تحلیل جدید در خانه را خواهید آموخت و سپس نحوه استفاده از آن را از طریق فعالیت های حضوری تجربی یاد خواهید گرفت.

اصول بازاریابی مسکونی: کلاس استراتژی و اجرا

پس از تکمیل تحقیقات و تجزیه و تحلیل هایی که به شما در شناسایی بهترین مکان و محصول برای بازار هدف خود کمک کرده است، باید بهترین روش برای برقراری ارتباط با انبوه خریداران بالقوه را تعیین کنید. با استفاده از هر دو استراتژی آزمایش شده از زمان و تاکتیک های پیشرفته بازاریابی

اصول بازاریابی مسکونی: استراتژی و اجرای آنلاین

هنگامی که تحقیق و تجزیه و تحلیل را که به شما کمک کرده است، بهترین مکان و محصول را برای بازار هدف خود شناسایی کنید، به پایان رسانید، باید بهترین روش برای برقراری ارتباط با انبوه خریداران بالقوه را تعیین کنید. شما این کار را می توانید با استفاده از هر دو استراتژی آزمایش شده از زمان و تاکتیک های پیشرفته بازاریابی عملی نمایید.

چه تفاوتی بین مشاور و پیمانکار وجود دارد؟

مقایسه مشاوران با پیمانکاران

به طور کلی، مشاوران و پیمانکاران در زمینه های بسیار متنوعی کار خواهند کرد. مشاوران ممکن است، به طور مستقل توسط مشتری استخدام شوند، یا در زمینه حقوق و دستمزد یک شرکت مشاور در زمینه هایی مانند فناوری اطلاعات، مدیریت، تحقیقات عملیاتی باشند.

آنها به عنوان متخصص، با حل مشكلی در سراسر شركت به سازمانها در مدرن سازی، به روز رسانی یا گسترش كمك می كنند. پیمانکاران متخصصانی در زمینه های خود هستند که اغلب خود اشتغالی دارند و برای انجام کار خاصی برای کارفرما وارد کار می شوند. در زیر مقایسه این دو زمینه مستقل و برخی از اطلاعات مهم مالی نیز وجود دارد.

مسئولیت های مشاوران در مقابل پیمانکاران

معمولاً مشاورین و پیمانکاران در یک پروژه کار می کنند. مشاوران متخصصانی هستند که ممکن است، از آنها خواسته شود، وارد شغلی شوند، مشکلی را مطالعه کنند، پاسخهای تحقیقاتی را ارائه دهند و سپس به شرکت پیشنهاد دهند که چگونه شرایط به سرعت و در حد بودجه کنترل شود.

از طرف دیگر، پیمانکاران، افراد خارجی استخدام می شوند که ممکن است، در یک زمینه تخصص داشته باشند و کارهای مورد نیاز پروژه را انجام دهند. به عنوان مثال، یک پیمانکار IT ممکن است، سیستم شبکه یک شرکت را ارتقا دهد، در حالی که یک پیمانکار طراحی می تواند فضای داخلی لابی هتل را از نو انجام دهد.

به طور معمول، مشاوران در یک دفتر کار برای یک شرکت مشاور کار می کنند

به طور معمول، مشاوران در یک دفتر کار برای یک شرکت مشاور کار می کنند. شغل آنها شامل کمی مسافرت بین جلسات با مشتریان و سایتهای شغلی خواهد بود. تقریباً همه مشاغل مشاور به مدرک و سالها تجربه در زمینه تخصص خود نیاز دارند.

مشاوران فناوری اطلاعات ممکن است، نیاز به تجربه در زمینه زبان برنامه نویسی، مایکروسافت، سیستم عامل های ویندوز و سایر موارد داشته باشند. مشاوران عملیاتی موظفند تحقیقات عملیاتی را در شرکتی انجام دهند که با استفاده از داده های خود مدل هایی را برای کمک به به روزرسانی، ساده سازی یا تنظیم مجدد عملیات خود برای سودآوری ایجاد کند.

مسئولیت های شغلی مشاور شامل موارد زیر است:

آزمایش و ارزیابی روشهای فعلی شرکت

تسهیل اطلاعات داده برای تعیین محل بهبود شرکت

در حال توسعه و پیشنهاد درمان برای مشکلات عملیاتی

در طول فرآیند بهبود، بازخورد یا گزارش پیشرفت را به مشتری ارائه دهید

پیمانکار چه اقداماتی انجام می دهد؟

پیمانکاران حلال مشکلات استخدام شده اند که برای انجام فیزیکی کار به آنها سپرده شده است. این می تواند شامل پیمانکاران IT باشد که تنها با نصب سیستم شبکه و سرورها یا یک برنامه ارتباطات بی سیم وارد می شوند.

یک مشاور ساختمانی ممکن است، در کنار یک طراح داخلی قراردادی کار کند که طرحی را برای خانه شخصی تنظیم کند، وسایل را برداشته، سرامیک ها را تهیه کند و شیرهای آب را بخرد. هر دوی این نمونه های پیمانکاران سالها تجربه در زمینه های خود دارند و برخی به طور مستقل کار می کنند. آنها برای ایجاد مشتری خود سخت کار می کنند، اما ممکن است، توسط شرکتها به عنوان پیمانکار فرعی فراخوانده شوند.

مسئولیت های شغلی پیمانکار شامل موارد زیر است:

پیشنهاد پروژه های مستقل احتمالی

تصمیم گیری در مورد اینکه از چه روش ها و فناوری برای وظایف خود استفاده کنند

ایجاد جدول زمانی برای کار و پیش بینی بودجه

پشتیبانی از مشتریان با تماس و بازدید

شما در حال مطالعه ی مقاله ی مشاوره ساخت و ساز می باشید.

مشاور ساخت و ساز در مقابل بازرس بانک

به احتمال زیاد پروژه توسعه شما به خدمات بازرس بانکی نیاز دارد. به عنوان یک گزینه دیگر، استخدام یک مشاور ساخت و ساز را در نظر بگیرید. یک تمایز مهم برای تشخیص بین یک مشاور ساختمانی که به همه طرفها و یک بازرس بانکی خدمت می کند این است که بازرس بانک یافته های خود را فقط به بانک گزارش می دهد.

اگرچه، این سرویس مطمئناً نیازهای بانک را برآورده می کند، اما وام گیرنده معمولاً آن را فقط به عنوان یک هزینه شغلی دیگر تصور می کند. خدمات مشاوره ساخت و ساز با همه طرفها هماهنگ شده است، بنابراین همه می توانند در این ارزش سهیم باشند.

این مشاور معمولاً چندین دهه تجربه ساخت در محل کار را به همراه سیستم های ساختمانی یا بنیاد آموزش مهندسی برای ارائه به مشتری و تیم پروژه دارد. این تخصص بسیار بیشتر از حد متوسط ​​بازرس بانکی است.

همانطور که جان، رئیس شرکت zumBrunnen، شرکت ملی مشاوره ساخت و ساز مستقر در آتلانتا، GA، توضیح می دهد: “بازرس معمول بانک نمی تواند سطح خدماتی را که یک مشاور ساخت و ساز ارائه می دهد، ارائه دهد.

به عنوان یک شخص ثالث عینی و بخشی از تیم پروژه، مشاور از داشتن دانش جامع دست اول پروژه بهره مند می شود. به طور کلی، بازرس بانک بیشتر یک شخص خارجی است و به این جلسات محرمانه دعوت نمی شود.

رابطه مشاور ساخت و ساز با مشتری

مشاور ساخت و ساز می تواند به مشتری و تیم پروژه در مورد فن آوری های جدید و رویکردهای ساخت راه حل هایی که حتی پیمانکار محلی آنها هنوز نمی داند، مشاوره دهد.

او به عنوان یک عضو محترم و طرف بی طرف تیم پروژه، می تواند هنگام آزمایش شعله ور و آزمایش روابط، از طریق آبهای سخت تیم را تسهیل کند. محل ساخت و ساز نباید محل آموزش بازرس بی تجربه باشد، هزینه آن با هزینه بانک، توسعه دهنده و سرمایه گذاران تأمین می شود. وام گیرنده و صاحبان آن و همچنین بانک مستحق دریافت ارزش کامل خدمات تأمین شده هستند. “

چشم انداز توسعه دهندگان و شرکای سهام عدالت

دلیل اصلی آوردن یک مشاور ساختمانی برای نظارت بر پیشرفت و کیفیت ساخت یک تصمیم نهایی از نظر توسعه دهندگان و شرکای سهام عدالت است.

همانطور که جان جویس، معاون اجرایی شرکت توسعه BVT توضیح می دهد، “BVT Development Corporation یک شرکت تابعه از BVT Development Partners است.

این شرکت حدود 23 سال در ایالات متحده فعالیت کرده است و ما به طور هدفمند یک سیاست راهبردی برای برون سپاری خدمات مهندسی و ساخت و ساز در پیش گرفتیم. این استراتژی سربار ما را پایین نگه داشته و به ما امکان انتخاب مشاوران را بر اساس تجربه مستقیم مربوطه در منطقه جغرافیایی که در حال انجام یک برنامه توسعه هستیم، می دهد.

مزیت BVT این است که ما برای شرکت خدمات ساختمانی داخلی هزینه های سرشاری را متحمل نمی شویم و تجربه و دانش را به دست می آوریم که به طور مستقیم با نوع پروژه و موقعیت جغرافیایی آن ارتباط دارد. “

با ادامه توضیحات ما در خصوص مشاوره ساخت و ساز همراه باشید.

مشاوره ساخت و ساز

یک مشاور ساخت و ساز باید به چه موضوعاتی بپردازد؟

به دست آوردن جزئیات طراحی واضح، قبل از شروع هرگونه ساخت و ساز و ایجاد پروتكلی برای ارتباطات در سراسر پروژه برای موفقیت یك پروژه حیاتی است. جویس تأكید می كند، “ارتباطات با یك مشاور ساختمانی در تیم ما بسیار بهبود می یابد، زیرا او در واقع مسئول اطمینان از وجود گزارش و ارتباط مكرر و مستمر در مورد یك پروژه است. این روند تضمین می کند که همه بر روی وظیفه متمرکز باقی مانده و پروژه طبق برنامه باقی مانده است. “

جی میلر، معاون ارشد رئیس جمهور با اشتاینر و همکاران، با دفاتر در تامپا، فلوریدا و کلمبوس، اذعان می دارد، “به طور معمول اشتاینر و همکاران بر ساخت و ساز نظارت داخلی دارند. با این حال، در مورد پروژه Centro Ybor در تامپا، BVT خواستار یک مشاور ساخت و ساز شخص ثالث بود تا بر منافع آنها نظارت کند.

این از نظر ایجاد سطح راحتی به ویژه برای شرکای ما، بر اساس نظارت عینی شخص ثالث بر وضعیت ساخت پروژه و بودجه مربوطه، برای تیم بسیار مفید بوده است. ” تام هاریاس، مدیر توسعه شرکت سمبلر، واقع در سن پترزبورگ، فلوریدا، دیدگاه مشابهی را متذکر می شود:

با پروژه Centro Ybor، شرکای ما zumBrunnen را آوردند

با این حال، با پروژه Centro Ybor، شرکای ما zumBrunnen را آوردند، زیرا آنها می خواستند یک نظر شخص ثالث عینی برای نظارت بر منافع آنها باشد. ما دریافتیم که داشتن یک مشاور ساخت و ساز خارجی برای کل تیم به خوبی کار کرده است.

دقیق بودن خدماتی که آنها ارائه داده اند، فراتر از بازرسی ساخت و ساز برای تأیید بازپرداخت از بانک است. گزارش های ماهانه آنها بسیار جامع است و حتی با توانایی های داخلی ما، این نظر عینی و مستقل به عنوان ابزاری مفید عمل کرده است. “

تمامی شرکت های موفق با تأکید بر دامنه خدمات مشاوره ساخت و ساز مبتنی بر عملکرد، به توسعه دهندگان، شرکای سهام، وام دهندگان و بازیگران املاک و مستغلات یادآوری می کند، “هدف نهایی مشاور ساخت و ساز این است که تخصص ساخت و ساز گسترده خود را برای حل مشکلات خاص ساخت و ساز شما به کار گیرد تا در پایان شما محصولی با کیفیت داشته باشید.

همیشه مشاوری را انتخاب کنید که از نوع خاص ساخت و ساز یا ملک آگاه باشد

همیشه مشاوری را انتخاب کنید که از نوع خاص ساخت و ساز یا ملک آگاه باشد و از همه سیستم های ساختمانی، مانند روسازی، سقف ها، EFIS، مکانیکی، برقی و لوله کشی آگاهی داشته باشد،

همچنین به دنبال مشاوری بگردید که نه تنها از نظر تجربه و تحصیلات از نظر شغلی واجد شرایط باشد، بلکه علاقه شخصی به پروژه نیز داشته باشد، یک بازیکن تیم باشد و عینی باقی بماند. ” در صنعت املاک و مستغلات اغلب گفته می شود که کلید موفقیت مکان، مکان است.

هنگام انتخاب یک مشاور مستقل ساخت و ساز برای نظارت بر یک پروژه توسعه، توسعه دهندگان، شرکای سهام، وام دهندگان و مالکان باید تشخیص دهند که تجربه چیزی است که در پروژه های آنها تفاوت ایجاد می کند.

نکته اصلی این است که یک مشاور ساختمانی باتجربه می تواند گزارش و ارتباطات مکرر و مداوم در مورد یک پروژه را تضمین کند تا بتوانید بر افزایش سود و معاملات بیشتر تمرکز کنید!

بازگشت سرمایه گذاری

میلام تأکید می کند: “خطر نداشتن مشاور ساخت و ساز برای نمایندگی از منافع توسعه دهنده، سهامداران، مالک و وام دهنده، امکان ساخت بی کیفیت و افزایش هزینه های نگهداری برای محصول نهایی است.

آن دسته از توسعه دهندگان، سرمایه گذاران و وام دهندگان که آینده نگری دارند که ارزشی را که یک مشاور برای تیم به ارمغان می آورد تشخیص دهند، به دلیل خدمات ساخت و ساز با کیفیت بالاتر که پیمانکار آنها متعاقباً در زمان مقرر و با بودجه ارائه داده اند، با افزایش سود جایزه دریافت می کنند. “

در این جا به انتهای مقاله ی مشاوره ساخت و ساز رسیدیم. امید است مطالب ارائه شده در زمینه ی مشاوره ساخت و ساز برای شما مفید واقع شده باشند.

شرکت بازسازی خانه کورین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *